Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: دو تیم‌ پزشکی به منطقه سیل‌زده «هلوش چاله» شهرستان پلدختر اعزام شدند. ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ دوم عبدالوحید ملک آرا در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد اظهار داشت: دو تیم پزشکی با همت کانون بسیج جامعه پزشکی و مرکز بهداشت و درمان شهرستان خرم‌آباد به منطقه هلوش چاله شهرستان پلدختر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این تیم‌های پزشکی که شامل پزشک عمومی، ماما،  پرستار، کارشناسان بهداشتی، روانشناس، دارویار، همراه با وسایل و تجهیزات پزشکی مورد نیاز به مدت یک روز برای ارائه خدمات بهتر به مردمبه این منطقه اعزام شدند.

2 تیم پزشکی به منطقه سیل‌زده شهر خرم‌آباد اعزام شد‌220 تیم پزشکی، بهداشتی و درمانی به مناطق سیل‌زده لرستان اعزام شدتیم پزشکی بسیج جامعه پزشکی لرستان به منطقه سیل‌زده خرم‌آباد اعزام شد‌

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان با اشاره به ارائه خدمت در بخش‌های عمومی، مامایی، بهداشتی و خدماتی عنوان کرد: در این طرح خدماتی از جمله ویزیت، تجویز داروی رایگان، مشاوره‌های پزشکی، مامایی، مراقبت سلامت، توزیع بروشورهای بهداشتی، اندازه‌گیری فشارخون، تجویز مکمل‌ها و پاسخگویی به سؤالات بهداشت‌ محیطی به مردم ارائه و 180 نفر از مردم منطقه سیل‌زده هلوش چاله را ویزیت شدند.

وی به ارائه داروی رایگان به بیماران در این طرح اشاره کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی، کانون بسیج جامعه پزشکی مرکز بهداشت خرم‌آباد از این برنامه حمایت و پشتیبانی کردند.

انتهای پیام/ش

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۱۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد+مصاحبه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، به منظور آشنایی با مناسک حج همایشی امروز یکشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه در بروجرد برگزار شد.

مدیر کل حج و زیارت لرستان گفت: امسال یک هزار و ۲۱۰ زائر در قالب ۸ کاروان از لرستان به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

سیدحمید مصطفایی افزود: از شهرستان بروجرد نیز امسال ۳۲۰ نفر در قالب دو کاروان به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعزام ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع
  • ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • همایش آموزش متمرکز زائران حج تمتع در خرم آباد
  • مناظره انتخاباتی در خرم آباد به درگیری طرفداران نامزدها انجامید
  • راه خروج از سیاه چاله جمعیتی قدردانی از جامعه مامایی است
  • رئیس کل سازمان نظام پزشکی عنوان کرد؛ اهمیت جایگاه مامایی در خروج از سیاه چاله جمعیتی
  • راه بیرون آمدن از سیاه چاله جمعیتی قدردانی از جامعه مامایی است
  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد
  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد+مصاحبه
  • دستگیری دو گروه شکارچی و صیاد غیرمجاز در پلدختر