Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید بوحمدان هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: من در ذوب‌آهن آرامش دارم به همین دلیل تصمیم گرفتم قراردادم را با این تیم تمدید کنم. ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

حمید بوحمدان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره تمدید قراردادش با باشگاه ذوب‌آهن گفت: من در این تیم آرامش دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوب‌آهن واقعاً یک باشگاه حرفه‌ای است. من یک سال دیگر هم با باشگاه ذوب‌آهن قرارداد داشتم، ولی وقتی با پیشنهاد تمدید قرارداد مواجه شدم در نهایت تصمیم گرفتم که این کار را انجام دهم. امیدوارم در آینده اتفاقات خوبی برای من و ذوب‌آهن رخ بدهد.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن در واکنش به صحبت‌های رضا فتاحی، سرپرست سپاهان که گفته است بوحمدان به دروغ از پیشنهاد سپاهان صحبت کرده است، عنوان کرد: وقتی فصل تمام شد تلفن همراهم را خاموش کردم. من گفتم که چند پیشنهاد دارم، ولی نامی از تیم خاصی نبردم. هیچ وقت هم نیاز به بازارگرمی نداشته‌ام و تمرکزم روی چیزهای مهم است. در کل جوابی برای سرپرست سپاهان ندارم، چون معمولاً به مسائل مهم فکر می‌کنم.

وی با اشاره به وضعیت تیم ذوب‌آهن تأکید کرد: تیم ما وضعیت خوبی دارد و خودمان را برای فصل جدید و بازی با الاتحاد عربستان آماده می‌کنیم. تغییرات کمی در تیم ما شکل گرفته است و امیدواریم که فصل را خوب شروع کنیم. بازیکنان سرباز هم به تیم اضافه شدند و این موضوع می‌تواند پتانسیل فنی تیم را بالاتر ببرد. ما بازی سخت و تعیین‌کننده‌ای با الاتحاد عربستان در پیش داریم و تمام تلاش ما این است که از این حریف عبور کرده و به مرحله بعدی برویم. ما تنها نماینده ایران هستیم و باید از اعتبار فوتبال ایران و نام ذوب‌آهن دفاع کنیم.

بوحمدان در ارتباط با اینکه آیا ذوب‌آهن می‌تواند در فصل جدید مدعی قهرمانی در لیگ برتر باشد، تصریح کرد: پیش‌بینی از حالا زود است و باید لیگ شروع شود تا شرایط تیم‌ها را ببینیم. ما در دو فصل گذشته در نیم‌فصل اول نتایج خوبی نگرفتیم و همین موضوع کارمان را سخت کرد. این بار اما نباید نیم‌فصل اول را از دست بدهیم و مهم این است که از همان ابتدا نتایج خوبی بگیریم. اعتقاد من این است که ذوب‌آهن می‌‌تواند در بین مدعیان قرار بگیرد.

تمدید قرارداد بوحمدان و محمد‌زاده با ذوب‌‌آهن

 

انتهای پیام/ 

R1015203/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ذوب آهن اصفهان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۳۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: متاسفانه همیشه قبل و بعد از بازی سپاهان، مشکلاتی برای پرسپولیس به وجود آمده که امیدوارم مسئولان به این موضوع رسیدگی کنند.

به گزارش مشرق، محمد منصوری پیشکسوت پرسپولیس در خصوص تساوی سرخ‌پوشان پایتخت مقابل سپاهان اصفهان، اظهار داشت: بازی با سپاهان برای ما خیلی مهم بود که متاسفانه نتوانستیم به سه امتیاز دست پیدا کنیم. این ۳ امتیاز می‌توانست ما را به صدر جدول برگرداند، اما شک ندارم در بازی‌های آینده توان صدرنشینی را داریم و باید منتظر لغزش استقلال باشیم. امیدوارم بازیکنان در هفته‌های باقی‌مانده بیشترین تلاش خود را انجام دهند.

وی در مورد توهین‌هایی که بانوان هوادار پرسپولیس شد، گفت: قطعا باید با آن فرد برخورد شود چون به بانوان تیم پرسپولیس توهین کرده است. نمی‌دانم چرا باشگاه سپاهان این فرد را جزو کانون هواداران خود قبول نمی‌کند، چراکه تصاویر زیادی از او منتشر شده و این فرد در اتوبوس هواداران سپاهان بوده است. در نهایت باید با خاطیان برخورد شود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه آیا اوسمار ویرا برای فصل بعد در پرسپولیس می‌ماند، گفت: به عنوان هوادار و پیشکسوت پرسپولیس دوست دارم بماند، چون بازی‌های پرسپولیس در نیم فصل کاملا تغییر کرده است. امیدوارم مدیریت با اوسمار تمدید کند چون شک ندارم با حضور او می‌توانیم در آسیا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

منصوری در خصوص بازگشت علیرضا بیرانوند به ترکیب تیم، خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالم که او در این بازی مهم درون دروازه قرار گرفت و همه هواداران از این موضوع خیالشان راحت شد و امیدوارم دیگر شاهد مصدومیت بیرانوند نباشیم. خوشبختانه در بازی‌های بعدی هم حضور دارد و دروازه تیم را بیمه می‌کند.

وی در مورد اینکه آیا پرسپولیس در فصل بعد نیاز به جذب بازیکن دارد؟ تصریح کرد: ۱۰۰ درصد پرسپولیس نیاز به بازیکن دارد. خوشبختانه امیررضا رفیعی در این چند بازی عملکرد خوبی داشته و متاسفانه فقط در بازی آلومینیوم گل خورده است. با این حال، تیم نیاز به یک دروازه‌بان و یک دفاع وسط دارد تا برای فصل بعد به مشکل نخورد. امیدوارم مدیریت باشگاه بتواند خواسته‌های کادرفنی را برآورده کند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی آینده این تیم مقابل نساجی مازندران، گفت: درست است نساجی در این فصل نتایج ضعیفی به دست آورده، اما همیشه تیمی منسجم و دونده بوده و از زمانی که ساکت الهامی به این تیم برگشته، متحول شده است. امیدوارم پرسپولیس با تمام توان بازی کند و ۳ امتیاز را به دست آورد که بتوانیم به قهرمانی نزدیک شویم.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد
  • حجازی: استقلال اکنون نیاز به آرامش و تمرکز دارد + ویدیو
  • حجازی: استقلال اکنون نیاز به آرامش و تمرکز دارد
  • آتیلا حجازی: نمی‌خواهیم به گذشته برگردیم
  • آتیلا حجازی: نمی‌خواهیم به گذشته برگردیم/ نیاز به آرامش داریم
  • درخواست کلوپ: به داد فوتبال انگلیس برسید!
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان
  • آقای گل جام جهانی در سودای بازگشت به فوتبال