Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهمترین حوادث امروز پنج شنبه ۳ مرداد ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۲ تن چوب جنگلی قاچاق در میاندورود
سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فراورده‌های طبیعی، ماموران انتظامی این فرماندهی با انجام گشت انتظامی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی وانت نیسان حامل چوب جنگلی مشکوک شدند

وی افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و راننده این خودرو را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ داداش تبار از کشف ۲ تن چوب قاچاق در بازرسی از خودروی متهم خبر داد و گفت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد. کشف ۲۸ کیلوگرم مواد مخدر در مازندران سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران، گفت: به منظور پیشگیری اجتماعی، ارتقاء امنیت عمومی و مقابله با سوداگران مرگ، طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر در دستور کار این پلیس قرار گرفت.
وی افزود: در اجرای این طرح که به مدت یک هفته به اجرا در آمد ماموران این پلیس در استان و شهرستان‌های تابعه موفق به شناسایی و دستگیری ۷۱ خرده فروش مواد مخدر در سطح استان شدند.

سرهنگ ثقفی با اشاره به دستگیری ۱۴۸ معتاد متجاهر و معرفی آنان به مراکز درمانی و ترک اعتیاد در این طرح گفت: در اجرای این طرح ۴ خودرو و ۳ موتورسیکلت متعلق به قاچاقچیان که در تهیه و توزیع مواد مخدر مورد استفاده قرار می‌گرفت نیز توقیف شد.

وی از کشف ۲۸ کیلو و ۵۶۰ گرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ و عاملان افیونی خبر داد و افزود: تبلیغات اغواگرایانه مافیای مواد مخدر در خصوص تاثیرات مثبت مواد مخدر برای تقویت حافظه باعث بوجود آمدن اعتیاد و مشکلات زیاد زندگی برای فرد، خانواده و جامعه می‌شود.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۱۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!

به گزارش صدای ایران از ایسنا،اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا به دنبال طبقه‌بندی «ماری جوانا» است تا این ماده مخدر را در لیست مواد مخدر کم‌خطر قرار دهد، این اقدام می‌تواند یک تغییر تاریخی در سیاست‌های این کشور برای استفاده از مواد مخدر باشد.

دیگر خبرها

  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه
  • تخریب سازه‌های بتونی غیر مجاز و آزاد سازی سواحل نور
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان