Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایسکانیوز،‌ قیمت ۵۸ قلم میوه و سبزیجات برای عرضه در سازمان میادین میوه و تره بار تهران تعیین و ابلاغ شد.

بر اساس این ابلاغیه سازمان میادین میو و تره‌بار، غرفه‌ها باید برای خریداران فاکتورفروش تحویل دهند هرگونه تخطی و عدم تحویل فاکتور تخلف محسوب می‌شود.

کارشناس اتحادیه بارفروشان، کارشناس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران، مسئول واحد بازرسی و نظارت اصناف میدان مرکزی میوه و تره‌بار تهران این قیمتها را تعیین و ابلاغ کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسدالله کارگر رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران اعلام کرد: با ورود میوه‌های بیشتر به بازار،قیمت میوه های تابستان ۲۰ تا ۴۰ درصد کاهش یافته است، ابراز امیدواری کرده که در روزهای آتی هم با ورود میوه‌های بیشتر از قیمت‌ها کاسته شود.

انتهای پیام/

20 / 20 میوه قیمت میوه قیمت 58 قلم میوه سازمان میادین میوه و تره بار تهران کارشناس اتحادیه بارفروشان کارشناس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران مسئول واحد بازرسی و نظارت اصناف میدان مرکزی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: میوه قیمت میوه قیمت 58 قلم میوه سازمان میادین میوه و تره بار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۰۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد

اکبر یاوری در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با توجه به افزایش دما و رسیدن محصول به انبوه، قیمت میوه های نوبرانه طی یک ماه اخیر ۶۰ درصد کاهش یافته است.

او قیمت هرکیلو گوجه سبز را ۱۰۰ تا ۳۵۰ هزارتومان، توت فرنگی ۷۰ تا ۱۲۰ هزارتومان، ملون ۸ تا ۱۲ هزارتومان، جانا ۱۰ تا ۱۵ هزارتومان، طالبی ۱۰ تا ۱۴ هزارتومان و چغاله بادام ۸۰ تا ۱۵۰ را هزارتومان اعلام کرد و افزود: برمبنای فاکتور رسمی حداکثر با احتساب ۳۵ درصد سود در خرده فروشی ها باید عرضه شود.

یاوری ادامه داد: قیمت گوجه سبز در ابتدای فصل یک‌میلیون تومان بود که با افزایش عرضه روند کاهشی به خود گرفته است و پیش بینی می شود که با افزایش عرضه تا پایان اردیبهشت، بازار به ثبات برسد.

رئیس اتحادیه بارفروشان از توزیع روزانه ۱۵۰ تن گوجه سبز، ۲۰۰تن توت فرنگی، ۳۰۰ تن طالبی و جانا و ۴۰۰ تا ۵۰۰ تن هندوانه در میدان مرکزی خبر داد.

او گفت: قیمت صیفی جات نظیر هندوانه، ملون و جانا توجیه اقتصادی برای کشاورز ندارد چراکه کمتر از ۱۰ هزارتومان از تولیدکننده خریداری می شود که جوابگوی هزینه های تولید نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به تملکات میدان شهید مطهری قم
  • قیمت انواع میوه یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تشدید روند کاهشی نرخ‌ها در بازار/ دلار بدون خریدار؛ سکه به ۴۰ میلیون تومان رسید
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • ریزش سنگین دلار در بازار تهران؛ بازگشت دوباره به کانال ۵۰ هزاری را شاهدیم؟
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی در میادین میوه و تره‌بار
  • کاهش قیمت دلار و سکه در بازار تهران/ ارتباط شبه سوئیفت با ۱۰ کشور/ افت قیمت تارا، رانا و پژو ۲۰۷
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار