Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز پنج شنبه به همراه مسئول قرارگاه خاتم الانبیا، فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان و جمعی از مقامات سپاه استان از روند اصلاح و ترمیم خطوط ریلی اهواز - اندیمشک بین بامدژ وایستگاه آهودشت بازدید کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران همچنین شب گذشته در بدو ورود به خوزستان به همراه فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان از منطقه محروم ملاشیه اهواز بازدید کرد و در جمع گروههای جهادی حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از روند خدمات رسانی درمانگاه امام علی (ع) و اجرای پروژه های محرومیت زدایی سپاه در مناطق محروم بوده شهرستان اهواز بازدید کرد.

بامدژ از جمله مناطقی بود که در جریان سیل خوزستان خسارت های زیادی دید.

۹۵۹۴/‏۶۰۰۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خوزستان حسین سلامی اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۱۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه عملیات بیت المقدس موفق شد؟

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 10 عملیات الی بیت‌المقدس یا عملیات بیت‌المقدس یکی از بزرگ‌ترین عملیات‌های نیروهای مسلح ایران در خلال جنگ ایران و عراق بود. رزمندگان ایرانی با توان ۱۳۰ هزار سرباز در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد ۱۰ اردیبهشت ۱۳۶۱ به مصاف هم رفتند و به پیروزی قاطع ایران در ۳ خرداد ۱۳۶۱ انجامید. بازپس‌گیری ۵٬۴۰۰ کیلومتر مربع از خاک ایران، خارج کردن شهرهای اهواز، حمیدیه و سوسنگرد از برد توپخانه عراق، تأمین مرز بین‌المللی و آزادسازی جاده اهواز-خرمشهر مهم‌ترین دستاوردهای عملیات بیت المقدس بود. جریان این عملیات تاریخی را در این ویدیو می‌بینید.

دیگر خبرها

  • عکس/ گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه
  • سپاه، صلح طلب اما جنگ بلد، مقتدر ولی مظلوم
  • گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • چگونه عملیات بیت المقدس موفق شد؟