Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@09:35:00 GMT

مشکلات جانبازان اعصاب و روان باید رفع شود

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۲۶۷۳۸

مشکلات جانبازان اعصاب و روان باید رفع شود

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز بر لزوم بررسی دقیق و رفع مشکلات جانبازان اعصاب و روان این استان توسط مسئولان و دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا منطقه فارس به نقل از روابط عمومی نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام در بازدید از آسایشگاه جانبازان اعصاب و روان، گفت: بسیاری از درخواست‌های جانبازان اعصاب و روان و خانواده‌های آنان را شنیدیم و آنچه باید انجام دهیم این است که هرکس هر چیزی که از دستش برآید در این راه کمک کند تا آلام و درد و رنج این عزیزان و خانواده های آنها کاسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شیراز تاکید کرد که این‌گونه مشارکت‌های انسانی، تحمل مشکل را آسان‌تر می‌کند .

وی با اشاره به اینکه جهان‌بینی انسان در این عالم با مشکلات عدیده‌ای روبه‌روست، افزود: چنانچه همراهی رسانه‌های گفتاری، شنیداری و مکتوب در انتقال مشکلاتی که برای آحاد جامعه به وجود آمده پیشگام شود و یک عزم عمومی برای عبور از کاستی ها به وجود آید، از تمامی بحران‌ها سربلند بیرون خواهیم آمد .

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس خاطرنشان کرد: به خانواده ایثارگران، شهدا و جانبازان اعصاب و روان در برابر صبر و استقامتی که از بعد از گذشت ۳۰ سال از جنگ تحمیلی  از  خود نشان  داده‌اند مدیون هستیم و از آنها تقدیر و تشکر می‌کنیم .

دژکام تاکید کرد: از مسؤولان و دستگاه‌های اجرایی درخواست می‌شود که نسبت به برطرف کردن خواسته و مشکلی که بر جانبازان تحمیل‌شده است اقدام کنند .


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال جانبازان جنگ تحمیلی جهان دستگاه های اجرایی روابط عمومی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۶۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی عصر امروز سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار لرستان در سخنانی با بیان اینکه مسئولیت در نگاه اسلام سخت گیرانه است و کاسبی نیست که کسی بخواهد در قبال آن کاسبی کند، البته این به معنای انجام ندادن تکلیف نیست، اظهار داشت: استاندار قبل اخلاق مدار بود و توان خود را در انجام مأموریتی که بر عهده داشت به کار گرفتند، برای ایشان قبولی تلاش‌ها و عزت و سلامتی را خواستاریم.

وی گفت: برای استاندار جدید هم که در این مقطع حساس از خدمت گذاری هست، آرزوی موفقیت دارم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه لرستان با وجود داشتن نیروهای انسانی توانمند و ظرفیت‌های های فراوان به علل داخلی و بیرونی، تا وضعیت مطلوب فاصله زیادی دارد، گفت: عمر خدمت گذاری استانداران ما سه سال و اندی است و گاهی ارائه خدمات از سوی آنها به عللی امکان پذیر نیست.

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر اینکه لرستان مانند بیماری است که نیازمند توجه فراوان است، ظرفیت فراوان، آب فراوان، خاک حاصلخیز و … دارد که با آنها می‌توان شرایط استان را تغییر داد، گفت: رئیس جمهور فرمودند لرستان را در محور اشتغال ویژه می‌بینیم، اما این امر محقق نشده است.

وی گفت: در لرستان ۳۵ هزار میلیارد تومان صنایع راکد داریم و همواره این موضوع تکرار شده است، مصوبات مهم سفر رئیس جمهور مانند سد معشوره، راه آهن، چهار خطه ها، پروژه‌های حوزه سیلاب هنوز عملیاتی نشده و بعد از دو سال نارضایتی‌ها خودش را نشان می‌دهد.

گره‌ها در لرستان به دست مرکز نشینان باز می‌شود

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه امیدواریم این مشکلات حل شوند، انتظار این است که وزارت کشور به عنوان مادر وزارت خانه‌ها علل بیرونی وضعیت کنونی لرستان را رفع کند، تصریح کرد: نگاه دولت به لرستان عوض شود، لرستان ظرفیت‌های فراوانی دارد و این در حالیست که صنایع نیمه تمام فراوانی دارد.

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر اینکه گره‌ها در لرستان به دست مرکز نشینان باز می‌شود، ادامه داد: خبری از عملیاتی شدن مصوبات سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به لرستان نیست و همچنان شاهد انبوه مشکلات، تورم، بیکاری، آسیب‌های اجتماعی و … در لرستان هستیم.

وی با اشاره به نامه نگاری با سران سه قوه برای انتقال مسائل و مشکلات لرستان، بیان داشت: مردم ما نظام را دوست دارند، ولایت مدار هستند، امیدوارم تدابیری اندیشیده شود که عمر خدمت گذاری استانداران ما به عدد قابل قبولی برسد.

کد خبر 6086873

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • تردد روان در جاده‌های فارس
  • دهمین همایش بین‌المللی علوم شناختی برگزار می‌شود
  • تاکید بر اولویتی به نام سلامت روان
  • تاکید ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بر نقش مردم در توسعه
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشده است
  • منشاء بسیاری از بیماری‌های جسمی را در روان خود پیدا کنید