Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@17:08:47 GMT

سرقت طلافروشی از روی حسادت

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۳۰۹۱۲

سرقت طلافروشی از روی حسادت

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، صبح سه‌شنبه یکم مرداد گزارش سرقت از یک طلافروشی به مأموران کلانتری 138 جنت آباد اعلام شد. بررسی‌های اولیه پلیس نشان می‌داد که سارق یا سارقان در نقشه‌ای حساب شده نخست برق مغازه را قطع کرده و سپس دوربین‌های مداربسته مغازه را سرقت کرده و نقشه سرقت خود را اجرا کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحقیقات اولیه از ردپای یک آشنا در صحنه سرقت خبر می‌داد اما از آنجایی که دوربین‌های مداربسته طلافروشی به سرقت رفته بود کارآگاهان به سراغ دوربین‌های مداربسته مغازه‌های اطراف محل سرقت رفته و در بازبینی دوربین‌ها تصویر سارق را به‌دست آوردند. نشان دادن تصویر به صاحب مغازه کافی بود تا راز هویت این سرقت برملا شود. مرد طلافروش به محض دیدن تصاویر از روی چهره و جثه مرد سارق او را شناخت و گفت: این میلاد یکی از بستگانم است. با به‌دست آمدن هویت میلاد مأموران بلافاصله راهی محل زندگی او در کرج شده و مرد جوان را در کمتر از 12 ساعت بعد از سرقت دستگیر کردند. سرهنگ لشینی، رئیس کلانتری جنت آباد با اعلام این خبر گفت: در ادامه تحقیقات با اطلاعاتی که متهم در اختیار مأموران قرار داد محل مخفی کردن اموال و دوربین‌های مداربسته نیز شناسایی شد.

گفت‌و‌گو با متهم:

انگیزه‌ات از این سرقت چه بود؟

حسادت. شهرام - صاحب مغازه- از بستگانمان است. من وضع مالی خوبی ندارم اما وقتی می‌دیدم که شهرام وضع مالی‌اش خوب است به او حسادت می‌کردم.

سرقت از مغازه طلافروشی چقدر طول کشید؟

نیم ساعت.

فکر می‌کردی دستگیر شوی؟

نه چون برق را قطع کردم و سیستم‌های امنیتی از کار افتادند. من هم بدون هیچ ترس و هراسی ویترین را شکستم و طلاها را برداشتم. بعد هم سوار ماشینم شدم و به خانه‌ام رفتم. البته دوربین‌های مداربسته طلافروشی را هم با خودم آوردم که هیچ ردی از خودم به جا نگذارم.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پلیس آگاهی سرقت پلیس طلا فروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۰۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم

 به نقل از شهرداری قم، مجید متین‌فر در جلسه هیئت‌مدیره سازمان بهسازی، زیباسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر در خصوص پروژه تملک و تخریب مغازه‌های اطراف قبرستان نو اظهار کرد: با همکاری دادستانی در ماده ۸ بیش از ۹۰ درصد پروژه تملک و مغازه‌ها تخریب‌شده است.

وی افزود: به دلیل مشترک بودن دیوار وقفی با مغازه‌های قبرستان نو، اختلافاتی با اداره کل اوقاف به وجود آمده که تلاش مجموعه مدیریت شهری در راستای حل آن است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با اشاره به پروژه ساماندهی میدان مطهری خاطرنشان کرد: در هسته مرکزی شهر قم نیاز به همکاری فعال تمام ارگان‌ها داریم و نقش آستانه مقدسه و اداره کل اوقاف در گسترش و پیشرفت و اجرای پروژه‌های مهم شهری بسیار پررنگ است.

متین‌فر در خصوص پروژه چهل اختران تصریح کرد: پروژه پارکینگ چهل اختران با ظرفیت ۱۰۰ خودرو و شبستان اجرا و تکمیل‌شده است.

وی تأمین بودجه برای پروژه‌های شهری را مورد توجه قرار داد و گفت: در سال جاری پشتیبان‌های ملکی متناسبی برای اجرای پروژه‌های اطراف حرم مطهر در نظر گرفته‌شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • عاملان قتل خیابانی در یک قدمی میز محاکمه
  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم
  • اتفاق عجیب در بازار اجاره؛ اجاره راه پله به جای مغازه
  • اتفاق عجیب در بازار اجاره مغازه / ۵ متر راه پله ماهی ۵ میلیون!
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت
  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • پارکینگ چهل اختران در اختیار شهروندان قرار گرفت