Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت مدیره شهرک صنعتی بزرگ اصفهان، گفت: متأسفانه این شهرک فاقد اورژانس و حتی یک آمبولانس اورژانس است، این شهرک دارای 10 الی 15 هزار نیروی کار است و نیازمند احداث یک مرکز اورژانس پزشکی در آن هستیم.

به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، ضیایی امروز (چهارشنبه) در جلسه‌ای با تولید کنندگان و فعالان اقتصادیِ شهرک صنعتی بزرگ اصفهان در علویجه که با حضور استاندار اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: این شهرک 1200 هکتار وسعت دارد که 541 هکتار آن در اختیار واحدها و تولیدکنندگان صنعتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا اواسط سال 1397، 230 واحد صنعتی سلولوزی، فلزی، صنایع غذایی و ... فعال بوده است که در حال حاضر 150 واحد در حال فعالیت هستند.

وی گفت: شهرک صنعتی بزرگ اصفهان با توجه به موقعیت ممتاز جغرافیایی و صنعتی که دارد با مشکلات عدیده‌ای روبرو است که یکی از این مشکلات بحث تأمین برق این شهرک است. هر چند زیرساخت‌های تأمین برق این شهرک فراهم شده است، ولی نیازمند است یک پست برق 63 کیلووات به شبکه برق این شهرک اضافه شود. خیلی از این واحدهای صنعتی امکانات و تجهیزات خود را برای تولید توسعه داده‌اند، ولی به دلیل کمبود یا نبود برق نتوانسته‌اند تولید مناسبی داشته باشند.

رئیس هیئت‌مدیره شهرک صنعتی بزرگ اصفهان، تصریح کرد: دومین مشکل این شهرک پروژه آبرسانی و تأمین آب شرب این شهرک است. هر چند با آب منطقه‌ای و فاضلاب شهری استان اصفهان صحبت‌هایی برای تأمین آب شرب شده است، ولی نیازمند است پروژه آب شرب شهرک تسریع شود.

ضیایی با اشاره به اینکه یکی دیگر از مشکلات شهرک تأمین خط تلفن است، گفت: متأسفانه این شهرک با وجود این که صنایع بزرگ صنعتی در آن قرار گرفته است، ولی فاقد یک باجه بانکی است و صنعتگران مجبور هستند هر روز برای عملیات بانکی خود به نزدیک‌ترین شعبه بانکی که به فاصله 30 کیلومتر از این شهرک قرار دارد به شاهین‌شهر مراجعه کنند.

وی تأکید کرد: بحث ایمنی و سلامت کارکنان واحد تولیدی و صنعتی در اولویت همه واحدهای صنعتی است، ولی متأسفانه این شهرک فاقد اورژانس و حتی یک آمبولانس اورژانس است. این شهرک دارای 10 الی 15 هزار نیروی کار است، ولی نیازمند احداث یک مرکز اورژانس پزشکی در آن است.

رئیس هیئت‌مدیره شهرک صنعتی بزرگ اصفهان، ادامه داد: مشکل دیگر این شهرک، بحث راهِ ساختمان فناوری است، زیرا هنوز این راه تحویل اداره راهداری نشده است و اگر حادثه‌ای پیش آید کسی مسئولیت آن را قبول نمی‌کند.

ضیایی خاطرنشان کرد: بحث کلیدی که تا قبل از تخصیص اورژانس در این شهرک باید در اسرع وقت مورد  توجه و پیگیری قرار گیرد بحث زیرگذر شاهین‌شهر است، اگر این زیرگذر تکمیل شود مسیر این شهرک به  بیمارستان گلدیس که نزدیک‌ترین بیمارستان به این شهرک است کوتاه‌تر و قابل دسترس تر خواهد بود.

همچنین تاج میری-  فرماندار شاهین‌شهر در جلسه گفت: شهرک صنعتی بزرگ اصفهان یک ظرفیت و پتانسیل قوی اقتصادی برای استان است. هم‌اکنون این شهرک رتبه اول ارزش افزوده و رتبه دوم تولید صنعتی در استان را داراست، اعتبارات تخصیص یافته استانی برای این شهرک جوابگوی امکانات و نیازهای این شهرک نیست.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اصفهان برق تلفن صنایع غذایی نیروی کار قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۴۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف خونین مینی‌بوس در شاهین‌شهر با ۱۵ مصدوم

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مصدومیت ۱۵ نفر در حادثه تصادف یک دستگاه مینی‌بوس با خودروی لیفان در شاهین شهر خبر داد. - اخبار استانها -

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، پیرامون حادثه تصادف مینی‌بوس با لیفان در شهرستان شاهین‌شهر اظهار داشت: مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارشی مبنی بر حادثه تصادف یک دستگاه مینی‌بوس با خودروی لیفان در محدوده اتوبان آزادگان روبه‌روی شهرک گلدیس شهرستان شاهین‌شهر دریافت کرد.

وی افزود: پس از دریافت گزارش بلافاصله 5 واحد امدادی اورژانس 115 به محل این حادثه اعزام شدند.

تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی با تریلر در اردکانبه فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان خاطرنشان کرد: بر اثر این حادثه 15 نفر شامل 7 نفر مرد و 8 نفر خانم مصدوم شدند و مصدومان به بیمارستان گلدیس شاهین شهر انتقال پیدا کردند.

انتهای پیان/170/.

دیگر خبرها

  • فوت یک دختربچه درپی غرق شدگی در کانال آب تیران
  • شهرک انرژی در تهران احداث می‌شود
  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند
  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان
  • تصادف خودروهای سواری پراید و تارا با ۵ مصدوم و ۲ فوتی
  • تصادف خونین مینی‌بوس در شاهین‌شهر با ۱۵ مصدوم
  • تأمین برق، چالش جدی شهرک‌های صنعتی
  • واژگونی تیبا در محور مورچه خورت با ۵ فوتی و مصدوم
  • تصادف مینی‌بوس و لیفان در اتوبان آزادگان ۱۵ مصدوم داشت
  • استقرار تیم‌های دائمی اعضای مرکز وکلا در شهرک‌های صنعتی