Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل از مشارکت بیش از ۷۳ هزار کودک در طرح غربالگری بینایی بهزیستی استان اردبیل خبر داد. ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۲ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، بهزاد ستاری عصر امروز در دیدار با برخی مسئولان در اردبیل از مشارکت بیش از 73 هزار کودک در طرح غربالگری بینایی بهزیستی استان اردبیل خبر داد و اظهار داشت: بیش از 73 هزار کودک در طرح غربالگری بینایی بهزیستی استان اردبیل شرکت کرده‌اند که از بین این کودکان 504 کودک مبتلا به تنبلی چشم شناسایی و تحت درمان قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 22 هزار کودک نیز در طرح شنوایی سنجی بهزیستی استان اردبیل مشارک داشته‌اند افزود: در طرح شنوایی سنجی بهزیستی استان اردبیل نیز 22 هزار کودک مشارک داشته‌اند که از تعداد 97 کودک دارای افت شنوایی شناسایی و از ناشنوایی آنان جلوگیری به‌عمل آمد.

یک میلیون و 200 هزار نفر در طرح سنجش سلامت نوآموزان شرکت می‌کننداردبیل| یک میلیون و 200 هزار نوآموز در طرح سنجش سلامت پایش می‌شوندآزمون سنجش مهارت نیروی کار 62 حرفه در خراسان‌جنوبی برگزار شد

ستاری هدف از غربالگری بینایی و شنوایی کودکان را افزایش سلامتی جامعه دانست و تصریح کرد: طرح غربالگری شنوایی و غربالگری بینایی‌سنجی ویژه کودکان 3 تا 6 سال ازجمله مهم‌ترین طرح‌های است که با هدف افزایش سلامت جامعه اجرا می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با بیان اینکه مددکاران بهزیستی استان اردبیل در بحث آسیب‌های اجتماعی نیز ورود کرده‌اند اظهار کرد: سامانه تلفنی 123 بهزیستی استان اردبیل نیز به صورت 24 ساعته برای ارائه خدمات در راستای مقابله با آسیب‌های اجتماعی اعم از خشونت، کودک‌آزاری، همسرآزاری و خودکشی به مردم هستند.

وی با اشاره به ارائه مشاوره به عموم مردم بیان کرد: سامانه 1480 بهزیستی برای ارائه مشاوره روان‌شناختی همواره به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات به همشریان و عموم مردم نقاط مختلف استان اردبیل است.

انتهای پیام/ح

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۷۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال 171 نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  معاون امور اجتماعی و توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی استان با بیان اینکه  توانمند سازی، راهکاری موثر برای برگشت ترک کنندگان اعتیاد به جامعه است، گفت: سال گذشته با اقدامات بهزیستی، برای 171 نفر از معتادان بهبودیافته شغل ایجاد شد.

رحیمی با بیان اینکه  برای اشتغال این افراد سال گذشته تسهیلاتی به مبلغ  2 میلیارد و 108 میلیون تومان پرداخت شده، افزود: این تسهیلات بسته به شغل آنها حدود 100 ، 150 و یا 200 میلیون تومان بوده که با سود 4 و 7 درصد و بازپرداخت 7 ساله اعطا شده است. 

وی با بیان اینکه از این تعداد دو نفر کارفرما و مابقی خود اشتغال شده اند، گفت: شغلهای ایجاد شده شامل تعویض روغن، آهنگری، گچکاری، زرشک پاک کنی، تراشکاری، فلزکاری، عطاری، کالای بهداشتی ساختمان ، میوه فروشی، خواربار فروشی ، کشاورزی و دامداری است. 

دیگر خبرها

  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • بازگشت به دنیای صدا
  • یک درصد آسیب های اجتماعی رفتارهای «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز
  • یک درصد آسیب‌های اجتماعی رفتار‌های «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز
  • هشدار درباره افت درسی و ترک تحصیل دانش‌آموزان
  • یک درصد آسیبهای اجتماعی رفتارهای «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز
  • خدمات بهزیستی البرز به افراد دارای اختلال اتیسم
  • اشتغال ۱۷۱ نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی
  • اشتغال 171 نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی
  • مراقب قاتل خاموش باشید/ افراد بالغ باید غربالگری فشارخون شوند