Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ نشریه معتبر توتواسپورت از زبان بیرانوند نوشت: دروازه‌بان ایرانی قبل از این گفته بود آرزوی پوشیدن پیراهن تورینو را دارد تا در دربی دلاموله (دربی شهر تورین) برابر کریستیانو رونالدو بازی کند. همچنین توتو اسپورت تأکید کرد بیرانوند در ایران سنگربان محبوبی است که در اینستاگرام ۲,۲ میلیون فالوور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس شنیده می شود بیرانوند این مصاحبه را چند روز پیش انجام داده و حتی قبل از جلسه مهم با کاشانی که منجر به مجاب کردن دروازه بان تیم ملی برای حضور درون دروازه سرخ پوشان در لیگ نوزدهم بود اما این تنها بخشی از برنامه ها حساب شده برای ماندن ستاره بود. بر اساس شنیده ها مسئولان پرسپولیس به بیرانوند گفته اند تا پایان فصل نوزدهم برای حضور او در یک باشگاه معتبر رایزنی خواهند کرد.

البته باشگاه با جذب دو دروازه بان جوان و جدید به فکر احتمال جدایی بیرانوند هم بوده و به نظر می رسد بیات که سابقه پوشیدن پیراهن نفت را با سن کم دارد جذب کرده و به او امیدوار است. به هرحال هواداران نگران نباشند چرا که بیرانوند به احتمال فراوان در میان سرخ پوشان می ماند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی باشگاه پرسپولیس پرسپولیس کریستیانو رونالدو نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۰۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوهری و نقشه برای دومین ضربه به پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، احمد گوهری که یک فصل و نیم در پرسپولیس حضور داشت و با این تیم همه جام‌های داخلی را به‌دست آورد در تابستان ۱۴۰۲ برای انجام بازی بیشتر در لیگ راهی اراک شد.

گوهری که با قراردادی قرضی اردوی پرسپولیس را ترک کرده، در یک فصل سه بار برابر هم‌تیمی‌های سابق خود قرار گرفته است.

او در دو دیدار گذشته نمایش خوبی داشت. گوهری در آزادی با تک گل علی نعمتی مغلوب شد اما در بازی برگشت در اراک با کلین‌شیت خود موجب شکست تلخ پرسپولیس در اولین تجربه سرمربیگری اوسمار شد.

احمد گوهری پیش از بازی با بازیکنان پرسپولیس خوش و بش گرمی داشت و باید دید چه عملکردی در این بازی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • بیرانوند به سپاهان می‌رسد؟
  • ۸ سانتیمتری که نگذاشت رفیعی، بیرانوند باشد!
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • 8 سانتیمتری که نگذاشت رفیعی، بیرانوند باشد!
  • راهکار عجیب گرم ماندن در لحظات پنالتی! (عکس)
  • ناجی پرسپولیس در جام حذفی غایب بود
  • گوهری و نقشه برای دومین ضربه به پرسپولیس
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!