Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@20:36:30 GMT

سیمای پرسپولیسِ کالدرون در اولین محک جدی (عکس)

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۲۸۶۰۹

تیم پرسپولیس با ترکیب تلفیقی از بازیکنان جوان و مهره های باتجربه به مصاف سایپا رفته است.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان گابریل کالدرون از ساعت 20 در مقابل تیم سایپا قرار گرفته اند. این اولین بازی پرسپولیس با هدایت سرمربی آرژانتینی برابر یک تیم لیگ برتری است که به نوعی نخستین محک سرخپوشان نیز محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شب گذشته کالدرون فهرست 18 نفره پرسپولیس را اعلام کرد که درآن نام بسیاری از بازیکنان باتجربه قرار نداشت و به جای آن ها نام بازیکنانی چون سعید حسین پور، احسان حسینی، محمد حسینی و... به چشم می خورد.

 

کالدرون همانطور که پیش بینی می شد، نیمی از ترکیب خود را با بازیکنان جوان پر کرد تا آن را در این بازی تست کند. در خط دفاع احسان حسینی، در خط هافبک سعید حسین پور و محمد حسینی و در خط حمله محمد امین اسدی و سعید کریمی حضور دارند.

از بین بازیکنان باتجربه، بازگشت محمد انصاری به ترکیب نکته قابل توجهی است. همچنین عالیشاه در غیاب سیدجلال و ماهینی بازوبند کاپیتانی را بر بازو دارد. حضور محسن ربیع خواه نیز نشان می دهد که شاید او در فصل جدید هم همچون دوران برانکو بازی کند.

 

از طرف دیگر بازی دادن به بیرانوندی که این روزها تصویرش در روزنامه های ایتالیایی دیده می شود نکته جالب توجهی است.

 

عکس از: امیرحسین خیرخواه

پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۸۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم

آفتاب‌‌نیوز :

آبی‌ها چهارشنبه شب در تبریز میهمان تراکتور هستند و این در حالی است که سیدحسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان استقلال به دلیل محرومیت در این بازی غایب خواهد بود. در غیاب او وظیفه حفاظت از دروازه آبی‌ها به محمد رضا خالدآبادی محول خواهد شد.

با وجود اینکه استقلال در این بازی حسین حسینی را در ترکیب ندارد، می‌خواهد با محمدرضا خالدآبادی با یک تیر دو نشان بزند. اینکه با گل نخوردن علاوه بر کسب سه امتیاز این دیدار عنوان بهترین خط دفاعی را یک بار دیگر از آن خود کند. اگر دروازه استقلال در این بازی بسته بماند و دروازه تیم پرسپولیس در مصاف با سپاهان باز شود استقلال یک بار دیگر عنوان بهترین خط دفاعی را از آن خود خواهد کرد. البته آبی‌ها برای برنده شدن علاوه بر بسته نگه داشتن دروازه باید گل بزنند و از سویی در صورتی که دروازه تیم پرسپولیس در مصاف با سپاهان یک بار دیگر باز شود، استقلال و پرسپولیس در تعداد گل‌های خورده مساوی می‌شوند و هر دو عنوان بهترین خط دفاعی لیگ برتر را مشترکا در اختیار خواهند گرفت.

تا به اینجای کار بهترین تیم در فاز دفاعی پرسپولیس است که ۱۳ بار دروازه‌اش باز شده است و استقلال یک گل نسبت به رقیب دیرینه بیشتر دریافت کرده است. البته اگر دروازه تیم استقلال در بازی با شمس آذر بعد از برتری ۳-۰ دوبار باز نمی‌شد، هم چنان این عنوان در اختیار آبی‌ها بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • رامون کالدرون: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که رئال مادرید، کار آسانی برابر بایرن مونیخ خواهد داشت
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله