Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@10:15:35 GMT

اقتدار پلیس ریشه در آموزش و تمرینات مستمر دارد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۲۵۸۳۱

اقتدار پلیس ریشه در آموزش و تمرینات مستمر دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ناجا، سردار حسن کرمی روز چهارشنبه در آیین اختتامیه مسابقات مهارت های شغلی کارکنان یگان های ویژه ناجا افزود: آموزش کارکنان نقش کلیدی و اساسی در پیشبرد اهداف هر سازمان دارد و به جرات می توان گفت که اقتدار و توانمندی یگان ویژه حاصل آموزش و تمرینات مستمر و دقیق است.

وی با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این مسابقات و کارکنان شرکت کننده به اهمیت خروجی کار در حوزه های مختلف پرداخت و گفت: برنامه ریزی دقیق و اصولی در اجرای آموزش ها و عملیاتی کردن آن در سطوح مختلف سبب می شود که خروجی کارها و ماموریت ها موفق، مفید و عینی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بی شک ایمان و روحیه جهادی و انقلابی، عامل موفقیت یگان ویژه در انجام ماموریت های محوله است که می توان آن را به عنوان یک دستاورد اساسی در یگان ها تلقی کرد و با برنامه ریزی و توانمندسازی نیروها، می توان در راستای ساخت شخصیت پلیسی در تراز جمهوری اسلامی ایران و رسیدن به اهداف عالیه گامی موثر برداشت.

فرمانده یگان های ویژه ناجا هدف از برگزاری این مسابقات را ارتقای توانمندی بیش از پیش کارکنان، شناسایی نقاط ضعف و قوت و آمادگی برای مقابله با هر گونه تهدیدات دشمنان و یاس و ناامیدی آنان عنوان کرد و گفت: یگان ویژه یک واحد منسجم، هماهنگ و متدین است که همواره خود را برای روزهای سخت و ضروری آماده می کند.

وی اظهار داشت:‌ در این ارتباط پلیس تاکنون با تمهیدات و برنامه ریزی های لازم زیر ساخت های خود را به خوبی تقویت کرده و آماده هرگونه خدمت رسانی شایسته به جامعه اسلامی است و این مهم را در این مسابقات شاهد بودیم.

سردار کرمی افزود: آموزش کارکنان نقش کلیدی و اساسی در پیشبرد اهداف هر سازمان دارد و به جرأت می توان گفت اقتدار و توانمندی یگان ویژه حاصل آموزش و تمرینات مستمر و دقیق است.

وی گفت: در این ارزیابی که به عمل آوردیم پیشرفت کاملا مشهود بود، نیروها با عشق و علاقه و روحیه انقلابی و با تمام قدرت در این مسابقات حضور داشتند و همه این پیشرفت ها در سایه کار و تلاش شبانه روزی کارکنان و فرماندهان بوده است.

فرمانده یگان های ویژه ناجا ادامه داد: جهش برای ساختن نیروی ویژه در شأن ناجا و ملت ایران، یقینا کار بسیار زیادی را می طلبد و ما نیز باید برای حفظ و پاسداری از این انقلاب و امنیتی که با خون شهیدان برقرار شده، تلاش کنیم.

سردار کرمی گفت: برای مجموعه یگان های ویژه ناجا باعث افتخار است که در سطح نیروهای مسلح به عنوان یکی از یگان های برتر و اولین واحد، به برگزاری چنین مسابقاتی با رویکرد آموزشی اقدام کرده است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حسن کرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۵۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرکل و کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی به مناسبت گرامیداشت هفته معلم با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی دیدار کردند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی امروز در دیدار با شماری از معلمان مناطق ۱۵ گانه استان مرکزی گفت: آموزش و پرورش وظیفه دارد در جهت تضمین آینده نظام اسلامی نخبه‌پروری در تراز انقلاب را در دستور کار خود قرار دهد. زیرا هر جامعه‌ای باید برای پیشرفت و توسعه همه‌جانبه و واقعی، توجه به آموزش و پرورش را جزو اولویت‌های برنامه‌های کلان خود قرار دهد.

او افزود: منشاء تحول در هر جامعه‌ای نیروی انسانی است و متولیان امر از جمله آموزش و پرورش وظیفه دارند با سرمایه‌گذاری در این بخش زمینه توسعه و تحول کشور را فراهم کنند. اساس آموزش و پرورش معلم است و گزینش معلمان باید طوری باشد که توانمندترین و شایسته‌ترین افراد جذب آموزش و پرورش شوند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت اصلاح نظام پرداختی کشور پرداخت و افزود: تعدد نظام‌های پرداختی در کشور یکی از مشکلات ریشه‌ای است و تجمیع قوانین پرداختی باید در دستور کار متولیان امر قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • نصب دوربین‌های هوشمند پلیس در ورزشگاه‌ها برای تامین امنیت
  • فیلم/ چه کسانی پلیس را ترور می‌کنند؟
  • لزوم ارتباط گیری مستمر با جامعه دانش آموزی
  • برقراری و تامین امنیت ورزشگاه‌ها با استفاده از دوربین‌های هوشمند پلیس
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور