Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران با هدایت مارک ویلموتس بلژیکی درحالی در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تیم‌های ایران، عراق، بحرین، هنگ‌کنگ و کامبوج همگروه است که باید در نخستین بازی خود  سه شنبه ۱۹ شهریور  مهمان تیم هنگ‌کنگ باشد.

ویلموتس از فدراسیون فوتبال برای تاریخ ۴ - ۵ سپتامبر (۱۳ - ۱۴ شهریور) درخواست انجام یک بازی تدارکاتی را کرده است و ساعتی پیش دبیرکل فدراسیون فوتبال بنگلادش در گفتگویی بیان کرد که با فدراسیون فوتبال ایران به توافق رسیده که ۱۳ یا ۱۴ شهریور به مصاف شاگردان ویلموتس برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است، ایران و بنگلادش در هفته نخست مقدماتی جام جهانی که ۵ سپتامبر (۱۰ شهریور) برگزار می‌شود، با قرعه استراحت روبرو هستند.

این سایت در این باره نوشت: بنگلادش که در مرحله مقدماتی جام جهانی حاضر است و باید ۱۰ سپتامبر به مصاف افغانستان برود، اردویی را پیش از آن در دوحه قطر برگزار خواهد کرد تا سپس با پرواز مستقیم به افغانستان برود. این تیم درصدد است پیش از آن به مصاف ایران و شاگردان ویلموتس برود.

سپس دبیرکل فدراسیون فوتبال بنگلادش در گفتگو با این سایت بیان کرد: ما با فدراسیون فوتبال ایران مذاکره کردیم و پاسخ اولیه آن‌ها برای برگزاری بازی در روز‌های ۴ - ۵ سپتامبر مثبت است.

او افزود: البته به جز ایران ما چند کشور دیگر را نیز در لیست مان داریم.  

این سایت ادامه داد: آخرین بار این ۲ تیم در سال ۱۹۸۹ به مصاف هم رفتند که ایرانی‌ها ۲ بازی را پیروز شدند.  

لازم به ذکر است، بنگلادش در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در گروه E  با تیم‌های قطر، عمان، هند و افغانستان همگروه است و باید در نخستین بازی در افغانستان به مصاف این کشور بروند.

در پایان گفتنی است، بازی‌های دور دوم مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، از پنجم سپتامبر ۲۰۱۹ (۱۴ شهریور ۱۳۹۸) آغاز می‌شود و ۱۴ ژوئن سال ۲۰۲۰ (۲۴ خرداد ۹۹) به پایان می‌رسد. از هر گروه صدرنشین به دور نهایی مرحله انتخابی جام جهانی صعود می‌کند و چهار تیم دوم برتر نیز به آن‌ها اضافه خواهند شد تا در مجموع ۱۲ تیم به دور پایانی مرحله انتخابی راه پیدا کنند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۰۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اردوی تیم ملی مشخص شد

تیم ملی فوتبال ایران برای مصاف برابر هنگ‌کنگ و ازبکستان از ۱۲ خرداد به اردو می‌رود.

به گزارش ایسنا،بر اساس اعلام محسن معتمدکیا مدیر رسانه تیم ملی فوتبال ایران، این تیم برای مصاف برابر هنگ‌کنگ و ازبکستان از ۱۲ خرداد به اردو خواهد رفت.

تیم ملی فوتبال ایران در جریان هفته پنجم مرحله دوم مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶، ۱۷ خرداد میهمان هنگ‌کنگ است و در ادامه باید هفته پایانی، از ازبکستان میزبانی کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • باخت تیم جوانان زاگرس مهاباد در مرحله دوم مسابقات فوتبال
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • دل یک ستاره از تهران با استقلال است!
  • اعلام زمان اردوی تیم ملی
  • مدیر عامل آدیداس: حاضر نشدیم با پیشنهاد نایکی به فدراسیون فوتبال آلمان برابری کنیم
  • زمان اردوی تیم ملی مشخص شد
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم