Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام روح‌الله عرفانی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان ظهر امروز، 2 مرداد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آثار دریافتی از گروه‌های هم‌خوانی و هم‌سرایی قرآن کریم در استان سمنان، برای ارزیابی مقدماتی به سازمان اوقاف و امور خیریه ارسال شد.

وی با بیان اینکه مرحله مقدماتی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم در بخش بانوان رشته هم‌سرایی و هم‌خوانی قرآن کریم، روز سه‌شنبه 25 تیرماه با حضور هیئت داوران و با بررسی آثار ارسالی شرکت‌کنندگان برگزار شد، بیان کرد: در ارزیابی انجام‌شده توسط هیئت داوران، فدک الزهرای سمنان توانست به‌عنوان یکی از هشت گروه منتخب به مرحله کشوری راه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عرفانی با تأکید بر اینکه گروه‌های هم‌خوانی و هم‌سرایی فدک الزهرای سمنان، احسن الحدیث تهران، انسیه الحورای اصفهان، انوار الزهرای اصفهان، تسنیم البرز، ربیع‌القلوب لرستان، شمیم وحی یزد و صهبا تهران به مرحله کشوری این دوره از مسابقات راه‌ یافته‌اند که شهریورماه با هم به رقابت خواهند پرداخت یادآور شد: مرحله نهایی این رشته در بخش بانوان 12 شهریورماه در شهر مقدس قم برگزار می‌شود و گروه‌های راه‌یافته، در مرحله نهایی دو اثر هم‌سرایی و هم‌خوانی اجراشده در مرحله مقدماتی را اجرا می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن عرفانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۴۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی موسوم به افق تحول دانشگاه فردا دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود برگزار می‌شود.

گروه کشوری معماری و شهرسازی تحت عنوان سومین نشست دانشکدگان هنر و رسانه‌ای همایش را برگزار می‌کند.

گفته می‌شود محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این همایش حضور خواهد داشت.

این همایش با حضور اساتید دانشگاه، اعضای هیأت علمی و علاقمندان فردا ساعت ۸ صبح در سالن همایش‌های فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار خواهد شد.

معاونان دانشگاه آزاد اسلامی کشور نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.

در این همایش اعضای گروه کشوری معماری و شهرسازی به بیان مطالب خواهند پرداخت.

کد خبر 6097444

دیگر خبرها

  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چرام
  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه‌خوانی
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه خوانی
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی برگزار می شود
  • پینگ‌پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف عالمیان در جدول اصلی
  • پینگ پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف نوشاد عالمیان در جدول اصلی شد
  • برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا