Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه گفت: دانشجویان جهادگر خواهر و برادر دانشگاه آزاد کرمانشاه دهه دوم مرداد به اردوی جهادی اعزام می‌شوند.

محمدرضا آقایی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه دهه دوم مرداد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقایی افزود: این اردوی جهادی در قالب دو گروه خواهران و برادران برگزار می‌شود؛ به این نحو که اردوی خواهران در یکی از محلات حاشیه‌ای شهر و اردوی برادران در چند روستای سیل زده از توابع شهرستان هرسین و صحنه برگزار خواهد شد.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه با بیان اینکه در این اردو ۲۰ جهادگر خواهر و ۳۰ جهادگر برادر حضور خواهند داشت، اظهار کرد: عرصه فعالیت اردوی جهادی خواهران، آموزشی و فرهنگی خواهد بود و گروه جهادی برادران در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی و بهداشتی فعالیت می‌کند.
وی بیان کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه در تلاش است در اردو‌های جهادی که برگزار می‌کند، از مشارکت افراد بومی استفاده کند و اهالی مناطقی که در آن اردوی جهادی برگزار می‌کند، صرفا پذیرنده خدمات جهادگران نباشند و خود نیز در این جریان مشارکت داشته باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد کرمانشاه اردوی جهادی اردوی جهادی دانشجویی فعالیت جهادگران در مناطق محروم بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۰۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی

 گروه جهادی تالیان نور که مجموعه‌ای از دانشجویان عضو بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور هستند؛ در طول سال با شناسایی مناطق محروم به عنوان محدوده هدف و ارائه خدمات فرهنگی، پزشکی و بازسازی منازل آماده خدمت رسانی به مردم این مناطق هستند.

این گروه جهادی در اقدامی خدا پسندانه و جهادی منازل مردم مناطق محروم روستای دولت‌آباد آقا واقع در شهر قنوات را بازسازی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی