Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، عباس سعیدی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: از سوی دبیرخانه بیستمین جشنواره هنر‌های تجسمی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای، اسامی برگزیدگان مرحله اول کشوری اعلام شد.

سعیدی افزود: در زمینه فردی ساناز شیروش در رشته چاپ شیشه، مینا بیگلری در رشته حکاک روی فلز، نازنین دهش در رشته دوخت، لیلا محمدی در رشته گلدوزی، فاطمه احمدی در رشته تزئینات چوبی فاطمه ناصری در رشته عکاسی بدون نرم افزار مقام آوران این جشنواره می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در زمینه گروهی زهرا منفردی و محدثه وطن دوست در رشته دوخت یک لباس کامل و مهسا طالب زاده، فاطمه اسماعیلی و ساغر بازخانه در رشته دوخت لباس دانش آموزی دخترانه و مطهره ربانی، حکیمه پس افکند، فاطمه زحمت کش در رشته دوخت لباس دانش آموزی پسرانه و دانیال منصوری، سینا آچاک، رضا فردین فر، میلاد لشکری در معماری داخلی فضا‌های تجاری و هادی ایمانی، محمد رضا الهی، مرداد علی پور، امید محمدی در رشته معماری داخلی فضا‌های مسکونی حائز مقام شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: این دوره از جشنواره در ۹ رشته که دارای ۳۳ عنوان زمینه بود برگزار شد و در مرحله شهرستانی و استانی با داوری آثار تعداد ۱۶۰ اثر به مرحله استان و از میان آن‌ها با ارسال ۲۹ اثر به مرحله کشوری ارسال شد.

گفتنی است آزمون عملی مرحله کشوری جشنواره، در دهه سوم مردادماه به میزبانی استان آذربایجان شرقی برگزار می‌گردد.

انتهای پیام/ ر

درخشش ۲۲ هنرجو خراسان شمالی در جشنواره هنر‌های تجسمی فنی و حرفه‌ای

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فنی و حرفه ای اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۱۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهران نیک اندیش خبرنگار و گزارشگر خبرگزاری صدا و سیمای خوزستان توانست رتبه برتر دومین جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور خوزستان را کسب کند.

 وی دراین جشنواره توانست این موفقیت را در بخش گزارش‌های خبری را کسب نمایند. 

مهران نیک اندیش با تهیه گزارش  با موضوع حضور کاروان راهیان نور در منطقه فکه توانست رتبه برتر دومین جشنواره ره آورد سرزمین نور خوزستان را دربافت نماید. 

دیگر خبرها

  • درخشش رادیو خراسان جنوبی در سومین جشنواره پژواک
  • دانشگاه آزاد سمنان میزبان نخستین مسابقه ملی «طراحی و دوخت»
  • درخشش دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان در جشنواره محیط زیست کشور+فیلم
  • درخشش ۵۰۰ دانش‌آموز خراسان شمالی در المپیادهای ملی
  • گشایش نمایشگاه توانمندی‌های هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) فیروزه
  • معرفی ۳۰ معلم نمونه ادارات شهرستان و مناطق سمنان
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور
  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره ره آورد سرزمین نور
  • سرمایه گذاری اوقاف در حوزه دانش بنیان‌ها موجب ایجاد انگیزه می شود