Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-05-01@10:35:19 GMT

واکنش کالدرون به جدایی بیرانوند

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۳۲۷۲۲

واکنش کالدرون به جدایی بیرانوند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی سایپا روی دو اشتباه، دو گل خوردیم. خبرنگاران نظر کالدرون درباره جدایی برخی بازیکنان از جمله بیرانوند را جویا شدند. به گزارش «جنوب نیوز» به نقل از تابناک جوان؛ گابریل کالدرون در پایان دیدار پرسپولیس و سایپا در جام شهدا و باخت دو بر صفر به حریف، گفت: «روی دو اشتباه دو گل از حریف دریافت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاشم این بود تا از نفرات جوان در این مسابقه استفاده کنم.»

او ادامه داد: «امروز تیم اولمان را در زمین نگذاشتم. باید تمام کسانی که تمرین کرده بودند را می‌دیدم. پرسپولیس قهرمان لیگ بوده و سعی می‌کنیم این مسیر را ادامه بدهیم و باید تمام بازیکنانم را بشناسم.»
سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا باید منتظر تصمیم جدید از کالدرون باشیم، تاکید گفت: «در بازی جمعه تیم اول ما به میدان می‌رود. اجازه بدهید در این دو بازی بازیکنانم را زیر نظر بگیرم و شما هم باید فرصت بدهید تمام بازیکنانم را ببینم. بعضی‌ها شرایط بازی پیدا کرده‌اند و بعضی‌ها هم کار دارند. وقتی لیگ شروع شود دیگر وقت تست کردن نیست. در درجه اول باید کار شناخت بازیکنان را انجام بدهم.»

کالدرون درباره احتمال جدایی بیرانوند و علیپور گفت: «در اینباره هیچ اطلاعی ندارم.»

او در پاسخ به این سوال که آیا موافق جدایی این بازیکنان هستید، گفت: «بیرانوند بهترین دروازه بان آسیا است و معلوم است می‌خواهم او در تیم بماند.»  

سرمربی پرسپولیس در خصوص شائبه اختلافش با محسن خلیلی به خاطر هماهنگی نبودن بازی‌های تدارکاتی خوب در اردوی ترکیه گفت: «مشکلی با خلیلی نداشتم. این موردی بود که نتوانستیم بازی تدارکاتی داشته باشیم، ولی تمام شد و باید کار را جلو ببریم.»

کالدرون درباره وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس گفت: «دو بازیکن در نظر داریم. یک بازیکن آفریقایی و برزیلی مدنظر ما هستند.»

او درباره جدایی مصلح و سروش رفیعی و اینکه آیا نظر مستقیم خودش بوده است، گفت: «بله خودم در اینباره تصمیم گرفتم. قوانینی در فوتبال هست که دست و پای تیم را بسته است و برای جذب بازیکن محدودیت داریم. از طرفی کنعانی‌زادگان و وحید امیری که ملی پوش هستند به تیم اضافه شدند.»

سرمربی پرسپولیس درباره سومین بازیکن مازاد پرسپولیس و اینکه چه زمانی نام این بازیکن مشخص می‌شود، تاکید گفت: «باید با خود بازیکن صحبت کنم و هنوز مهاجمی به تیم اضافه نشده است.»

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۲۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد

 علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

دکتر حسین حاجی تقی فلوشیپ آسیب‌های ورزشی که معالجه دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه گچ دست علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه‌های ویژه‌ای برای بهبودی کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

او با بیان اینکه بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد، گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می‌تواند تیمش را همراهی کند، اما اینکه در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • من به اوسمار نمره صفر را می دهم | خجالتی بودن بازیکن پرسپولیس کار دست تیم می دهد!
  • اقدام مشکوک باشگاه پرسپولیس در خصوص ۲ ستاره | سانسور خودخواسته یا فریب بزرگ؟
  • مخفی‌کاری و احتیاط عجیب درباره عالیشاه و بیرانوند
  • عکس‌| استوری مشکوک بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان