Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@17:11:13 GMT

شکرفروش دیواری در دام بازرسان سازمان صمت فارس

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۲۶۷۵۴

شکرفروش دیواری در دام بازرسان سازمان صمت فارس

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس از کشف 7 تن شکر از یک فروشنده سیار در شیراز که در سایت دیوار فعالیت می‌کرد، خبر داد .

به گزارش ایسنا منطقه فارس، محمدابراهیم صداقت چهارشنبه دوم مرداد در جمع خبرنگاران گفت: بازرسان این سازمان طی بررسی سایت ‎ های اینترنتی از جمله سایت «دیوار» با آگهی تبلیغ فروش شکر با قیمت بالاتر از قیمت مصوب روبه‌رو شده و اقدام به خرید صوری از این فروشنده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این خرید 7 تن شکر به قیمت هر کیلو 5 هزار و 50 تومان در ازای دریافت وجه نقد و تحویل در یکی از نقاط شیراز معامله شد .

به گفته معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت فارس طی هماهنگی با دستگاه قضایی و پلیس مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی، بازرسان سازمان صمت در معیت پلیس در محل مورد نظر حاضر شده و 7 تن شکر که در سه دستگاه نیسان بارگیری شده بود را ضبط و پرونده تخلف گرانفروشی و فروش کالای دارای شبکه توزیع رسمی به ارزش بیش از 350 میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد .

صداقت خاطرنشان کرد: فرد متخلف نیز توسط پلیس آگاهی شیراز دستگیر و مشخص شد این میزان شکر از انباری در یکی از شهرستان‌های فارس به شیراز منتقل شده که با پیگیری‌های به عمل آمده آن انبار نیز پلمپ شد .

وی ادامه داد: تحقیقات از این فرد در خصوص چگونگی خرید شکر از مبدا اولیه در دست انجام است .

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت فارس یادآور شد: در راستای سیاست‌های تنظیم بازار بیش از 11 میلیون و 876 کیلوگرم شکر توزیع شده، ضمن آنکه تاکنون از 100 مورد بازرسی تخصصی انجام شده در خصوص توزیع شکر، 11 واحد متخلف شناسایی و پرونده تخلف آنها به ارزش 494 میلیون و 415 هزار ریال به تعزیرات حکومتی برای صدور رای ارجاع شده است .

صداقت بیان کرد: از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را از طریق تلفن 124 ستاد خبری سازمان صمت اطلاع دهند.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال تلفن حمایت از مصرف کنندگان دستگاه قضایی سازمان صنعت معدن و تجارت شکر قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۶۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد

فرمانده انتظامی استان یزد از کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در دو عملیات پلیس در شهرستان‌های خاتم و مهریز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، سردار عباسعلی بهدانی‌فرد با اشاره به جدیت نیروی انتظامی در مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: ماموران پلیس شهرستان خاتم با انجام کار اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودروی وانت "مزدا" حامل مواد مخدر در محور هرات - مروست مطلع شدند.

وی افزود: ماموران در یک عملیات ضربتی خودرو را متوقف و در بازرسی انجام شده، 202 کیلوگرم تریاک کشف و یک قاچاقچی را دستگیر و به مقامات قضائی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: این محموله از جنوب شرق کشور به مقصد "پایتخت" بارگیری شده بود که با تیزهوشی ماموران پلیس متوقف شد.

کشف 25 کیلو تریاک در شهید مدنی

وی همچنین با بیان اینکه ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی استان یزد هم کنترل خودروهای عبوری را مدنظر قرار دادند اظهار داشت: در این بازرسی‌ها یک دستگاه سمند توسط ماموران ایستگاه متوقف و در بازرسی انجام شده 25 کیلو تریاک کشف شد.

جانشین انتظامی استان یزد گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام/781/.

دیگر خبرها

  • فروشندگان لوازم خانگی و اداری زیر ذره‌بین بازرسان قرار گرفتند
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی دلال پتروشیمی در فارس
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • ‌گروگانگیری فرد ۵۶ ساله در شیراز
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله در شیراز
  • رعد و برق ۵۰ راس گوسفند عشایر حومه شیراز را تلف کرد
  • فیروزآباد با ۱۰۴ میلی متر پیشتاز بارندگی اخیر فارس