Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهران سرپرست عصر چهارشنبه در کمیته بیماران خاص استان بیان کرد: بیماران خاص به عنوان یک شهروند اما با شرایط خاص باید مشمول خدمات باشند.

وی ادامه داد: بخشی از خدمات اداره کل ورزش و جوانان به جانبازان، بخشی به بهزیستی، نابینایان و کم بینایان‌، نا شنوایان و کم شنوایان و بخشی به بیماری های خاص اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از افتتاح سالن ورزشی چند منظوره ویژه بیماران خاص طی هفته دولت در استان خبر داد و گفت: تاسیسات جانبی این سالن نیازمند ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار است.

سرپرست اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی آمادگی دارد خدمات ورزشی رایگان به بیماران خاص ارائه کند چراکه ورزش در ایجاد امید به زندگی تاثیر بسزایی دارد.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی هم در این جلسه خدمت کردن به بیماران خاص را نوعی توفیق دانست و گفت: دولت اعتباراتی برای بیمه این دسته از بیماران در نظر گرفته است.

حسین اربابی ادامه داد: سازمان بیمه سلامت در پرداخت مبلغ بیمه به مرکز بیماران خاص و داروهای این دسته از بیماران به روز است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی هم در این جلسه بیان کرد: مجوزهای لازم برای تامین مسکن بیماران خاص از وزارت راه و شهرسازی اخذ شده است.

مهدی جعفری با بیان اینکه همچنین تفاهم نامه ای با بهزیستی برای تامین مسکن خانوارهای دارای دو معلول منعقد شده است، افزود: آمادگی داریم زمین مورد نیاز برای احداث مسکن بیماران خاص را در اختیار خیرین مسکن ساز قرار دهیم.

قائم مقام کمیته امداد امام (ره) خراسان جنوبی هم در این جلسه بیان کرد: در سال جاری ۱۵۴ میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال مددجویان تعریف شده است.

محمد اکبری با بیان اینکه احداث پنج هزار واحد مسکن محرومین شروع شده که بیماران خاص در اولویت هستند، گفت: بخش اعظمی از بیماران خاص ساکن شهرها هستند و مشکلات تامین و تملک زمین در حوزه شهری بیشتر است که می طلبد مورد توجه قرار گیرد.

بنا به گفته وی در حال حاضر ۱۳۱ نفر از بیماران خاص از خدمات کمیته امداد امام (ره) برخوردار هستند.

کد خبر 4675614

منبع: مهر

کلیدواژه: مهران سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی بیماران خاص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۷۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث مجموعه ورزشی امامزاده یحیی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، هادی حق‌بین گفت: این مجموعه ورزشی تا پایان سال تکمیل می‌شود.

وی افزود:مجموعه ورزشی امامزاده یحیی شامل ساختمانی ۲ طبقه با زیربنای ۳ هزارو ۷۰۰ مترمربع است.

وی گفت: عملیات اجرایی این طرح در زمینی به مساحت ۱۹۰۴ متر مربع آغاز شده که طبقه اول مجموعه شامل استخر و طبقه دوم بنا شامل سالنی برای ورزش‌های توپی خواهد بود.

به گفته مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، تجهیز کارگاه و ثبت سفارش آزمایشات جوش، پیچ و میلگرد انجام شده و اقداماتی از قبیل آرماتوربندی دیوار حائل ضلع شرقی، زنگ زدایی و اجرای پوشش ضد زنگ اسکلت ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • ضرورت جهادتبیین در موضوعات اقتصادی/تعیین مشوق‌های ویژه برای استان
  • سدهای خراسان جنوبی در حالت پایدار و مطمئن هستند
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • طرح تدبر در سوره نور در خراسان جنوبی اجرایی می شود
  • بازسازی ساختمان بلدیه با کاربری فرهنگی
  • احداث مجموعه ورزشی امامزاده یحیی
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند