Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام مهدوی‌دامغانی گفت: به‌ منظور افزایش رفاه حال شهروندان و ارتقای کیفیت محیطی آرامستان بهشت جواد الائمه(ع) مشهد، پارکینگ جدید این آرامستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت‌الاسلام «حسین مهدوی ‌دامغانی» امروز(۲ مرداد) در آئین افتتاح پارکینگ جدید آرامستان بهشت جوادالائمه(ع) مشهد، اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های شهروندان در آرامستان بهشت جوادالائمه(ع) مشهد، نبود دسترسی مناسب به پارکینگ در مجاورت این آرامستان بود و همین موضوع سبب آن شد که احداث پارکینگ جدید و مطابق با استانداردهای روز، در مجاورت این آرامستان در دستور کار واحد فنی و عمران سازمان قرار گیرد و با تلاش شبانه‌روزی مسئولان سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری مشهد، این طرح در مدت زمان ۴ ماه به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری مشهد افزود: این پارکینگ در فضایی به وسعت بیش از ۱۲ هزار مترمربع، با ظرفیت استقرار بیش از ۳۰۰ خودرو و اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال احداث شده است.

 

وی با اشاره به برنامه‌های اجرا شده در این پروژه در مسیر خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به مردم به‌ویژه گروه‌های خاص جامعه، بیان کرد: کاشت و بهره‌برداری از بیش از ۲۵۰۰ مترمربع فضای سبز به همراه اجرای سیستم آبیاری تحت فشار، اجرای خط‌کشی ترافیکی به وسعت ۱۷۵۰ متر طول و ساخت مسیر دسترسی ویژه جانبازان، معلولان و افراد کم‌توان بخشی از خدمات موجود در این پارکینگ است.

 

حجت ااسلام مهدوی‌دامغانی تصریح کرد: هم‌اکنون یکی از مهمترین اولویت‌های سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری مشهد، افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان است و در این راستا پروژه‌های مختلفی در این سازمان تعریف شده و تلاش می‌شود با بهره‌برداری از این پروژه‌ها گامی بلند در جهت افزایش رضایتمندی مردم برداشته شود.

 

وی در رابطه با مصوبه اخیر شورای اسلامی شهر مشهد در بحث ارائه خدمات رایگان به متوفیان بخشده حیات و اهداکننده عضو، تاکید کرد: در راستای توسعه فرهنگ اهدای عضو، تصمیم بر آن شد که قطعه‌ای در آرامستان بهشت رضا(ع) مشهد به بخشندگان حیات و اهداکنندگان عضو اختصاص یابد و سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری مشهد موظف شده تا در راستای توسعه فرهنگ اهدای عضو و قدردانی از تصمیم حیاتی خانواده‌های متوفیان قطعه‌ای ویژه به‌نام بخشندگان حیات و اهداکنندگان عضو اختصاص دهد و هزینه کفن و دفن برای این گروه در این قطعه رایگان انجام می‌شود.

 

مدیرعامل سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری مشهد گفت: در قطعه بخشندگان حیات و اهداکنندگان عضو کلیه هزینه‌های خدمات عمومی شامل تغسیل، تکفین، تدفین و غیره رایگان است و اجرای این مصوبه به‌زودی آغاز می‌شود.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبي نماز جمعه آیت الله اعرافی اردبیل روزنامه فضای مجازی کانون های مساجد شیراز سازمان آرامستان پارکینگ مشهد افتتاح پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۵۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاوردهای متروی مشهد و اصفهان به اشتراک گذاشته می‌شود

رئیس حوزه مهندسی شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد با بیان اینکه در حال حاضر تاکنون با اصفهان پروژه مشترکی نداشته‌ایم اما شرایط را فراهم می‌کنیم که بتوانیم دستاوردهایی که طی سال‌های گذشته داشته‌ایم با مترو اصفهان به اشتراک بگذاریم و تجارب خود را برای استفاده در متروی اصفهان ارائه کنیم.

سعید نورین‌مقدم با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حضورش در این نمایشگاه که به همت معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان برگزار شده است، اظهار کرد: قرار است در این نمایشگاه دستاوردهای حوزه شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد در زمینه ساخت داخل به سایر متروها معرفی شود تا بتوانند از این دستاوردها که طی چند سال گذشته به دست آورده‌ایم، استفاده کنند.

وی با بیان اینکه در شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد کارهای بسیار بزرگ و خوبی در زمینه ساخت داخل و مهندسی معکوس انجام شده است، افزود: امیدواریم سایر شهرها و سایر متروها نیز بتوانند از این دستاوردها استفاده کنند.

رئیس حوزه مهندسی شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد تصریح کرد: با توجه به زحماتی که دوستان در حوزه‌های مختلف کشیده‌اند، می‌توانیم این ادعا را داشته باشیم در تمام حوزه‌های ساخت داخل و مهندسی معکوس فعالیت داشته‌ایم و در حال حاضر تمام قطعاتی که در گذشته از خارج کشور امین می‌شد، وارد بحث ساخت داخل و مهندسی معکوس می‌شویم و تاکنون توانسته‌ ایم بیش از ۲۰۰ قطعه را مهندسی معکوس و ساخت داخل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در کنار این موضوع تعدادی از تجهیزات موردنیاز ما، تسترها و سایر تجهیزات را مهندسی معکوس کرده یا طراحی کرده‌ ایم یا ساخته‌ایم، ادامه داد: ۳۰ تجهیز نیز در حوزه حمل‌و نقل ریلی در زمینه آن چیزی که موردنیاز بوده است، ساخته‌ ایم و در حال حاضر از آن بهره‌برداری می‌کنیم.

نورین‌مقدم با اشاره به اینکه در حوزه‌های مختلف بهره‌برداری کار کرده‌ایم، در حوزه ناوگان، تأمین توان و سایر حوزه‌های مربوط به بهره‌برداری فعالیت داشته‌ایم، تاکید کرد: دستاوردهای بسیار خوبی داشته‌ ایم و امیدواریم بتوانیم این دستاوردها را به سایر متروها ارائه کنیم.
وی با بیان اینکه در حال حاضر تاکنون با اصفهان پروژه مشترکی نداشته‌ایم اما شرایط را فراهم می‌کنیم که بتوانیم دستاوردهایی که طی سال‌های گذشته داشته‌ایم با مترو اصفهان به اشتراک بگذاریم و تجارب خود را برای استفاده در متروی اصفهان ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تاکنون با اصفهان پروژه مشترکی نداشته‌ ایم اما شرایط را فراهم می‌کنیم که بتوانیم دستاوردهایی که طی سال‌های گذشته داشته‌ ایم با مترو اصفهان به اشتراک بگذاریم و تجارب خود را برای استفاده در متروی اصفهان ارائه کنیم.

کد خبر 750199

دیگر خبرها

  • دستاوردهای متروی مشهد و اصفهان به اشتراک گذاشته می‌شود
  • ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)
  • افزوده شدن بیش از ۹۰ هزار مترمکعب به ظرفیت ذخیره آب شهرستان مشهد
  • آسفالت معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • بهره‌برداری از بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • هوشمندسازی ۴ پارکینگ هسته مرکزی شهر قم
  • افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت