Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، محمد بلبلی از جمله جوانانی بود که با درخشش در لیگ هجدهم توانست به پیراهن استقلال برسد. این بازیکن جوان در باره روند پیشرفت خود در فوتبال ایران و رسیدن به پیراهن استقلال گفت: یک جمله معروفی است که درباره صرف کردن فعل خواستن مطرح می شود و من می خواستم فعل خواستن را صرف کنم و در این مسیر تلاش می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به استقلال رسیدم که یک آرزوی من بود اما آرزوهای زیادی دارم. از تیم های دیگری پیشنهاد داشتم اما استقلالی شدم و خدا کمک کرد تا در این تیم حضور داشته باشم.

این بازیکن جوان درباره وضعیت تمرینی تیم و شرایط آبی پوشان بیان کرد: همه تیم در شرایط خوبی هستند. فشار تمرینات خیلی بالا بود و در کنار این فشار، شور و نشاط هم در تمرینات داشتیم. تمرینات کادرفنی بسیار متنوع بود و همه بازیکنان از این موضوع راضی هستند. تمرینات به شکلی است که بازیکنان از حضور در تمرین و سختی های آن لذت می برند.

بلبلی در ادامه درباره تجربه کار کردن با استراماچونی اضافه کرد: اولین تجربه من است که با یک مربی خارجی کار می کنم. ایشان از لحاظ فنی کاملا تیم را رصد می کند و واقعا قوی و متفاوت هستند. از نظر اخلاقی بسیار خوب هستند؛ او اصلا بد اخلاق نیست و کاملا جدی است و به خوبی با بازیکنان ارتباط برقرار می کند.

مهاجم جوان استقلال درباره رقابت در خط حمله آبی پوشان گفت: رقابت همیشه در همه پست ها است. رقابت در تیم های بزرگ کاملا بیشتر است و این موضوع به من کمک می کند و مطمئنا باعث پیشرفت من می شود. اول برای باشگاه و سپس برای خودم این رقابت مفید خواهد بود.

او در پایان درباره خواست هواداران برای جنگیدن استقلال از هفته اول برای قهرمانی، عنوان کرد: تیم به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کند. تمام تلاش خود را انجام می دهیم و از هفته اول با تمام قدرت و توان وارد مسابقات می شویم و قطعا از بازی اول به حمایت پرشور هواداران نیاز داریم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اخلاق استقلال رقابت شور و نشاط فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۵۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقاشی شاهکار معلم ژاپنی روی تخته سیاه کلاس

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «دانش‌آموزان برای فرار از مدرسه چه نقشه‌ای کشیدن! + فیلم»، «همه آنچه باید از بار الکتریکی در فیزیک بدانیم»، «اگه چشم اتمی داری، 8 ثانیه‌ای کدوتنبل بداخلاق رو پیدا کن»، «حکایت خواندنی از ضرب المثل توبه گرگ مرگه؛ خلاصه حواستون باشه»، «اگه چشم اتمی داری، 8 ثانیه‌ای کدوتنبل بداخلاق رو پیدا کن»، «فیلم خواستگاری دانش آموز دختر از آقا معلم؛ چه نامه‌ای هم براش نوشته!»، «عکس هایی از کوچکترین مدرسه دنیا»، «» را با کلیک بر روی تیتر بخوانید.

برای خواندن مطالب روی تیترها کلیک کنید

نقاشی شاهکار معلم ژاپنی روی تخته سیاه کلاس

رقص و‌ شادمانی معلم در کلاس در روز معلم

در مورد سریال حشاشین چه می دانید؟

 

عکس هایی از کوچکترین مدرسه دنیا

فیلم خواستگاری دانش آموز دختر از آقا معلم؛ چه نامه‌ای هم براش نوشته!

اگه چشم اتمی داری، 8 ثانیه‌ای کدوتنبل بداخلاق رو پیدا کن

حکایت خواندنی از ضرب المثل توبه گرگ مرگه؛ خلاصه حواستون باشه

همه آنچه باید از بار الکتریکی در فیزیک بدانیم

دانش‌آموزان برای فرار از مدرسه چه نقشه‌ای کشیدن! + فیلم

قدرت تمرکزت رو بسنج؛ تخته‌ای رو که دارت قرمز داره 15 ثانیه‌ای پیدا کن

این شیرینی یه تخم‌مرغی رو خیلی راحت روی گاز درست کن

با این روشها کم درس بخون اما نمره‌ی عالی بگیر

وقتی رضا رشیدپور آهنگ اون ور آبی میخونه + فیلم

کسانی که بیشترین تمرکز را دارند میتوانند 3 تفاوت دو عکس را پیدا کنند

 

دیگر خبرها

  • حامدی‌فر: حتماً یک چیزی شنیدم که با رضایی درگیر شدم!
  • رسمی؛ پارما قهرمان سری بی در فصل 2023/24
  • مورایس: توهین به بانوان هوادار؟ چنین چیزی خلاف ارزش های انسانی است
  • فیلم رقص و‌ شادمانی معلم در کلاس در روز معلم
  • قهرمانی تنیسور آذربایجان غربی در تور جهانی تنیس J ۳۰
  • مسی و رونالدو تحمل هم را ندارند، رونالدو بیشتر!‏
  • نکونام: می‌دانیم کجای کار هستیم و چه چیزی می‌خواهیم
  • بارسا هم در شب قهرمانی رئال جام گرفت!
  • امیدواری ستاره آرسنال به قهرمانی: هر چیزی امکان دارد
  • نقاشی شاهکار معلم ژاپنی روی تخته سیاه کلاس