Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@22:44:03 GMT

مجمع خیرین استان گلستان ایجاد شد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۲۸۴۰۲

مجمع خیرین استان گلستان ایجاد شد

ریاحی گفت: استان گلستان نهمین استان کشور است که مجمع خیرین را شکل می‎دهند و پس از انتخابات از استانداری گلستان مجوزات لازم را دریافت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «نادر ریاحی» عصر امروز(چهارشنبه 2 مرداد) در نخستین نشست مجمع خیرین استان گلستان اظهار کرد: همه تشکل‎های خیریه که در زیر مجموعه این مجمع به ثبت رسیده فعالیت خود را ادامه می‎دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرحقوقی مجمع خیرین کشور ادامه داد: مجمع خیرین کشور مثل یک نخ تسبیح می‎ماند و مشکلات مجموعه خیریه‎ها را به دولت انتقال دهند.

 

ریاحی افزود: بوربور، رئیس مجمع خیرین کشور به عنوان شورای اجتماعی کشور حضور دارند و این شورا در مورد مسائل فرهنگی و اجتماعی برگزار می‎شود مصوباتش در نقش مصوبات هیئت دولت است.

 

وی گفت: رئیس مجمع خیرین کشور به عنوان زبان انجمن‎ها و خیریه‎ها در دولت است و مشکلات و دغدغه‎های این مجموعه را در حوزه مالیات، بیمه و اصلاح مقررات را اعلام می‎کند.

 

مدیرحقوقی مجمع خیرین کشور تاکید کرد: کسانی که بخواهند موسسه جدیدی را ایجاد کنند و یا موقوفه‎ای داشته باشند با بهره‎گیری از حقوق‎دانان برجسته استفاده می‎کنند.

 

ریاجی یادآور شد: پزشکان نیز در این مجمع خیریه تعاملی دارند و مجمع خیرین کشور به عنوان یک مجموعه هماهنگ کننده است و بر اساس ماده 4 که می‎تواند در مناطق شعبه ایجاد کند.

 

وی گفت: استان گلستان نهمین استان کشور است که مجمع خیرین  را شکل می‎دهند و پس از انتخابات از استانداری گلستان مجوزات لازم را دریافت خواهند کرد.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده کانون مساجد فضای مجازی بیرجند شهرستان دزفول دزفول مجلس کانون های مساجد اوقات فراغت مجمع خیرین کشور خیرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۸۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع‌عمومی اتحادیه دانشگاه‌ها و مؤسسات غیرانتفاعی برگزار می‌شود

غلامرضا بلالی در گفت و گو با خبرنگار مهر از برگزاری نوزدهمین مجمع عمومی اتحادیه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی - غیر انتفاعی کشور خبر داد و گفت: مجمع عمومی اتحادیه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی - غیر انتفاعی کشور روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ساعت ۸ صبح با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و معاون آموزشی و مدیران آموزش وزارت علوم در دانشگاه غیر دولتی - غیرانتفاعی خاتم تهران برگزار می شود.

وی افزود: در این نشست ضمن ارزیابی نقش این زیر نظام در آموزش عالی کشور، فرصت ها و تهدید های این زیر نظام از آموزش عالی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

قائم مقام دبیرکل اتحادیه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی_غیردولتی کشور افزود: موسسات و دانشگاه های غیرانتفاعی به عنوان یکی از بارزترین مشارکت های مردمی در امور کشور، با توجه به این موضوع که هیچ گونه بودجه دولتی ندارند؛ باید تقویت شده و توسعه یابند.

وی افزود: مقام معظم رهبری امسال را سال جهش تولید با مشارکت مردم عنوان کرده و برآن تاکید داشته اند، ما اعتقاد داریم چنیی تشکیلاتی نمونه بارزی از مشارکت مردم در انجام امور کشور خواهد بود بنابراین شعار چنین نهادهایی که براساس سرمایه گذاری غیردولتی هستند، باید تقویت شوند و اگر تهدیدی برسر راه این موسسات وجود دارد، برداشته شود.

قائم مقام دبیرکل اتحادیه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی-غیردولتی کشور افزود: همچنین موسسات و دانشگاه های غیردولتی غیرانتفاعی خواستار اجرای عدالت آموزشی بین تمام زیرنظام های آموزش عالی به صورت یکسان برای پذیرش دانشجو و دریافت خدمات آموزشی هستند.

وی افزود: در حال حاضر ۲۵۲ موسسه و دانشگاه غیرانتفاعی -غیردولتی فعال بوده و بیشترین تعداد دانشجو در استان های مازندران و خراسان فعال هستند و نزدیک ۲۹۰ هزار دانشجو در این دانشگاه ها تحصیلی می کنند که درواقع ۱۰ درصد آموزش عالی کل کشور را به خود اختصاص می دهند.

کد خبر 6100509

دیگر خبرها

  • ایجاد ۴۰۰ فرصت شغلی در مجموعه پایانه بار یزد
  • احداث ۲۰۰ مدرسه بزرگ‌مقیاس در کشور
  • پیشنهاد اسرائیل به آمریکا برای قطع بودجه سازمان ملل
  • مجمع‌عمومی اتحادیه دانشگاه‌ها و مؤسسات غیرانتفاعی برگزار می‌شود
  • نوسازی مجموعه ورزشی فجر در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی
  • نوزدهمین مجمع‌عمومی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور برگزار می‌شود
  • ایجاد ۴۰۰ فرصت شغلی در مجموعه‎ی پایانه بار یزد
  • ۲۰۰ مدرسه بزرگ مقیاس در کشور احداث می‌شود
  • خیرین مدرسه‌ساز بزرگ‌منش و اثرگذار هستند
  • افتتاح موزه‌های دفاع مقدس در ۵ استان کشور