Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@12:55:35 GMT

رازی که در الکامپ ۹۸ فاش شد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۲۵۷۰۴

رازی که در الکامپ ۹۸ فاش شد

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، تبلیغاتی که به افزایش درآمد اقشار مختلف جامعه به صورت مستقیم و غیر مستقیم کمک کرده و روزانه به تبلیغ کننده‌ها و کسب و کارهای بسیاری سود می‌رساند.

در این میان نوعی تبلیغ وجود دارد که این روزها مرکز توجه اکوسیستم تبلیغات ایران است و ۴۵ درصد از بازار تبلیغات را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌دانید تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی چطور در ایران آغاز شد؟ این موضوع رازی بود که با حضور آژانس تبلیغاتی راز در الکامپ، فاش شد. راز اولین بود...

اهداف دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ راهی است برای ترویج برند و دستیابی به اهداف آن در فضای آنلاین و دیجیتال. کشور ما ۸۱.۵ میلیون نفر جمعیت دارد که ۵۶.۷ میلیون نفر آن‌ها کاربر اینترنت هستند. این اعداد بازار بسیار وسیعی را برای کسب و کارها فراهم کرده‌اند. با دیجیتال مارکتینگ می‌توانیم برند بسازیم، شغل ایجاد کنیم، کسب درآمد کنیم و در دنیای نامحدود دیجیتال، اهداف مشخص تعیین کرده و به آن‌ها دست یابیم.

دیجیتال مارکتینگ ۵ هدف کلی دارد: افزایش فروش، نزدیک شدن به مشتریان، خلق ارزش، ذخیره منابع و افزایش آگاهی مردم از برند. این اهداف بدون داشتن یک استراتژی مشخص قابل دستیابی نیستند. قبل از هر اقدام، ما باید بدانیم که چرا، چگونه، چه زمانی و با چه وسیله و محتوایی باید اقدام کنیم. دنیای دیجیتال بسیار مهربان است، اگر هر کسب و کار در مسیر درست خود قدم بردارد و با مشورت گرفتن از متخصصان هر حوزه مناسب‌ترین کار را برای خود انجام دهد، شاهد از بین رفتن هیچ برندی نخواهیم بود. شاید راز یاری دهنده باشد.

راز دیجیتال مارکتینگ ایران

دیجیتال مارکتینگ در ایران عمر کوتاهی دارد و چند سالی است که بیشتر از قبل به رشد اقتصاد کمک کرده است. در سال ۹۴ یک راز در این اکوسیستم متولد شد و تحولات عظیمی را در دنیای تبلیغات ایران ایجاد کرد. این راز، آژانس تبلیغاتی راز است. آژانس تبلیغاتی راز برای اولین بار با اجرای تبلیغات سازمان‌های بزرگی همچون ایرانسل، بانک ملت،

امروزه راز با ۵۰۰۰ کانال، ۳۰۰۰ پیج، بیش از ۳۵۰ اینفلوئنسر بزرگ و کوچک و بالای ۱۰۰ اینفلوئنسر در توییتر فارسی ارتباط مستقیم و بدون واسطه دارد. رازی که از آن سخن می‌گویم ظرفیت کسب ۵۰۰ هزار تا ۱۰ میلیون بازدید روزانه در شبکه‌های اجتماعی را دارد و در الکامپ ۹۸، درخشش خود را چند برابر کرد.

راز در الکامپ ۹۸

حضور آژانس تبلیغاتی راز در الکامپ ۹۸ با چالش‌های بسیاری همراه بود و داستان تا مرز عدم حضور هم پیش رفت اما نهایتاً غرفه‌ی ۱۶۳۳ در سالن ۸و۹ به رنگ نارنجی درآمد و آژانس تبلیغاتی راز به همراه شریک تجاری خود مجموعه دیبانژ، در این نمایشگاه حاضر شد. در این ۴ روز صاحبان کسب و کار و فعالان دیجیتال مارکتینگ سوال‌های بسیاری از رازی‌ها پرسیدند و از مشاوره‌های رایگان بهره‌مند شدند. اما مراجعه کنندگان غرفه راز تنها سوال نمی‌پرسیدند...

تجدید دیدار رازی‌ها

مخاطبان راز تنها برای مشاوره رایگان به این غرفه مراجعه نمی‌کردند، بلکه بعضی از آن‌ها همکاران و دوستان قدیمی راز بودند که جهت تجدید دیدار و صحبت‌های کاری جدید آمده بودند. عده‌ای از این مهمانان آقای احد عظیم زاده کارآفرین برتر، آقای محمد سمیعی مدیر بازاریابی ریحون، آقای احمد روستا پدر علم بازاریابی ایران و خانم ستاره ایوبی مشاور حقوقی صنعت دیجیتال بودند.

اگه رازی نشدی با من

خلاقیت بچه‌های اژانس تبلیغاتی راز در الکامپ هم شکوفا شد. رازی‌ها با طراحی ماسک‌های جذابی که نماد شبکه‌های اجتماعی در وجه‌های آن دیده می‌شد کارتی را پخش می‌کردند که روی آن نوشته شده بود . گشتن با این ماسک‌ها و شوخی رازی‌ها با بازدید کنندگان الکامپ ۹۸ توجه بسیاری از حاضران را به آژانس تبلیغاتی راز جلب کرد.

راز چه کاری انجام می‌دهد؟

سرعت پیشرفت راز به دلیل ارتباط بدون واسطه‌اش با هزاران ادمین در شبکه‌های اجتماعی بسیار زیاد بود؛ تا جایی که این گروه تبلیغاتی در سال ۱۳۹۶ به یک آژانس تبلیغاتی تمام خدمت تبدیل شد که تمام نیازهای کسب و کار را برطرف می‌کرد. آژانس تبلیغاتی راز خدمات خود را در هشت گروه اصلی ارائه می‌دهد: تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی محتوایی، تبلیغات شخصی سازی شده، کمپین‌های ۳۶۰ درجه دیجیتال، تبلیغات تضمینی، تبلیغات وب، تبلیغات درون اپلیکیشنی و خدمات فنی.

مشتریان راز می‌توانند تمام مراحل مارکتینگ و زیرساختی خود را به این تیم بسپارند و با خیال راحت استراتژی‌های خود را پیش ببرند. آژانس تبلیغاتی راز به علت ارتباط بدون واسطه با تبلیغ کنندگان، مناسب‌ترین قیمت را ارائه می‌دهد و تمام تبلیغات را به صورت هدفمند و در دسته بندی‌های مناسب کسب و کار اجرا می‌کند.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4675450

منبع: مهر

کلیدواژه: اینترنت تبلیغات رسانه دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۵۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ نمایشنامه جدید در نمایشگاه کتاب

«رازی بین من و تو»، «در تنم زمستان شد» و «روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر» عنوان سه کتاب جدید سوره مهر در حوزه نمایشنامه است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سه کتاب نمایش‌نامه با عنوان «رازی بین من و تو»، «در تنم زمستان شد» و «روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر» در انتشارات سوره‌مهر به چاپ رسید.

«رازی بین من و تو»، به قلم محمدرضا امیرخانی تصویری از زندگی «علی»، جانباز اعصاب و روان است. علی هنرمند پتینه‌کاری است که در جبهه‌های جنگ دچار موج انفجار شدیدی شده و همچنان با این توهم که هم‌رزمش را کشته است، دچار عذاب وجدان است. در ادامه دکتر بخشی برای رهایی او از این توهم دست به کار می‌شود. ...

«در تنم زمستان شد» اثری از مصطفی سیفی برشی از زندگی رونیا یک دختر کرد ایزدی است که چند سال اسیر داعش بوده و اکنون پس از فرار از دست داعش به آلمان گریخته، اما یک روز مرد داعشی که سال‌ها رونیا را اسیر کرده، وارد خانه او می‌شود. ...

خاطرات شنیدنی یک نفوذی

«روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر» نمایش‌نامه دیگری است که به قلم محمدرضا آریان‌فر به چاپ رسیده است. آریان‌فر در این کتاب، چهار نمایشنامه شامل «روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر»، «آن‌گاه که خدا از دهان سنگ ترانه می‌خواند»، «کسی در خواب‌هایم قدم می‌زند» و «سراغ خواب‌هایم را از باد بگیر» را به نگارش درآورده است.

«رازی بین من و تو» با شمارگان 300 نسخه، «در تنم زمستان شد» با شمارگان 500 نسخه و «روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر» با شمارگان 500 نسخه در بازار کتاب موجود است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • ۳ نمایشنامه جدید در نمایشگاه کتاب
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • قرعه کشی پخش مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • قرعه کشی پخش مناظره های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • پیامک هایی که رویای لاغری تبلیغ می کنند
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد