Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دادگستری استان خراسان رضوی با بیان اینکه حکم محسن پهلوان روز شنبه (پنجم مرداد) صادر می‌شود گفت: برخی مدیران دولتی در پرونده پدیده تخلفاتی داشتند که با آنها برخورد خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی مظفری درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده شرکت پدیده شاندیز و زمان صدور حکم متهمان گفت: این پرونده به‌دلیل تعدد شکات و فساد گسترده‌ای که توسط افراد صورت گرفته بود، از پرونده‌های ویژه ما محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این پرونده را در دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی بررسی کردیم و تمام مراحل رسیدگی بر اساس قانون پیش رفت؛ اما در حین برگزاری دادگاه عده‌ای بودند که برای رسیدن به منافع خودشان دست به شایعه‌پراکنی کردند.

وی با بیان اینکه تمام تلاش ما در این پرونده بازگرداندن اموال مردم و احقاق حقوق عامه است، تصریح کرد: بیش از ۸۰ درصد سهام شرکت پدیده شاندیز در اختیار متهمان و افراد مرتبط با آنها بوده است. در این پرونده قیمت‌های نامتعارفی اعلام شده بود و دلال بازی گسترده‌ای صورت گرفت و ما به‌دنبال این بودیم تا قیمت‌های سهام را به حد واقعی خودش برگردانیم.

رئیس دادگستری استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: دادگاه رسیدگی به این پرونده را در کمال آرامش انجام داد و حکم متهمان این پرونده از جمله متهم ردیف اول (محسن پهلوان مدیرعامل سابق شرکت پدیده شاندیز) صادر شده و بسیار هم سنگین است و تمام مراحل قانونی و قضائی انجام شده و حکم مورد نظر شنبه هفته آینده (پنجم مرداد ماه) اطلاع‌رسانی خواهد شد. امروز در رسانه‌ها مطلبی درباره صدور حکم حبس ابد برای محسن پهلوان منتشر شد که این اخبار از جانب ما نبوده است و حکم نهایی شنبه هفته آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مظفری گفت: در این پرونده برخی از مدیران دولتی و غیردولتی نیز تخلفاتی داشتند و بعد از اجرای حکم متهمان اصلی پرونده، با مدیران دولتی نیز برخوردهای لازم صورت خواهد گرفت.

وی در پایان گفت: دستگاه قضائی برنامه ویژه‌ای برای حمایت از سرمایه‌گذاران دارد و ما هرگز به‌دنبال تعطیلی کارخانه‌ها و شرکت‌های تولیدی نیستیم اما با تخلفات صورت گرفته به‌شدت برخورد می‌کنیم.

منبع: آنا

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۷۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان

ایسنا/زنجان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: پرونده دو متهم فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

رضا مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: پرونده قاچاق فروش غیرمجاز ۱۵ هزار و ۶۴۳  لیتر نفت گاز یارانه‌ای به ارزش یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، تخلف را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده و تحویل آن به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی زنجان برای توزیع در جایگاه‌های سوخت، متخلف را به پرداخت ۲ میلیارد و ۳۱۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

او تصریح کرد: شعبه همچنین به دلیل بهای مال از دست رفته، یک میلیارد و ۱۵۹ میلیون ریال معادل ارزش سوخت به جریمه اضافه و متخلف را جمعاً به پرداخت سه میلیارد و ۴۷۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: بازرسان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گزارش این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شوکه شدن مدیران بایرن مونیخ از تصمیم رالف رانگنیک
  • نخستین پروانه بهره‌برداری شهرک دولتی صادر شد
  • نخستین پروانه بهره‌ برداری شهرک دولتی صادر شد
  • انتظار موج جدیدی از خدمت در سال پایانی شورا 
  • رسیدگی به پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • نگاهی به بی‌بدن|متهمان ردیف اول قتل که قاتل نیستند!
  • بررسی عملکرد شرکت‌های دولتی با جدیت ادامه می‌یابد
  • انتظار ۹ ساله ساکنان مسکن ویژه تهرانسر برای صدور سند مالکیت
  • کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی ۲ خواهر در مازندران
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز