Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-05-08@02:27:52 GMT

درآمد سلبریتی‌ها از هر پست تبلیغی در اینستاگرام

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۳۱۸۱۸

درآمد سلبریتی‌ها از هر پست تبلیغی در اینستاگرام

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، اینستاگرام که یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی در جهان به شمار می رود، در چند سال اخیر به خصوص با روی کار آمدن قابلیت‌های جدیدی همچون استوری و صفحات کاربری تجاری، میزبان دریافت و نمایش تبلیغات و آگهی‌های تجاری از سوی شرکت ها و برندهای مختلف بوده است و هم‌اکنون می‌توان گفت که تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین پلت‌فرم‌های جهان برای کسب درآمد و تبلیغات تجاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گزارشی که بیزینس اینسایدر نوشته است، افراد مشهور و به اصطلاح سلبریتی‌ها در خصوص جلب نظر شرکت‌ها و برندهای مختلف برای نمایش تبلیغات در صفحات کاربری اینستاگرامی خود بسیار موفق‌تر از سایر افراد وعموم مردم بوده اند؛ چراکه تعداد دنبال‌کنندگان و فالوورهای زیادی داشته و از سویی دیگر نیز با در اختیار داشتن خیل عظیمی از طرفداران، قادر خواهند بود تاثیر بسیار گسترده‌تر و بیشتری را بر روی ذهن و نگرش افراد ایجاد کنند.

این افراد مشهور که عموما خوانندگان، بازیگران و فوتابالیست های محبوب و موردعلاقه مردم در سراسر جهان  هستند، از این فرصت بهره جسته و برای نمایش آگهی و تبلیغات محصولات و برندهای مختلف، مبالغ هنگفتی را از شرکت‌های مختلف دریافت کرده و بدین ترتیب کسب درآمد می‌کنند.

 این گزارش به مرور مبالغی که سلبریتی‌ها از شرکت‌ها و برندهای مختلف برای نمایش و به اشتراک‌گذاری یک پست تبلیغی دریافت می‌کنند، خواهد پرداخت.

کایلی جنر :

گفته می‌شود کایلی جنر در سال ۲۰۱۸ میلادی برای به اشتراک گذاشتن هر یک پست تبلیغی در اکانت اینستاگرام خود، تا سقف یک میلیون دلار از شرکت های مختلف گرفته است این در حالیست که این رقم در سال ۲۰۱۷ معادل ۴۰۰ هزار دلار به ازای هر پست بوده است.

در آخرین آمارها، تعداد فالوورهای وی، ۱۱۲ میلیون نفر گزارش و اعلام شده است.

سلنا گومز :

وی نیز در سال ۲۰۱۸، حدود ۸۰۰ هزار دلار به ازای اشتراک هر یک پست تبلیغی در اینستاگرام دریافت کرده که در سال قبل از آن، این رقم ۵۵۰ هزار دلار بوده است.

تعداد فالوورهای وی ۱۳۹ میلیون کاربر گزارش شده است.

کریستیانو رونالدو :

وی به عنوان ستاره پرتغالی فوتبال،  در سال ۲۰۱۸ میزان مبلغی که به ازای انتشار هر یک پست تبلیغاتی در اینستاگرام گرفته است، ۷۵۰ هزار دلار بوده؛ در حالی که مبلغ آن در سال ۲۰۱۷، ۴۰۰ هزار دلار بوده است.

تعداد فالوورهای رونالدو، ۱۳۷ میلیون نفر گزارش و اعلام شده است.

کیم کارداشیان :

نرخ انتشار هر پست تبلیغاتی بر روی اکانت اینستاگرامی کیم کارداشیان در سال ۲۰۱۸، ۷۲۰ هزار دلار و در سال ۲۰۱۷، ۵۰۰ هزار دلار بوده است.

تعداد فالوورهای اینستاگرامی وی ۱۱۴ میلیون نفر اعلام شده است.

بیانسه :

وی نیز به عنوان یکی دیگر از خوانندگان مشهور، در سال گذشته به ازای انتشار هر یک پست تبلیغاتی در اینستاگرام خود ۷۰۰ هزار دلار دریافت کرده این در حالیست که در سال ۲۰۱۷، ۴۰۰ هزار دلار بدین منظور میگرفته است.

تعداد فالوورهای وی ۱۱۶ میلیون نفر گزارش  و اعلام شده است.

نیمار دا سیلوا سانتوس :

نیمار نیز به عنوان یکی از ستارگان فوتبال برزیل، در سال گذشته به ازای اشتراک گذاری هر یک پست تبلیغاتی در صفحه اینستاگرامی خود مبلغی معادل ۶۰۰ هزار دلار گرفته است.

تعداد فالوورهای وی ۱۰۰ میلیون نفر اعلام شده اند.

لیونل مسی:

میزان مبلغی که این ستاره آرژانتینی فوتبال، برای هر پست تبلیغی در سال ۲۰۱۸ میلادی گرفته است، نیز ۵۰۰ هزار دلار تخمین و اعلام شده است.

تعداد فالوورهای صفحه اینستاگرامی وی نیز ۱۰۰ میلیون نفر گزارش شده است.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: سلبریتی اينستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۱۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب پژوهشی «تبلیغ دینی در مسجد؛ رویکردی آسیب‌شناسانه»

به گزارش گروه پژوهش خبرگزاری علم و فناوری آنا، این کتاب یکی از دستاوردهای اولین «همایش مسجد و نظم اجتماعی در ایران» است که از سوی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شده است. 

کتاب «تبلیغ دینی در مسجد؛ رویکردی آسیب‌شناسانه» با تأکید بر اینکه مساجد به‌عنوان مراکز سنتی تبلیغات و ارتباطات، جایگاه خاص و ظرفیت گسترده‌ای برای تبلیغات دینی دارند، تلاش می‌کند در پژوهشی آسیب‌شناسانه عوامل اختلال در کارکرد تبلیغی مساجد را شناسایی و در نهایت، راهکارهایی برای برطرف شدن آن‌ها ارائه کند.

پژوهشگر در این اثر تلاش می‌کند به این سوالات پاسخ دهد که آیا مساجد موجود دارای ظرفیت کافی (فضا، تجهیزات و...) برای اجرای امور تبلیغی هستند؟ چه مشکلات و کمبودهایی در مساجد بر سر راه اجرای تبلیغ دینی وجود دارد؟ مشکلات و کمبودهای موجود چه اختلالاتی را در امر تبلیغ دینی و اثربخشی آن به ‌وجود آورده است؟ برای رفع آسیب‌های موجود در امر تبلیغ دینی مساجد، چه اقداماتی باید صورت پذیرد؟

در همین راستا از طریق مطالعۀ منابع مکتوب و مصاحبه با ائمۀ جماعت و دست‌اندرکاران و فعالان مساجد و نظرسنجی از نمازگزاران و بررسی چهار مسجد انتخابی، ابتدا وضعیت مطلوب و موجود مساجد را مشخص و سپس از مقایسۀ این دو، آسیب‌های تبلیغات دینی در مساجد را شناسایی می‌کند.

در این پژوهش، مشکلات و کمبودهای موجود بر سر راه تبلیغات دینی مساجد، در ۶ دسته و شاخص‌های متعدد «برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلف با هدف تبلیغ دینی در مساجد»، «روش‌ها و ابزار و امکانات تبلیغی در مساجد»، «نحوۀ برقراری ارتباط بین مسئولان مساجد و مردم»، «نقش امام جماعت در تبلیغ دینی مساجد»، «نقش خادم مسجد در تبلیغ دینی» قرار گرفته‌ است. وجود آسیب در هریک از شاخص‌ها، به‌نسبت اولویت و اهمیت آن، پیامدهای متفاوتی دارد که همۀ پیامدها در نهایت به شکست خوردن تبلیغات مساجد در رسیدن به اهداف منجر می‌شود.

مطابق نتایج حاصل از مصاحبه با امامان جماعت و اعضای هیئت‌امنا و فعالان ۴ مسجدِ مورد مطالعه در این اثر، بزرگ‌ترین آسیب در تبلیغات دینی در مساجد، موازی‌کاری در سازمان‌های مرتبط با امور مساجد، نبودِ برنامۀ تبلیغی مفید و افراد اجراکنندۀ آن و نبودِ امکانات و ابزارهای لازم برای پاسخ‌گویی به نیازهاست. اختلاف سلیقه بین کارگزاران مسجد و کاهش بازدهی مسجد، دخیل‌نکردن جوان‌ها در امور مساجد و انتخاب‌نکردن موضوعات تبلیغی متناسب با جوانان، نبود کانال ارتباطی بین دانشمندان و علمای بنام با مسجد، اختصاص ندادن بودجۀ لازم برای تبلیغات دینی در مساجد، مسئلۀ خرافات و مستند نبودن سخنرانی‌ها و مداحی‌ها در هیئت‌ها به روایات و قرآن و تاریخ معتبر، نشناختن تهدیدها و ابتلائات اجتماعی توسط مسئولان مسجد، به‌ویژه روحانیان، عدم استفاده از امکانات و روش‌های مختلف صحیح و مثمر مانند دیگر ادیان در استفاده روزانه از انواع کتاب، نرم‌افزارهای مختلف، بروشورهای تبلیغی، برگزاری اردوهای متعدد و استفاده از روش‌های نادرست و اجراهای ناقص که باعث رانده‌شدن افراد از دین می‌شود، از دیگر آسیب‌هایی است که به آن اشاره شده است.

پژوهشگر در فصل پایانی به برآیندی کلی از مصاحبه‌ها می‌رسد و برخی از اختلالات و پیامدهای ناشی از کمبودها و آسیب‌های تبلیغات دینی در مساجد را برمی‌شمارد که عبارت‌اند از: مؤثر نبودن تبلیغات دینی مساجد علی‌رغم تلاش‌های متعدد، به‌سبب نادرست یا ناقص بودن تلاش‌ها و گام‌های برداشته‌شده؛ هدر رفتن وقت و انرژی و بودجه‌های صرف‌شده در فعالیت‌هایی که ناقص اجرا شده‌اند؛ شکست خوردن تبلیغات دینی ضعیف ما در مقابل تبلیغات قدرتمند دشمنان در جذب مخاطبان و گرایش مخاطبان به تبلیغات و رسانه‌های بیگانه؛ جذب نشدن قشرهای مختلف به مسجد و به‌تبع آن، کاهش جمعیت مساجد و از دست دادن بخش وسیعی از مخاطبان تبلیغات دینی؛ زده و فراری شدن افراد مختلف به‌ویژه قشر حساس نوجوان و جوان از دین و مسجد به‌خاطر رفتارهای نادرست برخی افراد؛ مخاطب دائمی و ماندگار نشدن افراد به‌ویژه جوانان به‌عنوان آینده‌سازان مملکت در مسجد.

قربانیان در پایان برای رفع آسیب‌های تبلیغات دینی مساجد، پیشنهادهای کاربردی و پژوهشی ارائه می‌دهد که تشکیل شورای طرح و برنامه‌ریزی قوی و کارآمد با حضور کارشناسان خبرۀ حوزه و دانشگاه؛ تعیین راهبرد و اهداف و سیاست‌های اجرایی و برنامه‌ای برای مسجد؛ تدوین طرح و برنامۀ درازمدت، میان‌مدت و کوتاه‌مدت برای تبلیغات دینی مساجد؛ ایجاد مرکز قوی پژوهشی و تحقیقاتی ملی و بین‌المللی ویژۀ مساجد؛ تهیۀ طرح سامان‌دهی مساجد کشور؛ تعدیل و سامان‌دهی تعدد مراکز دخیل در امور مساجد؛ تهیۀ بانک اطلاعات مساجد کشور؛ حذف نهادهای متعدد دینی که فعالیت‌های موازی با مساجد انجام می‌دهند، از آن جمله‌اند.

همایش علمی- پژوهشی «مسجد و نظم اجتماعی در ایران» با توجه به راهبرد «نهضت بازگشت به مسجد» به‌عنوان محور اصلی برنامه تحولی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از سوی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و با همکاری مراکز علمی و دستگاه‌های فرهنگی در گستره ملی در تاریخ‌های ۱۹ و ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد. آیین اختتامیه این همایش چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کتاب پژوهشی «تبلیغ دینی در مسجد؛ رویکردی آسیب‌شناسانه»
  • باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی کتاب باشد
  • آمار پلیس فتا از جرایم غیراخلاقی در اینستاگرام
  • تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی
  • رئیس پلیس فتا: اینستاگرام بیشترین حجم آلودگی جرایم غیر اخلاقی را دارد
  • هشدار به برگزارکنندگان لایو‌های غیراخلاقی در اینستاگرام
  • هشدار به برگزار کنندگان لایوهای غیر اخلاقی در اینستاگرام | پلیس: ۱۷۶۵ پیج مجرمانه شناسایی شد
  • ۲۰ شرکت برتر تولید کننده تسلیحات نظامی در سال ۲۰۲۴؛ از Rheinmetall تا Leonardo
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/ تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد