Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@12:02:48 GMT

واکنش کیهان به ماجرای مزدک میرزایی

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۲۴۵۶۵

واکنش کیهان به ماجرای مزدک میرزایی

روزنامه کیهان در شماره امروز خود نوشت: «حضور برخی مجریان رسانه ملی در رسانه‌های بیگانگان و ضد انقلاب ثابت می‌کند که متأسفانه در گزینش مجریان و گویندگان رسانه ملی دقت کافی نمی‌شود.»
«گفته می‌شود که (م. م) که ۱۴ تیر تهران را ترک کرده، هم‌اینک در لندن مقیم شده و قرار است در تلویزیون ایران اینترنشنال که شبکه‌ای وابسته به دولت وهابی سعودی است، مشغول به کار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این روزنامه در ادامه نوشت: «حضور برخی مجریان رسانه ملی در رسانه‌های بیگانگان و ضد انقلاب ثابت می‌کند که متأسفانه در گزینش مجریان و گویندگان رسانه ملی دقت کافی نمی‌شود. برخی مدیران نیز با مرعوب شدن در قبال چهره‌ها، از این افراد ستاره و غول می‌سازند که همین اتفاق هزینه برخورد قانونی با عملکرد‌های غیر قانونی مجریان را افزایش می‌دهد.»

منبع: فرارو

کلیدواژه: صداوسیما مزدک میرزایی کیهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۴۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، یک رسانه آلمانی جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین را فاش کرد.

روزنامه آلمانی «دی ولت» در گزارشی اعلام کرد که روسیه و اوکراین در بهار ۲۰۲۲ به توافق صلح نزدیک بودند. در آن توافق کی یف آماده تعهد به بی طرفی بود. با این حال اصرار مسکو بر اینکه اوکراین، زبان روسی را دومین زبان رسمی خود قرار دهد یکی از موانع بود.

این روزنامه آلمانی با استناد به یک سند ۱۷ صفحه‌ای به تاریخ ۱۵ آوریل ۲۰۲۲، مدعی شد که توافقی میان مسکو و کی یف انجام شده بود و قرار بود هرگونه اختلاف باقی مانده در نشست بین «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه و همتای اوکراینی وی مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

به نوشته این رسانه آلمانی، بنا به مفاد این توافق اوکراین متعهد به بی‌طرفی دائم می‌شد و موافقت می‌کرد که به سلاح‌ها و نیروهای خارجی اجازه ورود به این کشور را ندهد. همچنین کی یف بنا به توافق مذکورتضمین می‌کرد که مانورهای نظامی با دیگر کشورها برگزار نخواهد کرد.

در مقابل، روسیه متعهد می‌شد که دیگر به اوکراین حمله نکند و کی‌یف می‌توانست تضمین‌های امنیتی را از آمریکا، انگلیس، فرانسه و چین دریافت کند.

کد خبر 6090259

دیگر خبرها

  • واکنش‌ها به اظهارات جنجالی مهدی نصیری در بی‌بی‌سی
  • ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند؟
  • واکنش روزنامه شهرداری به افشای قرارداد ۲ میلیارد یورویی
  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • طرحی برای رسانه‌های فردای ایران
  • کیهان: ما محترمانه حجاب سر زنان می کنیم اما رضا شاه با ضرب و شتم حجابشان را برمی داشت
  • واکنش وزیر صمت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی در ایران
  • فیلم| واکنش رسانه‌های بیگانه به اعتراض دانشجویان آمریکایی
  • افشای جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین
  • اصفهان برترین استان در استعدادیابی کشتی