Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-01@02:30:07 GMT

فضای مجازی میدان فتنه و توطئهدشمن

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۲۹۸۶۵

سردار حمید خرمدل امروز در نخستین همایش فعالان فضای مجازی در حسینیه ثارالله دهدشت به تبیین فرصت‌ها و تهدید‌های فضای مجازی پرداخت و اظهار داشت: فضای مجازی همچون تیغ دو لبه دارای مزایا و تهدید‌هایی است که باید بتوان از فرصت‌ها برای تقویت نقاط قوت استفاده کرد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فضای سایبری در آینده نه چندان دور با زندگی مردم درآمیخته خواهد شد، ادامه داد: تهدید‌های این فضا متناسب با فرهنگ و ارزش‌ها متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تخریب چهره شخصیت‌ها و الگو‌های جامعه، مخاطرات امنیتی، به خطر افتادن حریم خصوصی، جابجایی اطلاعات، تخریب ارکان نظام، بد جلوه دادن چهره مسؤولان، تسخیر ذهن مردم با انبوه اطلاعات درست و غلط برای انحراف افکار و تحقیر دستاورد‌های نظام را از جمله تهدید‌های فضای مجازی عنوان کرد.

خرمدل گفت: در موقعیتی که دشمنان قسم خورده نظام اسلامی تحریم همه جانبه علیه کشورمان اعمال کرده و زندگی مردم را فلج کرده است دم از حقوق مردم ایران می‌زنند و عده‌ای هم در داخل دشمن را همراهی می‌کنند.

وی با بیان اینکه آمریکا خود مشکلات عدیده اقتصادی دارد و ۴۰ درصد مردم این کشور در فقر مطلق بسر می‌برند ادامه داد:، اما مسائل را وارونه جلوه می‌دهند.

خرمدل بد جلوه دادن چهره مسؤولان را از دیگر تهدید‌ها برشمرد و بیان داشت: برخی مسؤولان هم در کشور وجود دارند که تعدادشان البته کم است در فضای مجازی با بزرگنمایی و حجم وسیع از تخریب مردم را نسبت به مسؤولان نا امید می‌کنند.

وی با بیان اینکه باید باور کنیم نظام غرب در حال فروپاشی است ادامه داد: آمریکا امروز در خلیج فارس تحقیر و پیشرفته‌ترین پرنده آن‌ها توسط سلاحی که روزگاری آن را مترسک می‌خواندند و پدافند تمام بومی منهدم شده است.

خرمدل گفت: توقیف نفت‌کش انگلیس نشان از عظمت و شکوه ایران ماست باید به این باور برسیم که نظام اسلامی به حدی از قدرت رسیده که یک ابرقدرت را تحقیر کرده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۹۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع از مردم حق و وظیفه شوراها است

به گزارش خبرنگار مهر، عزت رضایی صبح یکشنبه در همایش روز ملی شوراها که در مجتمع فرهنگی فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: همانطور که می‌دانید جایگاه شوراها جایگاهی شرعی و قانونی است و خداوند در قرآن رجوع به خرد جمعی را در کنار نماز قرار داده است و این نشان از جایگاه شور و مشورت است.

وی افزود: در قانون اساسی در خصوص وظایف شوراها به صراحت اشاره شده است و قانون اساسی فنداسیون و چهارچوب این مملکت است که در هفت اصل به موضوع شوراها پرداخته و این مهم بیانگر اهمیت جایگاه شوراها است.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج خاطر نشان کرد: متأسفانه در عمل آنگونه که باید جایگاه شوراها در کشور ما نمود پیدا نمی‌کند چرا شورا برآمده از بطن و متن مردم است از این رو توجه به آنها ضروری است.

وی اعلام کرد: وظایف شوراها و دفاع از موکلین آنها که مردم هستند هم حق و هم تکلیف است و اگر انجام نشود مورد بازخواست قرار خواهیم گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج با بیان اینکه دفاع از مردم حق و وظیفه شوراهاست، گفت: مایه خوشحالی است که شوراها از موکلین و حق آنها دفاع می‌کنند شاید در این مسیر مشکلاتی هم برای شوراها پیش بیاید اما نباید هرگز از انجام این رسالت مهم کوتاه بیایند.

رضایی با تاکید براینکه مشکلاتی در شهر و روستاها وجود دارد که رفع آنها نیاز به ایجاد ارتباطات بیشتر بین شوراها به عنوان نمایندگان مردم و مسولان دارد، اضافه کرد: ارتباط و تعامل تنگاتنگ بین اعضای شورا و مسؤولان نقش بسزایی در پاسخ به مطالبات مردم دارد چرا که بستر را برای رساندن مطالبات مردم به گوش مسؤولان و تصمیم‌سازی و تصمیم گیری‌های درست فراهم می‌سازد.

کد خبر 6090681

دیگر خبرها

  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • «بی حجابی» گره‌ای که با دست باز می‌شود
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • دفاع از مردم حق و وظیفه شوراها است