Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فاز ۱۱ پردیس دارای ۵۶۴ بلوک ۱۵ طبقه است که در هر طبقه ۴ واحد مسکونی تعبیه شده که تحویل این واحد‌ها به متقاضیان در هر نوبت به دلیل عدم پرداخت تعهدات به پیمانکار و نبود مصالح و تاسیسات لازم برای اتمام این پروژه از جمله قیر، تجهیزات آسانسور، دیوار‌های حائل و ... به تعویق افتاده است. تاریخ انتشار: 16:26 - 02 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۵۹۵۶ به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، ساخت پروژه مسکن مهر فاز ۱۱ پردیس توسط شرکت ترکیه‌ای کوزو آغاز شد که چندین بار این پروژه به علت اختلافات مالی با شرکت عمران پردیس از تحویل واحد‌های مسکن مهر این شهر به مردم خودداری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
فاز ۱۱ پردیس دارای ۵۶۴ بلوک ۱۵ طبقه است که در هر طبقه ۴ واحد مسکونی تعبیه شده که تحویل این واحد‌ها به متقاضیان در هر نوبت به دلیل عدم پرداخت تعهدات به پیمانکار و نبود مصالح و تاسیسات لازم برای اتمام این پروژه از جمله قیر، تجهیزات آسانسور، دیوار‌های حائل و ... به تعویق افتاده است.
در این میان متقاضیان فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس چند سالی است که اقساط مربوط به این واحد‌ها را در زمان مقرر پرداخت می‌کنند، ولی به علت مشکلات ایجاد شده بین این شرکت ترکیه‌ای و شرکت عمران پردیس این واحد‌ها نیمه تمام باقی مانده است.  
این در حالی است که قیمت مسکن در ماه‌های با افزایش چشمگیر روبرو بوده تا جایی اتمام این واحد‌های نیمه ساخت و حل شدن مشکل با پیمانکار این پروژه می‌تواند مشکل مسکن خانوار‌های بسیاری را حل کند.
در نیمه دوم سال گذشته مسئولین مربوطه در وزارت راه و شهرسازی خبر از تکمیل ۸۶ درصدی واحد‌های فاز ۱۱ مسکن مهر داده و وعده کردند سایر کاستی‌های مربوط به این واحد‌ها به زودی بر طرف و به متقاضیان تحویل داده می‌شود که این امر هنوز با گذشته ۴ ماه از سال ۹۸ محقق نشده است.  
براساس این گزارش باید منتظر ماند و دید مسئولین مربوطه چه زمانی به فکر راه حل اساسی برای رفع مشکل فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس با وجود حجم بالای واحد‌های مسکونی و مشکل تامین مسکن مردم در این شرایط می‌کنند.  
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مسکن مهر پردیس فاز 11 ساخت متقاضیان کوزو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۶۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی در تهران | این خانه ها در چه متراژ و قیمتی ساخته می شوند؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، خشایار باقر پور با بیان اینکه کارهای تحقیقاتی ساخت مسکن اقتصادی از دو سال گذشته آغاز شده است، گفت: در ساخت این پروژه از تکنولوژی های نوین و هوشمندسازی استفاده کرده ایم و بازار هدف این پروژه مشخص و مصرف کننده نهایی است.

وی افزود: طبق هدف گذاری انجام شده برای افراد و زوج‌های جوان متراژ های کوچک هدف گذاری شده و برای خانواده های بزرگ و دارای فرزند متراژهای متوسط و بزرگ بین ۷۵تا ۹۰ متردر نظر گرفته شده است.

چه چیزی انگیزه انبوه‌ سازان نهضت ملی مسکن را کم می‌ کند؟

باقرپور با بیان اینکه ارزان سازی را در کنار ارتقای کیفیت در دستور کار خود قرار داده ایم بیان کرد: ساخت پروژه‌های مسکن اقتصادی در قالب یک شهرک هوشمند اقتصادی طراحی شده است به طوری که هزینه زمین در این پروژه ها صفر در نظر گرفته شده و با توجه به طراحی این شهرک که به صورت مجتمع اقامتی و تجاری است از طریق الحاقات زمین هزینه برای متقاضیان صفر شده است.

هدف گذاری ۴۰ هزار واحدی برای مسکن اقتصادی

طراح مسکن اقتصادی اظهار کرد:این طرح در بخش تعاون و با مشارکت مردم ساخته می شود و متقاضی تنها قیمت تمام شده ساخت را می‌پردازد.

باقرپور بیان کرد: زمین برای این طرح تامین و نقشه برداری های آن رو به اتمام است و از ۴۰ هزار واحد مسکن اقتصادی که هدف گذاری شده بود ۲ هزار و ۵۰۰ واحد در ۶۵۰ هزار متر مکعب تا ۱۰ روز آینده کلنگ زنی می‌شود.

تازه ترین خبرها از نهضت ملی مسکن

وی توضیح داد: کانال های تاسیساتی برای این پروژه پیش بینی کرده ایم و طبق توافقی که با اتحادیه دانش بنیان و طرح مسکن اقتصادی انجام شده از تمامی محصولات دانش بنیان در این طرح استفاده خواهد شد و استفاده از انرژی پاک و انرژی خورشیدی برای این پروژه پیش بینی کرده ایم.

او گفت: در مسکن اقتصادی سعی کرده ایم از تحریم ها دور باشیم و از تمامی امکانات و محصولات تولید داخل استفاده شده و به نوعی ارز آوری برای کشور داشته ایم.

طراح مسکن اقتصادی توضیح داد: در این طرح سوداگری را کنترل کرده و هر کد ملی تنها از یک واحد می تواند استفاده کند و برای جلوگیری از سوداگری در بازار اجاره در صورتی که فرد قصد اجاره و یا فروش واحد خود را داشته باشد باید از شیوه اجاره داری حرفه ای استفاده کند.

قیمت زمین در مسکن اقتصادی صفر شد

وی با بیان اینکه در این طرح قیمت زمین را حذف کردیم و قیمت واحدی که با تمامی امکانات به متقاضی تحویل داده می شود حدود متری ۳۰ میلیون تومان است، افزود: متقاضی بعد از تحویل هیچ هزینه دیگری ندارد چراکه واحد با امکانات کامل تحویل داده می‌شود.

وی با بیان اینکه مسکن اقتصادی قابل مصادره نیست و این طرح در زیر ساخت های مردمی و زیر ساخت های قانونی در حال ساخت است، بیان کرد: اخیرا طرح های از سوی برخی از دستگاه‌ها به اسم مسکن اقتصادی مطرح شده است که باید بگویم این طرح توسط اتحادیه تعاونی های عمرانی تهران و در قالب مشارکت های مردمی و تعاونی ها ساخته می‌شود.

وی افزود: طبق هدف گذاری های انجام شده ساخت مسکن اقتصادی در قالب ۴۰ هزار واحد اجرایی خواهد شد.

کد خبر 848334 برچسب‌ها نهضت ملی مسکن قیمت مسکن و زمین خبر مهم مسکن تهران

دیگر خبرها

  • احداث ۲۷ شهر جدید در نقاط ساحلی
  • مسکن اقتصادی قابل مصادره نیست
  • مسکن مهر چاله‌ های بزرگ دارد
  • ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی در تهران | این خانه ها در چه متراژ و قیمتی ساخته می شوند؟
  • تامین زمین برای ۹۰ هزار واحد مسکن ملی در سیستان و بلوچستان
  • استفاده از خاک جزیره هرمز برای ساخت نهضت ملی مسکن
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال