Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@02:38:18 GMT

تصادف موتورسیکلت با پرشیا

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۳۰۵۳۰

تصادف موتورسیکلت با پرشیا

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، علی یحیایی ضمن بیان اینکه یک فوتی در تصادف موتورسیکلت با پرشیا در ورودی روستای سوداغلن بخش کالپوش میامی اتفاق افتاد، ابراز داشت: ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز در ورودی روستای سوداغلن یک تصادف بین موتورسیکلت و پژو پارس به وقوع پیوست که در اثر آن‌یک نفر مصدوم و یک نفر نیز جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یک تیم از نجات گران هلال‌احمر که درراه بازگشت از روستای حسین‌آباد کالپوش بودند و یک تیم دیگر از پایگاه امداد و نجات نردین سر صحنه حادثه حاضر شدند که متأسفانه تلاش ۴۵ دقیقه‌ای در احیای قلبی ریوی توسط نجات گران هلال‌احمر و عوامل اورژانس در برگشت فرد فوتی حادثه نتیجه‌ای نداشت.

معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان سمنان اضافه کرد: مصدوم دیگر حادثه نیز پس از اقدامات اولیه درمانی توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافت.

یحیایی افزود: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، هوشیاری و پرهیز از رانندگی هنگام خستگی و خواب‌آلودگی از بسیاری از این حوادث تلخ پیشگیری می‌کند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: موتورسیکلت تصادف پژو پایگاه امداد و نجات امداد و نجات استان سمنان استان سمنان امداد و نجات پایگاه امداد و نجات پژو تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۰۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شعبانی صبح امروز سه شنبه در گفت و گویی رسانه‌ای بیان کرد: این حادثه در کیلومتر ١٥ محور اندیمشک به شوش، پل کرخه - سه راهی دهلران رخ داد که با وقوع این حادثه یک تیم امداد و نجات در جاده به همراه یک خودرو نجات از پایگاه دانیال نبی (ع) شوش به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: پس از ارزیابی و اقدامات اولیه و ایمن‌سازی خودروها، سه نفر از جان باختگان این حادثه که در خودروها محبوس شده بودند رهاسازی و برای ادامه روند قانونی تحویل عوامل انتظامی شدند.

شعبانی اظهار کرد امداد رسانی به این حادثه ۲ ساعت به طول انجامید، افزود: رانندگان برای جلوگیری از این حوادث ناگوار ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در هنگام مواجهه با حوادث جاده‌ای با شماره ندای امداد ١١٢ تماس و یا به نزدیکترین پایگاه جاده‌ای جمعیت هلال احمر اطلاع دهند.

کد خبر 6092747

دیگر خبرها

  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • تصادف وانت نیسان و پژو ۴۰۵، جان چهار نفر را گرفت
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود