Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@12:42:18 GMT

شيراز در محدوده قرمز مصرف برق قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۲۶۷۳۳

شيراز در محدوده قرمز مصرف برق قرار گرفت

خبرگزاری آریا- طبق گزارش پهنه بندی مصرف برق کشور برای امروز، کلانشهر شیراز در وضعیت هشدار و 5 استان و 2 کلانشهر در وضعیت زرد مصرف قرار دارد.
به گزارش خبرگزاری آریا از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، شقایق یوسفی با اشاره به عبور بیش از 3 درصدی مصرف برق شهر شیراز از سقف مجاز و قرار گرفتن در محدوده قرمز مصرف، افزود: کاهش 10 درصدی مصرف برق این کلانشهر در جهت حفظ پایداری و جلوگیری از محدودیت احتمالی شبکه ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یوسفی مصرف برق در استان‌های مرکزی، لرستان، اردبیل و آذربایجان شرقی و غربی همچنین کلانشهر‌های مشهد و تبریز را در محدوده زرد عنوان کرد و گفت: کاهش 5 درصدی مصرف برق مشترکان این مناطق را الزامی ساخته است.
وی ادامه داد: از مشترکان برق در این مناطق درخواست می‌شود با بهره‌گیری از الگوی کاهش مصرف، بهینه‌سازی مصرف برق را با اجرای راهکار‌های ساده به مرحله اجرا بگذارند.
یوسفی افزود: استفاده از دور کند کولر‌های آبی، تنظیم برودت کولر‌های گازی روی 24 درجه، استفاده از نور طبیعی در ساختمان‌ها و انتقال زمان استفاده از وسایل برقی پرمصرف مانند اطو، ماشین ظرفشویی، لباسشویی و جاروبرقی به زمان غیراوج و پرهیز از هم‌زمانی مصرف به ویژه در ساعات اوج روز (12 تا 16) را از جمله راهکار‌های کاهش 10 درصدی مصرف برق است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شیراز محدوده قرمز برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۶۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری

با اهتمام به اجرایی کردن  اسناد بالادستی و برنامه ریزی در راستای تحقق اهداف سند تحول قضایی اقداماتی در حوزه پیشگیری در دو سال اخیر برای اولین بار صورت گرفت که شاهد کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح دعاوی در دیوان عدالت اداری بوده ایم.

به گزارش ایسنا، عملکرد دیوان عدالت اداری در سال ۱۴۰۲ در حوزه های مختلف همراه با اهتمام در راستای تحقق اهداف پیشگیرانه بوده است که معاونت حقوقی، پیشگیری و پژوهش در جهت کاهش شکل‌گیری دعاوی و در نتیجه کاهش اطاله دارسی، سلامت اداری در دستگاه‌های اجرایی کشور و اصلاح فرآیندهای اداری که در نهایت منجر به تسهیل و برقراری سلامت اداری می‌گردد اقداماتی را برنامه‌ریزی و اجرا نموده است.  

طبق اعلام روابط عمومی دیوان عدالت اداری، برگزاری ۶۵ جلسه در ۲۱ کارگروه تخصصی با دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های پرشکایت، تبیین و معرفی تبصره ۴ ماده ۱۶ قانون دیوان، رصد پرونده‌های کثیر الشاکی، پربسامد و پرتکرار، انتقال دانش قضایی دیوان به دستگاه‌های اجرایی، برگزاری نشست‌های تحلیل و آسیب شناسی با مراجع علمی و دانشگاهی برخی از اقدامات این معاونت می‌باشد.  

طبق داده‌های آماری در سال ۱۴۰۰ در مجموع ۱۷۵ هزار و ۱۱۲ پرونده در دیوان طرح گردیده بود که در سال ۱۴۰۱ این عدد به ۱۷۰ هزار و ۷۷۶ پرونده رسیده و با ادامه تلاش مدیران و کارکنان خدوم دیوان این عدد در سال ۱۴۰۲ به ۱۶۵ هزار و ۷۷۴ پرونده رسیده است که نشان می‌دهد در سال ۱۴۰۱ کاهش ۲.۴۸ درصدی و در سال ۱۴۰۲ شاهد کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری بوده‌ایم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • برنامه‌های شهرداری تهران برای کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان
  • نزول رشد اقتصادی دور از انتظار اولین اقتصاد جهان
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • مسئولان هم محصولات ملی و داخلی خریداری و مصرف کنند
  • کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار
  • افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی
  • کاهش ۳۰ درصدی پرونده‌های معوق قضایی استان
  • هدف دولت سیزدهم کاهش بار ترافیکی در کلانشهر رشت است