Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - اولگنار سولسشایر، سرمربی شیاطین سرخ خبر داد لوکاکو به بازی با تاتنهام هم نخواهد رسید. ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولگنار سولسشایر در آستانه دیدار فردا (چهارشنبه) شاگردانش مقابل تاتنهام در شانگهای چین در تورنمنت دوستانه جام قهرمانان بین‌المللی با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: من به این بازیکنان باور دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در تور پیش‌فصل عالی کار کرده‌ایم و نتایج خوبی هم کسب کرده‌ایم، اما در عین حال به دنبال یافتن سبک بازی‌مان هستیم.

سرمربی نروژی منچستریونایتد صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: احساس می‌کنیم شروعی تازه داریم. در حال حاضر ما بر روی جنبه فیزیکی و روحی بازیکنان کار می‌کنیم و این تور پیش‌فصل همچنین برای ساخت تیم خیلی خوب بوده است.

سولسشایر: پوگبا هرگز برای ما مشکل‌ساز نبوده است/ باید تیم را حول او ساخت

سولسشایر با اعلام این خبر که ویکتور لیندلوف آماده بازی با تاتنهام است، در خصوص وضعیت مهاجم بلژیکی‌اش که به شدت مورد توجه اینتر قرار دارد، اظهار داشت: لوکاکو برای این بازی هم آماده نخواهد بود. او در چند روز اخیر با فیزیوتراپ تیم کار کرده و فکر نمی‌کنم به این بازی هم برسد. روملو در تمرینات دچار مصدومیت شد اما مصدومیتش جدی نیست و اگر آسیب‌دیدگی‌اش بدتر از این بود، حتماً او را به خانه می‌فرستادیم.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط روملو لوکاکو تاتنهام منچستریونایتد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روملو لوکاکو تاتنهام منچستریونایتد روملو لوکاکو تاتنهام منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۴۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلندی‌ها به دنبال ملی پوش استقلالی/ مهدی قایدی در مسیر جهانبخش؟

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی قایدی فصل کاملاً موفقی را سپری کرده است. او جدا از موفقیت در عرصه باشگاهی، در جام ملت‌های آسیا با تیم ملی هم نمایش مطلوبی ارائه کرد و تنها ایرانی بود که توانست در تیم منتخب قطر ۲۰۲۳ قرار بگیرد. از اواخر اسفند شایعاتی پیرامون جدایی قایدی از فوتبال امارات و پیوستن او به تیم‌های اروپایی مطرح شده است و حتی یکی از مجریان مشهور اماراتی نیز حدوداً دو ماه قبل مدعی شد مهدی از فوتبال بلژیک و پرتغال پیشنهاد دارد.

در همین رابطه شنیده‌ها حکایت از آن دارد که هلندی‌ها نیز به دنبال جذب ملی‌پوش استقلالی هستند و هیچ بعید نیست قضیه در خرداد ماه حالت رسمی و جدی به خودش بگیرد. اتفاقی که اگر رخ بدهد و البته علیرضا جهانبخش نیز فصل آینده در هلند باقی بماند موجب خواهد شد ملی پوش پرسابقه کشورمان در سرزمین گل‌ها از تنهایی خارج شود. البته با توجه به اینکه مهدی قایدی عضو رسمی باشگاه شباب الاهلی بوده و به صورت قرضی در اتحاد کلبا فوتبال بازی می‌کند، اگر داستان پیشنهادات اروپایی رسمی شود، آنگاه متقاضیان این بازیکن باید با باشگاه الاهلی وارد مذاکره شوند و اگر چنین اتفاقی هم رخ ندهد، مهدی باید به این باشگاه بازگردد مگر اینکه اتحاد کلبا برای در اختیار داشتن و حفظ کردن ملی پوش ایرانی پیشنهاد جدیدی ارائه کند.

با توجه به درخشش قایدی، حتی اگر اروپایی‌ها هم او را نخواهند، قطعاً خود الاهلی برنامه ویژه‌ای برای این بازیکن در فصل آینده لیگ حرفه‌ای امارات مد نظر قرار می‌دهد و چنین مهره‌ای را از کف نخواهد داد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • سون هیونگ مین: مقابل آرسنال همان تاتنهام خواهیم شد
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد
  • پوستکوگلو: نمی‌خواهیم اجازه بدهیم آرسنال قهرمان شود
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • کانادایی‌ها به دنبال استخدام سولسشایر
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • هلندی‌ها به دنبال ملی پوش استقلالی/ مهدی قایدی در مسیر جهانبخش؟
  • آزمون گزینه اصلی دروسی برای جانشینی لوکاکو/ سردار جایگزین آبراهام