Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، بهروز مهدوی در این بازدید ایستگاه شهریار تا میدان ساعت را با مترو طی کرد و پس از آن با حضور در ایستگاه های میدان کهن،میدان قونقا، گازران، لاله، میدان امام‌حسین علیه السلام، شهید باکری ، نور و ... آخرین اقدامات صورت گرفته را مورد ارزیابی قرار داد.

وی همچنین در محل اجرای سازه شمالی ایستگاه 16( میدان امام حسین علیه السلام) که با تغییر روش اجرا به صورت زیر زمینی (دال معکوس) اجرا می شود حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان تبریز در حاشیه این بازدید در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به حجم بالای کار در پروژه قطار شهری تبریز گفت: حجم کار بسیار بالا است و باید خسته نباشید گفت به تمام تلاشگرانی که با شرایط سخت پای کار هستند.

وی خواستار تخصیص بودجه کافی برای اتمام خط یک قطار شهری تبریز شد و افزود: انتظار داریم دولت و شهرداری همپای هم نسبت به تامین بودجه قطار شهری اقدام کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی دولت شهید باکری فرماندار شهرستان مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۳۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرماندار از روند برگزاری کنکور سراسری در حوزه های امتحانی شهرستان سرباز

  روابط عمومی فرمانداری شهرستان سرباز،   دانش در حاشیه بازدید  از آزمون کنکور ضمن ابراز رضایت از روند برگزاری آزمون سراسری در چندین حوزه از برگزار کنندگان و دست اندرکاران تقدیر و تشکر کرد.

  دانش اظهار داشت: آموزش و پرورش شهرستان سرباز همچون گذشته با بهره گیری از عوامل اجرائی باتجربه در برگزاری آزمون سراسری تمام تلاش خود را در جهت ایجاد شرایط مناسب برای برگزاری آزمون به کار گرفته است تا شرایط مطلوب را برای رقابت داوطلبان فراهم آورد.

 فرماندار شهرستان سرباز با آرزوی موفقیت برای تمامی داوطلبان رشته های مختلف و خداقوت به والدین آنها که زمینه را برای حضور و شرکت آنها در این رقابت فراهم کردند، گفت: والدین داوطلبان اطمینان خاطر داشته باشند که شرایط برای آزمون و موفقیت آنها فراهم شده است

دانش در بازدید از محل آزمون تصریح کرد: خوشبختانه ظرفیت دانشگاه ها افزایش یافته است و میزان موفقیت داوطلبان رقابت در کنکور سراسری بالا می باشد.

 فرماندار با بیان اینکه، ۹۰۷ داوطلب در  آزمون اردیبهشت ۱۴۰۳  در شهرستان سرباز با هم رقابت می کنند که ۴۹۵ نفر از داوطلبان کنکور امسال خانم و ۴۱۲ نفر آقا هستند که از این تعداد در گروه های آزمایشی  هنر و زبان خارجی ۳۰ نفر، گروه های آزمایشی ریاضی و فنی و انسانی ۷۹۸ نفر و گروه آزمایشی علوم تجربی ۷۹ نفر رقابت می کنند.

 نماینده عالی دولت در شهرستان گفت: با تلاش ها و تدابیری که از قبل انجام گرفت همه شرایط به لحاظ  مساعد بودن مکان و امنیت و ارائه خدمات در محل آزمون به خوبی ایجاد شده است.

  دانش در پایان با آرزوی موفقیت برای همه داوطلبان از مجموعه دست اندرکاران برگزاری این آزمون در راستای فراهم شدن فضای مناسب برای داوطلبان تقدیر و تشکر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بازدید فرماندار تفتان از خسارات بارندگی و سیل بخش گوهر کوه، تفتان جنوبی
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • بازدید فرماندار از روند برگزاری کنکور سراسری در حوزه های امتحانی شهرستان سرباز
  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران
  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • کشف جسم بی‌جان دو کودک غرق شده در شهرستان نیمروز
  • بازدید فرماندار سرباز از خسارات بارندگی و سیل از راه‌های روستایی
  • نوسازی ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور