Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-06@14:58:28 GMT

جزئیات پرونده‌ دستگیری جاسوسان آمریکایی

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۲۸۴۸۴

جزئیات پرونده‌ دستگیری جاسوسان آمریکایی

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از میزان، غلامحسین اسماعیلی در رابطه با جزئیات پرونده مربوط با دستگیری  جاسوسان مرتبط با آمریکا در کشور ما اظهار کرد: این پرونده دو بخش دارد که بخشی از آن پرونده به لحاظ اینکه متهمان افراد عادی بودند، در دادسرای امنیت و دادگاه انقلاب مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه رای اولیه در مورد این بخش از متهمان صادر شده است، گفت: برای این متهمان حبس‌های طولانی صادر شده است که هنوز قطعی نیست و در فرآیند تجدیدنظرخواهی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی با اشاره به رسیدگی به بخش دیگر پرونده در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح، تصریح کرد: از آنجاییکه حوزه ماموریت بخش دیگری از متهمان یگان‌های نظامی و نیروهای مسلح بود و خودشان نیز از وابستگان به نیرو‌های مسلح بودند، پرونده اتهامی آن‌ها در سازمان قضایی نیروهای مسلح مورد رسیدگی قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان تهران تصریح کرد: این بخش از پرونده که ناظر به وابستگان به نیروهای مسلح است، در دادسرای نظامی منتهی به صدور کیفرخواست شده؛ اما هنوز دادگاه نظامی رای صادر نکرده است که به محض صدور رای متهمان و قطعی شدن آن، جزئیات آن اعلام می‌شود.

اسماعیلی با اشاره به اینکه هنوز هیچکدام از احکام مربوط به این پرونده اجرایی نشده است، خاطرنشان کرد: بخش دادگاه انقلاب هنوز قطعی نشده  و بخش مربوط به سازمان قضایی نیروهای مسلح در نوبت رسیدگی در دادگاه است. 

وی تصریح کرد: برخی از متهمان نیز تحت تعقیب قرار دارند و دستگیر نشده‌اند و در این پرونده مجموعا  ۱۷ نفر مورد شناسایی قرار گرفته‌اند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: انقلاب نیروهای مسلح استان تهران قوه قضاییه آمریکا غلامحسین اسماعیلی سیا جاسوسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۸۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده  مفقودی یسنا کودک کلاله ای

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان سیدجواد میردوستی  گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آنها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.
میردوستی گفت: سه متهم دیگر این‌پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آنها  تصمیم قانونی اتخاذ خواهدشد.
دادستان کلاله گفت:  بعضی از افراد بازداشتی جزو افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا ، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.
دادستان کلاله تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی رسانی خواهد شد.
یسنا کودک کلاله ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جستجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد .

دیگر خبرها

  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده  مفقودی یسنا کودک کلاله ای
  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا" در دشت کلاله
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»
  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا"
  • عاملان ربایش یسنا، کودک کلاله‌ای دستگیر شدند
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا
  • دستگیری ۴ متهم ‌اصلی ربایش یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا، کودک کلاله‌ای