Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@22:36:24 GMT

کشف کالای قاچاق 3 میلیاردی در زنجان

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۲۹۸۸۹

کشف کالای قاچاق 3 میلیاردی در زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی 3 میلیاردو 245 میلیون ریالی توسط ماموران پلیس آگاهی استان خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در گفت و گو با موج رسا; ایرج خانی پور امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی استان حین کنترل خودرو های عبوری در اتوبان زنجان- تبریز به یک دستگاه کامیونت ایسوزو مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضائی در بازرسی از خودرو 3 تن و 145 کیلو گرم مغز گردو و 396 کیلو گرم بادام درختی قاچاق کشف، که بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی کالای کشف شده 3 میلیارد و 245 میلیون ریال برآورد شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان ابراز کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

دستگیری 2 سارق با 5 فقره سرقت در زنجان

وی از شناسایی ودستگیری 2 سارق خودرو و داخل خودرو با 5 فقره سرقت وکشف خودرو سرقتی در زنجان خبر داد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در پی وقوع سرقت خودرو و داخل خودرو ماموران انتظامی شهرستان زنجان شناسایی و دستگیری سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ابراز کرد: مأموران کلانتری 11 و 12  شهرستان زنجان با بررسی صحنه های سرقت در حین گشت زنی به 2 متهم مظنون و برای تحقیقات بیشتر دستگیر و به کلانتری انتقال شدند.

خانی‌پور افزود:در بازجوئی های به عمل آمده متهمان با ادله پلیسی، به 5 فقره سرقت خودرو و داخل خودرو اعتراف و خودرو سرقتی از متهمان کشف که پس از تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شدند.

وی از همشهریان خواست توصیه های پلیس را برای پیشگیری از وقوع سرقت جدی گرفته و هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۹۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک

سرهنگ عبدالرحیم دهقان فرمانده انتظامی شهرستان بستک گفت: ماموران انتظامی پاسگاه دهنک حین گشت زنی در محور روستای چاه بنارد – لار در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس مشکوک ۱۰۵ جفت کفش بچه گانه و ۳۷۶ ثوب لباس زنانه قاچاق کشف کردند.

وی ارزش محموله کشف شده را برابر نظر کارشناسان ۵ میلیارد ریال برآورد کرده و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دپو بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • کشف ۱۷ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان غربی