Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@01:03:00 GMT

پرسپولیس - سایپا؛ ورود تماشاگران ممنوع!

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۲۷۰۱۴

پرسپولیس - سایپا؛ ورود تماشاگران ممنوع!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی محمد مرتضوی در خصوص بلیت فروشی در دیدار پرسپولیس و سایپا در چارچوب رقابت‌های جام شهدا گفت: طبق صحبتی که با مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال داشتیم قرار شد این بازی بدون هوادار برگزار شود.

وی ادامه داد: البته نظر شورای تامین برگزاری این مسابقه با حضور هواداران است و به همین دلیل امروز بلیت‌های این مسابقه را چاپ کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل اتحادیه فوتبال در پاسخ به این سئوال که آیا در نهایت این بازی با حضور هواداران برگزار می‌شود گفت: هیچ بلیتی فروخته نشده و منتظر نظرن‌هایی دراین باره هستیم. باید منتظر بمانیم تا به ساعت برگزاری دیدار پرسپولیس و سایپا نزدیک شویم تا وضعیت مشخص شود.

وی در مورد دلیل درخواست فدراسیون فوتبال برای برگزاری مسابقات جام شهدا بدون حضور هواداران، اظهار داشت: این موضوع را باید از خود تاج سئوال کنید، اما آنچه که من می‌دانیم این است که به دلیل مشکلات سخت افزاری ورزشگاه شهرقدس این تصمیم از سوی فدراسیون فوتبال گرفته شده است.

مرتضوی تصریح کرد: دیدار شاهین شهرداری بوشهر و نیروزی زمینی از دقایقی دیگر آغاز می‌شود و هیچ هواداری هم خواهان حضور در ورزشگاه نبوده است، اما وضعیت برای دیدار پرسپولیس و سایپا مشخص نیست.

وی در مورد کنارگیری فولاد و ماشین‌سازی از حضور در جام شهدا گفت: متاسفانه این تیم‌ها حاضر به شرکت در این مسابقات نشدند و حتی فولاد شب گذشته این موضوع را به ما اطلاع داد و نیروی‌زمینی جایگزین این تیم شد.

256 43

کد خبر 1283123

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس باشگاه سایپا ایران و آمریکا باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ باشگاه استقلال گردشگری انگلیس دو تابعیتی استان البرز خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۷۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس قربانی داد

فرشاد احمدزاده که علیرغم مصدومیت قدیمی در جدال مقابل استقلال ملاثانی برای این تیم به میدان رفت، اکنون با تشدید مصدومیتش وضعیت مبهمی برای حضور در تهران و همراهی این تیم خواهد داشت.

 احمدزاده که در انزلی و دیدار مقابل ملوان دچار آسیب دیدگی شده بود، مقابل استقلال ملاثانی و دیدار حذفی نیز در ترکیب تیمش به میدان رفت و در نهایت طلایی‌پوشان موفق شدند با شکست حریف خود، راهی مرحله بعدی این جام شوند.

اکنون، اما این هافبک تکنیکی با تشدید مصدومیتش پیگیر مراحل درمانی خود است و امروز نیز باید MRI بدهد تا وضعیتش مشخص شود. سپاهان قرار است روز ۱۲ اردیبهشت در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ مقابل پرسپولیس و در استادیوم آزادی قرار گیرد و باید دید احمدزاده قادر خواهد بود شرایط بازگشت را برای خود شکل دهد یا با بدشانسی این دیدار حساس را از دست خواهد داد.

احمدزاده که سابقه حضور در پرسپولیس را در کارنامه دارد، طی فصول اخیر و بعد از جدایی از این تیم، نمایشی موفق برابر سرخ‌ها در ترکیب تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان داشته و توانسته موفق به گلزنی نیز شود و برای این بازی نیز انگیزه زیادی دارد. او بعد از انجام ام آر آی باید مراحل درمانی خود را پشت سر بگذارد و در انتظار پاسخ پزشکی برای احتمال حضور و همراهی تیمش در این بازی باشد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس قربانی داد
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • روزگار متفاوت زنان اراکی
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • گابریل و جلوگیری از خوشحالی سالیبا همراه با تماشاگران و هم تیمی ها در دیدار مقابل چلسی / فیلم
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد