Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روز‌های گذشته ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده است که در آن، یکی از مدیران باشگاه‌های دسته اولی برای عقد قرارداد با چند بازیکن، مبالغ ۷۰ و ۱۰۰ میلیون تومانی طلب می‌کند.

به گزارش تابناک ورزشی، با گذشت چند روز از انتشار این ویدیو مشخص شد که این فیلم متعلق به اسماعیل سرهنگیان، قائم مقام باشگاه قشقایی شیراز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرهنگیان در این باره به تسنیم گفت: « این فرد (کسی که فیلم را منتشر کرده) در حریم خصوصی من فیلمبرداری کرده است و من از او به مراجع قضایی شکایت کردم. در صورتی که نتیجه این شکایت بیاید، آن را به رسانه‌ها اعلام می‌کنیم. این فرد برای اخاذی آمده بود که من در فیلم او را دست انداختم و مسخره می‌کردم! هیچ اتفاق خاصی هم رخ نداد.»

وی ادامه داد: « پس از اینکه این فرد از جلسه خارج شد، یک ساعت بعد گفت که از من فیلمبرداری کرده و باید به او ۷۰۰ میلیون تومان بدهم. من که بچه نیستم و سابقه ۳۰ساله خود را در ورزش خراب نمی‌کنم. او اینقدر احمق بود که نمی‌دانست من مدیرعامل باشگاه نیستم! این فرد مدیر برنامه‌های تولایی، دروازه‌بان پیشین استقلال جنوب است که پیش‌تر با او کار کرده بودم. او قبلاً فردِ فیلمبردار را مدیر برنامه‌های خود معرفی کرده بود، اما اکنون می‌گوید آدرسی از او ندارم! ما قطعاً او را پیدا می‌کنیم، چون حیثیت من درگیر این موضوع است.»

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک ورزشی قشقایی رشوه سازمان سیا کریمی قدوسی مزدک میرزایی استخراج بیت کوین کارت سوخت بیت کوین مدیران دو تابعیتی بوریس جانسون محسن پهلوان علیرضا خمسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۵۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست کیهان از مردم برای تماس با ۱۱۰ و ۱۹۷ برای حمایت از طرح نور

روزنامه کیهان که در روز‌های اخیر خواهان شدت دادن به مبارزه با بی حجاب‌ها است، همچنین نوشته است: از مردم مؤمن و با غیرت درخواست می‌شود با شماره ۱۹۷یا ۱۱۰ تماس بگیرند و از طرح نور حمایت کنند تا قوت قلبی برای عزیزان زحمتکش فراجا باشد.

انتظار می‌رود همه نخبگان و اساتید دانشگاه‌ها و... نسبت به استمرار این طرح که قطعا باعث ثبات و آرامش خانواده‌هاست حمایت کنند.

منبع: اقتصاد نیوز

tags # گشت ارشاد سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟

دیگر خبرها

  • حالمان گرفته شد چون باید رئال را می‌بردیم
  • درخواست کیهان از مردم برای تماس با ۱۱۰ و ۱۹۷ برای حمایت از طرح نور
  • شکایت از جرایم اداری به کمک وکیل کیفری
  • شرافتی: رانندگی مینی‌بوس در «نون‌خ۵» برای من چالش‌برانگیز بود
  • پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!
  • رد رشوه از سوی مامور وظیفه شناس فراجا در ریگان
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم
  • بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه
  • بازداشت فامیل شمخانی به اتهام رشوه ؟