Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با بیان اینکه مجموعه آسیب های اجتماعی که ناجا به طور مستقیم با آن درگیر می باشد محصول کم کاری سایر دستگاه های فرهنگی است، گفت: خروجی این کم کاری ها به سمت ناجا می آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین « محمد عبادی زاده » در دیدار با فرمانده انتظامی هرمزگان و جمعی از معاونان و روسای پلیس های تخصصی ، مهمترین دغدغه مشترک همه دستگاه های اجرایی و متدینین را آسیب های اجتماعی دانسته و گفت: بحث تمدن سازی مقام معظم رهبری، همان نگاهی است که در چشم انداز گام دوم انقلاب دارند و تاکید ایشان به آینده کشور در این مرحله است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: امروزه معضلات و مشکلات اجتماعی زیادی داریم که اگر این مشکلات را به عنوان امور سلبی از زندگی مردم دور کنیم، یک گام خود را به تمدن مورد نظر رهبری نزدیک کرده ایم.

 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان تأکید کرد: مجموعه آسیب هایی که ناجا بطور مستقیم با آن درگیر است محصول کم کاری دستگاه های مختلف فرهنگی است که خروجی این کم کاری ها به سمت ناجا می آید و اگر این دستگاه ها کار خود را درست انجام دهند حجم کار ناجا در این زمینه به شدت کاهش می یابد.

 

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده با بیان اینکه بخش مهمی از کار پلیس پیشگیری از جرم است و  در کنار آن کار فرهنگی هم انجام می دهد، ادامه داد: کسانی که همواره شعار می دهند که پلیس  کار فرهنگی کند، باید به دستگاه هایی توصیه کنند که مسئولیت فرهنگی دارند، اینکه دستگاه های فرهنگی کم کاری کنند و آسیب های آن به سمت پلیس کشیده شود جفا به نیروی انتظامی است.

 

امام جمعه بندرعباس در بخش پایانی مطالب خود تصریح کرد: از همه دستگاه های متولی فرهنگی استان تقاضا دارم که ما را در ایجاد موج مثبت که همان موج فرهنگی است کمک کنند و نگاه موردی پلیس در خصوص ناهنجاری های اجتماعی، مکمل حرکت های فرهنگی است که دغدغه همه متدینین جامعه را کاهش می دهد.

 

سردار « عزیزاله ملکی »، فرمانده انتظامی هرمزگان در ادامه این دیدار ضمن اشاره به اینکه در استان هرمزگان با مشکلاتی نظیر قاچاق کالا ، مواد مخدر و.... روبه رو هستیم، گفت:در 4 سال گذشته با توانی که در بدنه نیروی انتظامی استان داشتیم، برابر ارزیابی های وزارت کشور، هرمزگان یکی از استان های امن بوده است.

 

وی افزود: امروز پس از 2 سال زحمت در نیروی انتظامی و تصویب فرمانده معظم کل قوا و ابلاغ به ناجا و از طرفی مصوبه ریاست محترم جمهور برای اولین بار پلیس در گمرک جمهوری اسلامی در بندر شهید رجایی مستقر شد.

 

وی در ادامه  بیان داشت : بیش از 50 درصد اقتصاد کشور در بندر شهید رجایی رقم می خورد و متأسفانه در این چند سال بیشترین معضل در حوزه قاچاق در همین مبادی رسمی اتفاق افتاده که بحمد اله در سال گذشته حدود 965 میلیارد تومان کشفیات کالای قاچاق داشته ایم.

 

سردار ملکی با بیان اینکه فرماندهی انتظامی هرمزگان در حوزه کشفیات مواد مخدر در رتبه سوم کشور قرار دارد تصریح کرد: تأکیداتی که در تریبون نماز جمعه در حوزه حجاب و عفاف می شود بسیار سازنده و کار ساز است و ما هم به عنوان سربازان ولایت در کنار شما هستیم تا بتوانیم مطالبات مقام معظم رهبری را در این زمینه جوابگو باشیم.

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز بیرجند خراسان جنوبي معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده کانون های مساجد اردبیل فضای مجازی خسارت سیل نماینده ولی فقیه در هرمزگان دیدار فرمانده انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۵۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل گفت: دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری احصا و اعلام کرده و در اجرای برنامه‌های خود باید به‌ صورت متمرکز و با همکاری یکدیگر اقدام کنند تا تأثیرگذاری بالایی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، رضا قاسمیان در نشست با مدیران دستگاه‌های فرهنگی استان، اظهار کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان، کاری قرارگاهی و نیازمند مشارکت همگان است.

وی افزود: دستگاه‌های فرهنگی استان اردبیل برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری احصا و اعلام کنند و برای اجرای این برنامه‌ها هم به‌صورت متمرکز و با همکاری یکدیگر اقدام کنند تا تأثیرگذاری بالایی داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با تأکید بر توجه به تقویت موضوعات فرهنگی تأثیرگذار در جامعه از طریق فضاهای مختلف اطلاع‌رسانی اعم از مجازی و مکتوب، ادامه داد: تقویت هویت ایرانی و اسلامی جوانان باعث افزایش مقاومت آنان در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان می‌شود.

قاسمیان تصریح کرد: مشارکت اجتماعی در نهادینه شدن فرهنگ خیرخواهی دارای اهمیت بوده و مشارکت دستگاه‌ها در ترویج قدرشناسی و تمکین به قوانین اجتماعی از طریق فضاهای مختلف اطلاع‌رسانی و ارتباطی ضروری است.

منشور رسانه‌ای و عهدنامه فعالان فضای مجازی استان اردبیل به‌زودی رونمایی می‌شود

وی بیان کرد: در راستای سالم‌سازی فضاهای مجازی، باید تولید و توزیع محتوا به‌صورت تخصصی و با مشارکت فرهیختگان و نخبگان استان اردبیل در دستور کار باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به تدوین منشور رسانه‌ای و عهدنامه فعالان فضای مجازی استان و رونمایی از آن در آینده نزدیک، گفت: در این منشور، رعایت نکات مختلف در رابطه با مصالح و منافع استان اردبیل یادآوری شده و فعالان فضای مجازی را نسبت به اجرای آن دعوت می‌کند.

در این نشست مدیران دستگاه‌های فرهنگی استان اردبیل نظرات و نیازمندی‌های خود را برای اجرای برنامه‌ها در طول سال بیان کردند.

کد خبر 749137

دیگر خبرها

  • واکنش وحید شمسایی به شوخی سریال «نون خ ۵» +فیلم
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی از حقوق متقابل کارگر و کارفرما
  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند
  • آیت الله مکارم شیرازی: مردم از گرانی، فوق العاده رنج می‌برند
  • اجرای ناقص و ناتمام قوانین یکی از اشکال‌های قانون‌گذاری است
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق
  • کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان