Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-09@02:31:10 GMT

مطالبه گری شاخصه اصلی رسانه هاست

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۳۱۱۸۸

مطالبه گری شاخصه اصلی رسانه هاست

شمس الدینی مطالبه گری را شاخصه اصلی رسانه ها دانست و گفت: ابتکار فرماندار رودان در عضویت نماینده اصحاب رسانه در شورای اداری این شهرستان بیانگر باور به رسالت رسانه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « غلامعباس شمس الدینی » در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان رودان با قدردانی از ابتکار فرماندار مبنی بر عضویت نماینده اصحاب رسانه در این شورا عنوان کرد: این اقدام نشان می دهد که نماینده عالی دولت در رودان به رسالت رسانه باور و اعتقاد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عضو هیئت مدیره انجمن صنفی روزنامه‌نگاران هرمزگان افزود: رودان سرزمین بکر سوژه هاست و فعالان رسانه باید از این ظرفیت بخوبی استفاده کنند تا ضمن معرفی شهرستان ،توانمندی خود را در عرصه رسانه نشان دهند.

 

شمس الدینی با ابراز گلایه از برخی دستگاههای اجرایی شهرستان اظهار کرد: برخی ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان با رسانه ها بیگانه هستند، که دلایل متفاوتی دارد. دستور مدیران مافوق در استان ومنع موکد مدیران از مصاحبه، گفتگو و ارائه گزارش به رسانه ها، نداشتن روابط عمومی کار آمد و عدم باور به قابلیت رسانه ها این فاصله عمیق را ایجاد کرده است.

 

وی با بیان اینکه برخی ادارات یا پست روابط عمومی ندارند و یا معمولا از نیروهای مازاد بخشهای دیگر در این پست استفاده می کنند و همین امر موجب به حاشیه رفتن ادارات می شود، گفت: البته باید یاد آور شد که مطالبه گری شاخصه اصلی رسانه ها ست و اهالی رسانه برای اطلاع‌رسانی منتظر اجازه از کسی نخواهد ماند.

 

شمس الدینی با اشاره به ضرورت انعکاس خدمات دولت به مردم عنوان کرد: رویکرد دولت و نمایندگان عالی دولت در استان هرمزگان و شهرستان رودان ،تعامل و ارتباط گسترده دستگاههای اجرایی با رسانه هاست ،اما متاسفانه شاهد تحولی در این عرصه نیستیم. هر چند اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری برنامه های خوبی در زمینه  آموزش کارشناسان روابط عمومی و ورود خبرنگاران باسابقه به عنوان مشاور رسانه ای مدیران دارد ،اما لازمه موفقیت تثبیت نیروهای روابط عمومی و تغییر نگرش مدیران نسبت به رسانه هاست .

 

سردبیر نشریه سفیر جنوب با اشاره اقدامات برجسته دولت در  زمینه توسعه روستایی، رونق تولید، بیان کرد: انعکاس خدمات دولت و نظام  موجب تزریق امید به جامعه خواهد شد و انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان به نمایندگی از اعضا آماده همکاری و انعکاس خدمات دولت  و نظام به مردم است .

 

وی با اشاره به حمایت شهرداری ها از رسانه ها افزود: شهرداری ها علاوه بر مدیریت شهری در زمینه توسعه فرهنگی مسئولیت دارند .اگر باور داریم که توانمندسازی رسانه ها  از الزامات توسعه فرهنگی است ،پس در حمایت از رکن چهارم دموکراسی نباید تعلل کرد .

 

غلامعباس شمس الدینی در پایان از حمایت فرماندار رودان از فعالان این عرصه در شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه خراسان جنوبي بیرجند نماز جمعه آیت الله اعرافی خبرگزاری شبستان شهرستان رودان شورای اداری رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۱۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای روغن‌های خام آفتابگردان/خط قرمز سازمان غذا و دارو سلامت مردم است

روابط عمومی سازمان غذا و دارو ضمن ارائه توضیحاتی درخصوص سلامت روغن‌های خام آفتابگردان وارداتی، سلامت مردم را خط قرمز این سازمان اعلام کرد.

به گزارش مشرق، روابط عمومی سازمان غذا و دارو تصریح کرد: این روغن‌ها سال ۱۴۰۰ وارد کشور شده و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نسبت به نمونه برداری و آنالیز آن اقدام کرده است.

«از مجموع ۹۱ هزار تن روغن روغن وارده در مرداد ماه ۱۴۰۰، ۴۷ هزار تن آن تایید و ۴۴ هزار تن از نظر باقیمانده سموم و آلاینده ها به تایید نرسید.»

بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، محموله ۴۴ هزار تنی طی سه مرحله نمونه برداری و پنج مرحله آزمایش شده و متاسفانه در تمامی مراحل باقی مانده سموم دفع آفات نباتی در محصول محرز شده و به صاحب کالا و هم به معاونت غذا و داروی هرمزگان عدم ترخیص، لزوم توقیف محموله و مرجوع آن ابلاغ شد.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو افزود: آزمایشات انجام شده از محموله روغن های آفتابگردان هم در آزمایشگاه‌های معاونت غذا و داروی هرمزگان و هم در آزمایشگاه مرجع سازمان غذا و دارو به عنوان معتبرترین آزمایشگاه کشور در حوزه غذا انجام شده است؛ بنابراین محموله ۴۴ هزار تنی از نظر سازمان غذا و دارو امکان ترخیص نداشت که به مراجع ذیربط اعلام و اقدامات معمول در این خصوص اعمال شد.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو همچنین با تاکید بر اینکه این سازمان همه فرآورده‌های غذایی اعم از مواد اولیه و محصول نهایی وارداتی را در آزمایشگاه‌های معاونت‌های غذا و دارو با حساسیت بالا مورد بررسی قرار می‌دهد، تصریح کرد: خط قرمز سازمان غذا و دارو سلامت مردم است و در این حوزه اقدامات تخصصی و قانونی متناظر صورت می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • ماجرای روغن‌های خام آفتابگردان/خط قرمز سازمان غذا و دارو سلامت مردم است
  • تولید ۲۰۰ مستند از برنامه‌های بسیج و سپاه
  • وجود ۵۰ گروه جهادی در شهرستان رودان
  • کارگروه تأمین مسکن خبرنگاران استان اصفهان تشکیل شد
  • تشکیل کارگروه تأمین مسکن خبرنگاران استان اصفهان
  • شورای شهر قم برای سفر رئیسی بودجه تصویب نکرد
  • ۹ توصیه ایمنی مهم آتش نشانی در پی بارش باران و وزش باد شدید در مشهد 
  • امیدواریم مسیر مجموعه فولاد اکسین در جهت تولید به بهترین شکل طی شود
  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • «بیژن و منیژه» میلیاردی شد