Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فرزاد زیبایی مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان کرمانشاه گفت:پایان تزویر عنوان برنامه‌ای از سلسله شب‌های خاطره است، که عصر شنبه ۵ مرداد ۹۸ با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران و خاطره گویان عرصه جهاد و مقاومت در کرمانشاه برگزار می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد : شب خاطره مرصاد، از سوی حوزه هنری استان کرمانشاه، با محوریت پاسداشت ارزش‌های والای شهدا و آشکار ساختن چهره منافقین کوردل و مدعیان به اصطلاح مدافع حقوق بشر برگزار می‌شود.

فرزاد زیبایی در ادامه افزود: در این مراسم کتاب "حماسه چار زبر" به قلم آذر آزادی تولید شده در دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری کرمانشاه، که از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شده است، به دوستداران و علاقمندان عرصه ادبیات پایداری، معرفی خواهد شد.

وی اظهار داشت: این ویژه برنامه از بخش‌های متنوعی همچون خاطره گویی توسط سرداران و ایثارگران عرصه جهاد، تماشای کلیپ و مستند، اجرای موسیقی توسط دانیال دایان و آیتم‌های دیگری تشکل شده است.

زیبایی در ادامه ضمن دعوت از دوستداران عرصه جهاد و مقاومت اظهار داشت: این مراسم در روز شنبه ۵ مردادماه سالجاری ساعت ۱۷ در سالن همایش اداره کل کتابخانه‌های استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

انتهای  پیام/ز

 

 

شب خاطره مرصاد  از سوی حوزه هنری استان کرمانشاه برگزار می شود 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۱۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  تبلیغات دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ساعت ۸ صبح ادامه دارد.

انتخابات در ۸ حوزه انتخابیه تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود و در تهران برای هر شعبه ۴ صندوق الکترونیکی و در باقی حوزه‌های انتخابیه برای هر شعبه، ۳ صندوق الکترونیکی در نظر گرفته شده است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیدا‌های حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت ۱۸ هزار نفر در برگزاری مرحله دوم انتخابات کرج
  • باغ هنر با دو رویداد آغاز شد
  • باغ هنر با ۲ رویداد «امید فردا» و «تصویر یک پایان» آغاز شد
  • دور دوم انتخابات در کرمانشاه در ۶۴۵ شعبه برگزار می‌شود
  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات