Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-04@06:31:04 GMT

مجمع عمومی عادی سالیانه «آسال» برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۲۷۷۸۴

مجمع عمومی عادی سالیانه «آسال» برگزار شد

به گزارش اقتصادآنلاین، این مجمع به ریاست سید شهاب‌الدین طباطبایی و با حضور کلیه سهامداران شرکت، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و نمایندگان حسابرس و بازرس قانونی رأس ساعت مقرر در محل شرکت برگزار شد.

در این مجمع که برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 97 برگزار شده بود، تصمیماتی به شرح ذیل اتخاذ شد:

گزارش هیأت‌مدیره برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 97 قرائت شد و به تصویب مجمع رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش حسابرس و بازرس قانونی در خصوص صورت‌های مالی برای سال مالی مذکور 29 برای سهامداران ارائه و ترازنامه و صورت سود و زیان سال مالی مذکور مورد تصویب قرار گرفت.

همچنین در ادامه حسابرس و بازرس اصلی و علی‌البدل شرکت برای سال مالی بعد انتخاب شدند و در پایان روزنامه کثیرالانتشار شرکت برای مدت یک سال انتخاب شد.

شایان ذکر است براساس قانون، مصوبات مجامع عمومی شرکت‌های ثبت‌شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار، لازم است قبل از ثبت در اداره ثبت شرکت‌ها به تأیید این سازمان برسد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس مجمع عمومی شرکت سبدگردان آسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۷۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید سازمان بازرسی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری

در راستای نظارت بر عملکرد دستگاه‌های خدمت‌رسان، سرپرست بازرسی امور بانک و بیمه سازمان بازرسی کل بصورت سرزده از شعب منتخب بانک­های تجارت، کشاورزی، سپه و دی در سطح شهر تهران بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرد:

همزمان با ابلاغ سیاست­‌های اعتباری سال ۱۴۰۳ بانک‌­ها و حسب دستور رییس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر بازدید سرزده از دستگاه­‌های خدمت‌رسان، جعفر حسینی سرپرست بازرسی امور بانک و بیمه به همراه سربازرس و بازرس این حوزه به صورت سرزده از شعب منتخب بانک‌­های تجارت، کشاورزی، سپه و دی در سطح شهر تهران بازدید کردند.

در این بازدید، هیات بازرسی ضمن بررسی برخی از پرونده‌های تسهیلات پرداختی در شعب، تذکرات لازم در رابطه با رعایت قوانین و مقررات بانکی، تکریم ارباب رجوع، پرداخت تسهیلات خرد خصوصاً تسهیلات تکلیفی ازدواج و فرزندآوری و عدم سخت­گیری در اخذ تضامین مازاد بر مقررات، عدم دریافت تصویر مدارک هویتی وفق بخشنامه بانک مرکزی داده شد.

در جریان این بازرسی، موضوع صف متقاضیان در انتظار دریافت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری نیز مطالبه و بازرسی قرار گرفت.

همچنین رعایت نرخ سود سپرده و تسهیلات پرداختی و تاثیر آن بر ناترازی بانک‌­ها و تورم در جامعه، رعایت مقررات بانک مرکزی در ارائه ضمانت‌نامه‌های بانکی و اعتبارات اسنادی داخلی، پرداخت تسهیلات به شرکت‌های تولیدی و تعاونی و نرخ کارمزد خدمات مورد تاکید بازرس کل قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ماده واحده بودجه ۱۴۰۳ هلال‌احمر تصویب شد
  • کمبود وارفارین نداریم/ توزیع در داروخانه‌های منتخب
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • مجمع عمومی ورزش چوگوی ایران برگزار می‌شود
  • عضو انجمن اقتصاددان ایران: سنگینی بار عدم پرداخت بدهی گازی پتروشیمی ها بر دوش مردم عادی است
  • تاکید سازمان بازرسی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • اسلامی: بیش از ۱۳۰ بازرس آژانس مجازند در ایران حضور داشته باشند
  • ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند