Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-08@20:29:15 GMT

جرمی هانت از وزارت خارجه انگلیس رفت

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۲۹۱۰۷

جرمی هانت از وزارت خارجه انگلیس رفت

«جرمی هانت»، وزیر امور خارجه انگلیس در پی آغاز به کار رسمی «بوریس جانسون» به عنوان نخست‌وزیر انگلیس از سمتش استعفا کرده است.

هانت روز گذشته (سه‌شنبه) رقابت بر سر تصاحب مقام نخست‌وزیری انگلیس را به بوریس جانسون واگذار کرد. جانسون، امروز پس از پذیرش درخواست ملکه انگلیس برای تشکیل دولت جدید، رسماً نخست‌وزیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جرمی هانت در توئیترش نوشت: «مفتخر می‌شدم کارم را در اداره امور خارجه و کشور‌های مشترک‌المنافع ادامه دهم، اما نیاز به این را که نخست‌وزیر جدید تیمش را انتخاب کند، درک می‌کنم.»

در حال تکمیل...

منبع: پارسینه

کلیدواژه: جرمی هانت وزیر خارجه انگلیس استعفا بوریس جانسون انگلیس ترزا می

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۹۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار سفیر ایران در روسیه با امیرعبداللهیان

کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سفیر کشورمان در این دیدار  گزارشی از آخرین وضعیت محل ماموریت خود روابط دو کشور ایران و روسبه ارایه کرد.

جلالی با اشاره به  گسترش روابط اقتصادی دو کشور، بر فراهم آمدن زیر ساخت های تعاملات تجاری از جمله موضوع ترانزیت  گمرک و مسایل پولی و بانکی تاکید کرد.

همچنین در این دیدار آخرین وضعیت موافقت نامه جامع دو کشور مورد برسی قرار گرفت.

 وزیر امور خارجه در این دیداد با توجه به رویکردهای مشترک دو کشور ایران و روسیه در بسیاری از مسایل بین المللی و منطقه ای، بر لزوم تلاش برای ارتقای بیش از پیش روابط دو کشور در حوزه های مختلف بویژه در زمین اقتصادی و تجاری در راستای توجه ویژه روسای جمهور دو کشور تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • البرز در حوزه صادرات جهش بزرگی را رقم زد
  • انگلیس سفیر مسکو را احضار کرد
  • الجزایر حمله اسرائیل به رفح را محکوم کرد
  • الجزایر حمله رژیم صهیونیستی به رفح را محکوم کرد
  • ایران و مصر خواهان برقراری روابط دیپلماتیک هستند
  • دیدار سفیر ایران در روسیه با امیرعبداللهیان
  • روسیه در واکنش به تهدید انگلیس، حمله به تاسیسات این کشور را حق خود دانست
  • در صورت تحقق تهدیدهای لندن، احتمال حمله روسیه به تاسیسات نظامی انگلیس وجود دارد
  • روسیه سفرای انگلیس و فرانسه را احضار کرد
  • بلژیک ورود صهیونیست‌های افراطی را ممنوع می‌کند