Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@11:06:21 GMT

مشکلات فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس همچنان باقی ست

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۲۹۵۹۴

مشکلات فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس همچنان باقی ست

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، ساخت پروژه مسکن مهر فاز ۱۱ پردیس توسط شرکت ترکیه‌ای کوزو آغاز شد که چندین بار این پروژه به علت اختلافات مالی با شرکت عمران پردیس از تحویل واحد‌های مسکن مهر این شهر به مردم خودداری کرده است.

فاز ۱۱ پردیس دارای ۵۶۴ بلوک ۱۵ طبقه است که در هر طبقه ۴ واحد مسکونی تعبیه شده که تحویل این واحد‌ها به متقاضیان در هر نوبت به دلیل عدم پرداخت تعهدات به پیمانکار و نبود مصالح و تاسیسات لازم برای اتمام این پروژه از جمله قیر، تجهیزات آسانسور، دیوار‌های حائل و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به تعویق افتاده است.

در این میان متقاضیان فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس چند سالی است که اقساط مربوط به این واحد‌ها را در زمان مقرر پرداخت می‌کنند، ولی به علت مشکلات ایجاد شده بین این شرکت ترکیه‌ای و شرکت عمران پردیس این واحد‌ها نیمه تمام باقی مانده است.

این در حالی است که قیمت مسکن در ماه‌های با افزایش چشمگیر روبرو بوده تا جایی اتمام این واحد‌های نیمه ساخت و حل شدن مشکل با پیمانکار این پروژه می‌تواند مشکل مسکن خانوار‌های بسیاری را حل کند.

در نیمه دوم سال گذشته مسئولان مربوطه در وزارت راه و شهرسازی خبر از تکمیل ۸۶ درصدی واحد‌های فاز ۱۱ مسکن مهر داده و وعده کردند سایر کاستی‌های مربوط به این واحد‌ها به زودی بر طرف و به متقاضیان تحویل داده می‌شود که این امر هنوز با گذشته ۴ ماه از سال ۹۸ محقق نشده است.

براساس این گزارش باید منتظر ماند و دید مسئولان مربوطه چه زمانی به فکر راه حل اساسی برای رفع مشکل فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس با وجود حجم بالای واحد‌های مسکونی و مشکل تامین مسکن مردم در این شرایط می‌کنند.

انتهای پیام/

20 / 20 پردیس مسکن مهر پردیس مشکلات فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس شرکت ترکیه‌ای کوزو

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پردیس مسکن مهر پردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۹۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری عصر روز شنبه در نشست کمیته تخصصی نهضت ملی مسکن، بر تسریع در پرداخت اقساط تسهیلات پروژه‌ها توسط بانک‌ها تأکید کرد و گفت: تا پایان هفته قرارداد تسهیلات پروژه‌های ۴۸ واحدی امور عشایری ایوان، ۴۰ واحدی شهر دره‌شهر و ۷۲ واحدی شهر سرابله منعقد و پرداخت‌ها انجام شود.

وی افزود: در این جلسه برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی برای ۱۲ هزار و ۲۲۶ واحد در سطح استان انجام گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام خاطرنشان کرد: با توجه به تأمین زمین در شهرهای هلیلان، دره شهر، آبدانان و بدره، به اداره کل راه و شهرسازی تاکید شد که در خصوص تسریع در طراحی‌ها و واگذاری به کارگزار اقدام کند.

هژبری اضافه کرد: با توجه به پیشرفت فیزیکی مناسب تعدادی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن و آمادگی واگذاری به مردم، ضروری است متقاضیان نسبت به پرداخت اقساط خود اقدام کنند تا در مهلت مقرر واحدها تکمیل و تحویل آنان شود.

کد خبر 6090489

دیگر خبرها

  • مسکن مهر چاله‌ های بزرگ دارد
  • ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی در تهران | این خانه ها در چه متراژ و قیمتی ساخته می شوند؟
  • تامین زمین برای ۹۰ هزار واحد مسکن ملی در سیستان و بلوچستان
  • ساخت ۲هزار و۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی تا دو هفته آینده کلید زده می شود
  • استفاده از خاک جزیره هرمز برای ساخت نهضت ملی مسکن
  • با خرید امتیاز نهضت ملی گرفتار نشوید؛ احتمال سلب پروژه مسکن
  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان
  • رفع چاله‌های بزرگ مسکن مهر در دولت سیزدهم
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام