Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمد رضا کلایی شهردار مشهد، در نشست مشترک با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت سپاد با بیان اینکه منطقه گردشگری سپاد ظرفیت‌های زیادی برای توسعه دارد، گفت: در صورت تعریف پروژه‌های بزرگ با توجه به نیاز شهر و جانمایی مناسب، شهرداری همکاری لازم را خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه موضوعات شهرداری و سپاد نباید مشمول زمان شود، تصریح کرد: تسریع در اجرای تعهدات و تفاهم‌های فی مابین با تعیین زمان بندی مشخص از سوی هر دو مجموعه می‌تواند مقدمه‌ای برای برگزاری جلسات منظم با اثرگذاری بیشتر باشد.
علیرضا هوشنگ نژاد مدیرعامل شرکت سپاد نیز در ابتدای این نشست به بیان رویکرد‌ها و برنامه‌های این شرکت در توسعه منطقه تجاری گردشگری سپاد، گفت: سپاد توانسته است در سه دهه تلاش و سازندگی منطقه‌ای کم برخوردار و فاقد هرگونه زیرساخت مناسب را به منطقه‌ای مناسب برای سرمایه گذاری تبدیل نماید.
او ادامه داد: ادامه این مسیر ضرورت‌های را به همراه دارد که نیازمند توجه مدیریت شهری به مسائل منطقه است که از جمله آن می‌توان به تسریع در بازگشایی بلوار ابوطالب شمالی، جلوگیری از تخریب فضای سبز و ساخت و ساز‌های غیر مجاز و همچنین رسیدگی به وضعیت ترافیک منطقه و حمایت از مجموعه اقتصادی اشاره کرد.
انتهای پیام// ف. ح تعامل شهرداری مشهد با بخش خصوصی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گردشگری شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۸۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، بارش'باران و وقوع سیل در شرق استان کرمان بویژه شهرستان بم خسارت زیادی به مردم منطقه وارد کرده است جهاد گران بسیجی در حال امداد رسانی و کمک به سیل زدگان هستند .
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم‌گفت : بارش باران و سیل در شرق استان شهرستان بم باعث آب گرفتگی منازل و خسارت به مردم شده است و تعداد ۳۰ گروه جهادی با بیش از ۳۰۰نفر از بسیجیان ۳ روز  است که در حال امداد رسانی و کمک به مردم منطقه سیل زده شهرستان بم هستند .
سرهنگ دهقانیان گفت سیل در بم به کشاورزان و منازل مسکونی قنوات باغات کشاورزی راهای روستایی خسارت زیادی وارد کرده است دستگاه‌های اجرایی در حال برآورد خسارت در منطقه هستند .

فرمانده ناحیه بسیج سپاه بم گفت : گروه‌های جهادی در حال لایه روبی سیل از منازل و شستشوی لوازم مردم و تخلیه گل  آب از منازل هستند کار امداد رسانی بسیجیان کمک‌به مردم ادامه دارد .

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • نصب ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۷ اصفهان
  • جزئیات اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم