Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@12:02:05 GMT

نماز جمعه، نماد وحدت و انسجام ملت ایران است

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۲۸۷۷۳

نماز جمعه، نماد وحدت و انسجام ملت ایران است

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی روز چهارشنبه به مناسبت ۴۰ سالگی اقامه نماز جمعه در ایران و هفته احیای این فریضه (۳۱ تیر تا پنج مرداد) در گفت و گو با خبرنگاران افزود: نمازجمعه دژی محکم در برابر استکبار جهانی و سنگری مستحکم در دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه اظهار کرد: یکی ازخنثی کنندگان تحرکات ضد فرهنگی، دفع کننده تهاجم فرهنگی دشمنان و یکی از ثمرات و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی نماز جمعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ابرکوه تصریح کرد: نماز جمعه از دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی و یادگار امام خمینی (ره) است که با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی احیاء و مهد بیداری ملت‌های مسلمان شد.

حسینی با قدردانی از خبرگزاری ها، خبرنگاران و پایگاه های خبری در انعکاس اخبار نماز جمعه این شهرستان خاطرنشان کرد: اخبار نماز جمعه ابرکوه به نحو مطلوبی در خبرگزاری ها و مطبوعات منعکس می شود.

امام جمعه ابرکوه، تجلیل از خبرنگاران فعال حوزه اخبار نمازجمعه، میز گرد خدمت توسط مسئولان ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تامین اجتماعی و نیز بخشداری مرکزی ابرکوه در روز جمعه چهارم مردادماه درمصلی نمازجمعه را بخشی از برنامه‌های ابن هفته بیان کرد.

حسینی، آیین بزرگداشت ۴۰ تن از نمازگزاران متوفای جمعه و همچنین ۴۰ تن از والدین معظم شهدا، نمایشگاه چهل قاب عکس ازنمازگزاران جمعه طی ۲ دهه گذشته، تست فشار خون به صورت رایگان از نمازگران جمعه، پذیرایی کودکان در مهد آدینه را از دیگر برنامه ها ذکر کرد.

40 نفر از برادران و خواهران در شهر ابرکوه عضو ستاد نماز جمعه ابرکوه هستند .

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

۷۵۴۰/‏‬ ۶۱۹۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ابرکوه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۸۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان روش تفکر و مبانی عقیدتی را به دانش‌آموزان بیاموزند

‌به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی شریعت‌پناهی در خطبه‌های نماز جمعه چهارباغ ضمن تسلیت سالروز شهادت امام صادق (ع) احادیث و روایاتی در باب فضیلت شناخت این امام بیان کرد و گفت: دعوت می‌کنم در مجالس سوگواری آن امام هُمام که در جای جای شهرستان چهارباغ برگزار می‌شود، شرکت کنید.

وی با بیان اینکه امام صادق (ع) با جهاد علمی، پایه‌های اولیه تأسیس حوزه‌های علمیه را بنا و شاگردانی را تربیت کرد و برای افزایش بصیرت اعتقادی مردم به نقاط مختلف فرستاد، ضمن گرامیداشت مقام معلم عنوان کرد: معلمان عزیز، تفکر را به نوجوانان بیاموزید و مبانی فکری و عقیدتی را در آنها تکمیل کنید و خانواده‌ها هم در این مسیر کمک کنند.

خطیب موقت نماز جمعه چهارباغ تصریح کرد: معلمان در کنار آموزش و پرورش باید روش فکر کردن را به دانش آموزان بیاموزند. ای کاش در برنامه‌های درسی مدارس، کلاسی هم برای روش تفکر در نظر گرفته و با فکر کردن، حکمت بر قلب دانش آموزان و انجام واجبات بر آنها جاری می‌شد.

کد خبر 6095844

دیگر خبرها

  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان
  • امام صادق (ع) محور وحدت بین مذاهب اسلامی است
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • معلمان روش تفکر و مبانی عقیدتی را به دانش‌آموزان بیاموزند
  • آمریکا خود را به دیوانگی زد و برجام را پاره کرد /واکنش ها به اعتراضات دانشجویی در آمریکا از تریبون نماز جمعه