Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاربران شبکه های اجتماعی علی الخصوص توییترفارسی پس از ماجرای برخورد پلیس با زن رقاص در رشت و برخورد با هنجارشکنی چند جوان در پارک پلیس تهران که با حرکت شبکه های رسانه ای ضدانقلاب موج تخریب چهره مقتدر پلیس را دنبال می کردند با هشتگ های اقتدار پلیس و شهر امن از نیروی انتظامی حمایت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عصر روز شنبه یکم تیرماه در پی تماس تلفنی تعدادی از شهروندان مبنی بر حضور چند دختر و پسر در پارک پلیس منطقه تهرانپارس و انجام حرکات نامتعارف و به دور از شئون اخلاقی از سوی آنان، واحد گشت کلانتری برای بررسی موضوع به محل اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بررسی اولیه مشخص شد پنج دختر و پسر که فاقد حرکات طبیعی و نرمال و همچنین پوشش مناسب بودند، با انجام شوخی‌های سخیف، نامتعارف و به دور از شئون اخلاقی و عرف جامعه با یکدیگر، موجبات نارضایتی و اعتراض دیگر افراد حاضر در پارک را فراهم کرده‌اند. این افراد به دلیل مصرف مواد مخدر توهم‌زا فاقد حالت طبیعی بوده‌اند؛ لذا در این خصوص اقدامات قانونی صورت گرفت.

انتشار فیلم برخورد خشونت‌آمیز پلیس با دختر جوانی در پارک پلیس تهرانپارس باعث شد تا رسانه ها، مسئولین و کاربران شبکه های اجتماعی واکنش‌های متفاوتی از خود نشان دهند.

رحیمی رئیس پلیس پایتخت با اعلام برخورد با مامورین متخلف پلیس در این حادثه گفت: جانشین کلانتری در گام نخست اقدام به ارائه تذکر به این افراد کرد که افراد حاضر در محل نیز شاهد این موضوع هستند. اما این افراد با مأموران درگیر شده و اقدام به رفتارهای نامناسبی کردند و به قانون نیز تمکین نکردند که پس از آن درگیری رخ داد.

رئیس پلیس پایتخت درباره دستگیرشدگان گفت:  پنج نفر شامل سه مرد و دو زن جوان در بازداشت پلیس هستند. جرم آنها خودداری از عمل به دستور پلیس، هنجارشکنی، درگیری با مأمور و نیز کشف حجاب است.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند سرکلانتر شرق تهران در خصوص جزئیات این ماجرا گفت: این فیلم از قسمتی منتشر شده که بدرستی واقعیات را نشان نمی‌دهد چراکه آن دختر نوجوان که به ظاهر حالت عادی نداشته پس از تذکرات مأمور پلیس شروع به هتاکی و فحاشی می‌کند و حتی سیلی به‌صورت مأمور می‌زند وعینک او را می‌شکند و در مقابل هم مأمور پلیس عصبانی شده و با او برخورد می‌کند.

در این بین واکنش برخی چهره های اصلاحطلب بدون توجه به قانون شکنی مجرمین در نوع خود قابل توجه است.

کاربران توییترفارسی با راه اندازی دو هشتگ #اقتدار_پلیس و #شهر_امن از تلاش های نیروی انتظامی در جهت ایجاد امنیت برای شهروندان تشکر کرده و خواستار تداوم اقتدار و قاطعیت پلیس در برخورد با هنجارشکنان و رفتارهای خلاف قانون و نظم عمومی شدند.

در روز 5 تیرماه 98 با مشارکت کاربران این دو هشتگ به ترند اول توییترفارسی تبدیل شدند.

در مجموع بیش از 3 هزار نفر از کاربران تا روز 8 تیرماه با انتشار بیش از 80 هزار توییت و ریتوییت با این دوهشتگ در این کمپین شرکت کردند.

نکته قابل توجه این است که بیش از 2 میلیون و پانصدهزار نفر، بیش از 70 هزار بار از این توییت ها و ریتوییت ها بازدید داشته اند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۶۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیفت وزنه 210 کیلویی توسط دختر 13 ساله

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 ویدیویی از یک دختر 13 گرجستانی منتشر شده که وزنه 210 کیلویی لیفت می‌کشد. قدرت فوق العاده این دختر نوجوان را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • لیفت وزنه 210 کیلویی توسط دختر 13 ساله
  • بازار هیپنوتیزم در شبکه‌های اجتماعی/ هیپنوتیزم چیست و اصلا فایده‌ای هم دارد؟
  • نسبت ما با فضای مجازی چگونه است؟ / تلاش «شبکه» برای ایجاد پرسش
  • آقای سعید آقاخانی، ما تحمل می‌کنیم، اما دل خودتان نسوخت؟
  • اعزام قطار کامل موجب افزایش ایمنی می شود
  • برخورد خشن سه پلیس آمریکا با دانشجوی دختر + فیلم
  • هشتگ آزادی بیان
  • کاش تلویزیون، این مدلی نبود
  • فیلم/ برخورد خشن پلیس با دانشجوی دختر
  • ببینید l بازدید میلیونی زمین خوردن یک ربات/ انسان‌نماها زمین خوردن را تمرین می‌کنند؟