Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@20:29:04 GMT

چهار گزینه دولت برای وزارت آموزش و پرورش

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۳۱۶۹۳

چهار گزینه دولت برای وزارت آموزش و پرورش

خبرگزاری فارس: سیدمحمدجواد ابطحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره گزینه‌های احتمالی دولت برای وزارت آموزش و پرورش گفت: گزینه‌های متعددی برای این وزارتخانه مطرح هستند که تاکنون ۴ گزینه محتمل‌ترین است.

وی افزود: بعد از استعفای سید محمد بطحایی وزیر سابق آموزش و پرورش، سیدجواد حسینی سرپرستی این وزارتخانه را با حکم رئیس جمهور بر عهده گرفت که همین فرد یکی از گزینه‌های وزارت آموزش و پرورش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: با توجه به رأی استمزاجی که در مجلس صورت گرفته بعید است بتواند رأی کافی را برای تصدی این وزارتخانه اتخاذ کند.

ابحطی خاطرنشان کرد:، چون دولت از عدم رای آوری حسینی برای حضور در ساختمان شهید قرنی تهران مطلع شده است با گزینه‌های دیگری رایزنی کرده است.

وی افزود: علی زرافشان یکی از این گزینه‌های تصدی گری وزارت آموزش و پرورش است که بر اساس شنیده‌هایم وی این پیشنهاد را نپذیرفته است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: شاپور محمدزاده مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش گزینه سوم دولت برای حضور در وزارت آموزش و پرورش است.

ابطحی تصریح کرد: داود محمدی نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون آموزش مجلس از دیگر گزینه‌های احتمالی دولت برای تصدی وزارت آموزش و پرورش هستند که با توجه به اینکه وی از صف تا ستاد در بخش‌های مختلف وزارت آموزش و پرورش از جمله مدیرکلی این وزارتخانه را هم عهده داشته است قوی‌ترین گزینه دولت برای وزارت آموزش و پرورش است و می‌تواند رای لازم را هم از نمایندگان بگیرد.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش گزینه دولت وزیر آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۱۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها ؛ روند ثبت نام الکترونیک است

به گزارش همشهری آنلاین، ‌حمید طریفی‌حسینی، با بیان اینکه ۱۹ اردیبهشت ماه ثبت‌نام کلاس اولی‌ها آغاز می‌شود گفت: سال گذشته از اواخر اردیبهشت ماه شرایط پیش ثبت‌نام دانش‌آموزان به صورت الکترونیک فراهم شد که تجربه موفقی بود، امسال با توجه به اولویت‌های وزارتخانه، جلو کشیدن تقویم‌های اجرایی در دستور کار است و از ۱۹ اردیبهشت ماه فعالیت‌های اجرایی ثبت‌نام‌ها آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه ستاد ثبت‌نام وزارت آموزش و پرورش ۱۹ اردیبهشت را برای ثبت‌نام کلاس اولی‌ها مشخص کرده است افزود: این امر به صورت الکترونیک قابل انجام است.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: تاکنون سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی حدود یک میلیون نوآموز بدو ورود به دبستان انجام شده است و برای ثبت نام پایه اول این نوآموزان، والدین آنها می‌توانند از تاریخ اعلام شده به سامانه irhttp://my.medu.ir مراجعه کنند.

کد خبر 849081 منبع: ایسنا برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش خبر مهم مدرسه و مدارس

دیگر خبرها

  • شکایت آموزش و پرورش از سریال افعی تهران
  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از چهارشنبه/۲۴۰ هزار ردیف استخدامی معلمان در دولت سیزدهم
  • چهار سالن ورزشی دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • گزارش تصویری | تشییع پیکر معلم شهید حجت الله یوسفیه در وزارت آموزش و پرورش
  • واکنش حاجی‌میرزایی به اظهارات صحرایی درباره سند 2030: از خدا پروا کنید!
  • پیکر شهید معلم در وزارت آموزش و پرورش تشییع شد
  • زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها مشخص شد
  • چند درصد بودجه آموزش و پرورش صرف پرداخت حقوق می شود؟ | بیشترین جهش بودجه ای در این وزارتخانه
  • اعلام زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها ؛ روند ثبت نام الکترونیک است
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۴ روز دیگر