Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان کلوپ محک خوبی در سه مسابقه دوستانه خود در آمریکا خوردند.

طرفداری- تیم های لیورپول و اسپورتینگ لیسبون در چارچوب تور پیش فصل آمریکا به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی 2-2 دو تیم خاتمه یافت.

ترکیب ابتدایی لیورپول به شرح زیر بود:

ترکیب لیورپول

مینیوله، الکساندر آرنولد، ماتیپ، فن دایک، رابرستون، فابینیو، هندرسون، میلنر، وینالدوم، چمبرلین، اوریگی

شرح بازی

برونو فرناندز در دقیقه 5 خیلی زود اسپورتینگ را جلو انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شوت محکم بازیکن باشگاه پرتغالی به سمت دروازه لیورپول روانه شد و مینیوله نتوانست به خوبی توپ را کنترل کند و توپ وارد دروازه شد. حملات لیورپول برای زدن گل مساوی شروع شد و دروازه بان اسپورتینگ در دقیقه 18 ضربه سر فن دایک را به خوبی مهار نمود. اوریگی در دقیقه 20 گل تساوی را برای لیورپول به ثمر رساند. هندرسون روی پاس رابرتسون ضربه سر می زند که دروازه بان اسپورتینگ توپ را دفع می کند. توپ دفع شده جلو پای اوریگی می افتد و وی به آسانی گل اول لیورپول را به ثمر می رساند. در دقیقه 44 پاس چمبرلین در عمق به وینالدوم می رسد و هافبک هلندی در شرایط تک به تک، گل دوم تیمش را به ثمر می رساند تا لیورپول با برد نیمه را پشت سر بگذارد.

نیمه دوم آغاز می شود و به مانند نیمه اول، اسپورتینگ خیلی زود به گل می رسد. در دقیقه 53 روی پاس به بیرون بازیکن اسپورتینگ، وندل در محوطه جریمه با یک ضربه دقیق دروازه لیورپول را برای بار دوم باز می کند. در دقیقه 57 کرنر لیورپول را الکساندر آرنولد ارسال می کند که ضربه سر فن دایک به تیرک دروازه اسپورتینگ برخورد می کند. در نهایت دو تیم دیگر کاری پیش نمی برند و مسابقه با تساوی 2-2 به اتمام می رسد.

خلاصه بازی

به زودی قرار می گیرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۱۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!

لیورپول در بازی‌های آغازین هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس در خانه وستهم به میدان رفت که این دیدار با تساوی دو بر دوی دو تیم به پایان رسید. شاگردان یورگن کلوپ که با شکست مقابل اورتون از کورس قهرمانی جا مانده بودند، برابر چکش‌ها به دنبال گلزنی بودند ولی لوئیز دیاز و داروین نونیز موقعیت‌های مناسبی را از دست دادند.

ژارود بوون روی ارسال محمد کودوس توانست دروازه لیورپول را در نیمه نخست باز کند و نیمه اول با برتری وستهم خاتمه یابد. با شروع نیمه دوم لیورپول خیلی زود به وسیله اندرو رابرتسون به گل تساوی رسید.

لیورپول در دقیقه ۶۵ به گل دوم رسید. ضربه خاکپو با برخورد به چند بازیکن وستهم وارد دروازه این تیم شد و گل در نهایت به نام توماس آرئولا ثبت شد. این پایان کار نبود و  میکائیل آنتونیو گل تساوی بخش وستهم را به ثمر رساند تا دو تیم امتیازها را تقسیم کنند.

 

از نکات این دیدار مشاجره لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در نیمه دوم بازی و پیش از ورود مهاجم مصری به زمین بود که از دید دوربین‌های تصویربرداران نادیده نماند.

در ادامه دیدارهای این هفته از رقابت‌ها امروز و امشب چند دیدار برگزار می‌شود که در مهم‌ترین بازی استون‌ویلا در ویلاپارک پذیرای چلسی خواهد بود.

 

در جدول رده‌بندی لیورپول با ۷۵ امتیاز  در رده سوم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا
  • وستهم 2-2 لیورپول: پایان قطعی یک رویا!
  • پنجه آلومینیوم بر صورت قرمزها / پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد/ رستگاری در ضربات پنالتی