Web Analytics Made Easy - Statcounter



مصطفی پورمحمدی درباره زندانی‌هایی که در دوران محکومیتشان اعدام شدند، گفت: «آدم جنایتکار تروریست که در هر مرحله‌ای به او ارفاق می‌شود بعد از مدتی در عمق توطئه نقش دارد، عملیات انجام می‌دهد و همدستی می‌کند. در مواجهه با چنین فردی باید عوامی و سادگی به خرج می‌دادیم و اجازه هر عملیاتی را به او می‌دادیم؟ در قبال فردی که نقشه فرارش را کشیده بود، می‌خواست جماران را بگیرد، امام را بگیرد و بکشد، اطرافیان امام را بکشد، صداوسیما و مراکز حکومتی را بگیرد و نقشه عملیاتی گرفته بود که کجا برود و چه‌کار بکند باید می‌گفتیم که تو در خط مقدم نبودی، تو پشتیبانی می‌کردی؟!

مصطفی پورمحمدی در گفت‌وگوی تصویری با نشریه «مثلث» به صورت مبسوط درباره اعدام‌های سال 67 و مسائل مختلف دیگر به اظهارنظر پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی پورمحمدی در پاسخ به این موضوع که چرا تاکنون چندان از اتفاقاتی که بعد از عملیات مرصاد در سال 67 رخ داد سخن گفته نشده است، گفت: «طرف مقابل ما دروغ می‌گوید، تهمت می‌زند و خباثت می‌ورزد و از هیچ‌چیز پروا ندارد. در چنین میدانی انتظار این است که نقشه‌های عملیاتی را به راحتی بیان کنیم و موضوعاتی که دشمن می‌تواند دستاویز خود قرار دهد، هر روز علیه ما چماق کند و صد حرف منطقی و مقبول را در فضای رسانه‌ای گوشه رینگ و در تاریک‌خانه خود ببرد و اجازه بروز و ظهور ندهد و یک تاریخ مهم را با چند حادثه تفسیر و تثبیت کند؟ قطعا چنین کاری شایسته نیست. آنها تمام بوق‌های تبلیغاتی را روی این قضیه متمرکز کرده‌اند و آن دشمن خائنِ جنایتکار (سازمان منافقین) لشکر دشمنان دیگر است و دارد عملیات خود را اجرا می‌کند».

او ادامه داد: «انتظار این است که در وسط میدان جنگ از بحث‌های حقوقی و مراقبت‌های شهروندی و انسانی حرف بزنیم؟ اگر در چنگ یک خمپاره به سمت دشمن شلیک کنیم و بخورد به روستای کنار آنها باید پاسخ بدهیم که چرا به روستا خورد؟ جنگ بوده است و منافقین رفتند با صدام هم‌پیمان شدند، توافق‌نامه امضا کردند، عملیات جاسوسی و روانی انجام دادند، عملیات تخریب پشت جبهه انجام دادند، ستون پنجم شدند، عملیات نظامی انجام دادند.

دشمنی از این بدتر هم می‌شود؟ تمام دنیا چهره (نظام) را تخریب کردند، هیچ تخریبی در این 40 سال اتفاق نیفتاده مگر آنکه پای اصلی آن منافقین بوده است. ما هنوز تصفیه‌حساب نکرده‌ایم و بعد از تصفیه‌حساب این حرف‌ها را پاسخ می‌دهیم. شوخی هم نداریم. اینها باید بیایند و پاسخ خیانت‌ها و جنایت‌هایشان را بدهند. درباره آنها فقط بحث ترور نبود، تمام بمباران و موشک‌باران شهرها با هدایت منافقین بود؛ تمام تخلیه تلفنی عملیاتی و ناکام‌ماندن عملیات‌های ما به‌خاطر منافقین بود. ما به‌خاطر منافقین کلی شهید دادیم، تلفات دادیم، شکست خوردیم و حالا من باید بیایم و جواب حقوقی بدهم که فلان خمپاره را در جایی اشتباه یا درست انداخته‌ایم؟ منافقین همه‌شان جنایتکارند و باید در دادگاه محاکمه شوند. آنها آدم کشتند و جنگ کردند و باید به اشد مجازات محکوم شوند».

او درباره زندانی‌هایی که در دوران محکومیتشان اعدام شدند، گفت: «آدم جنایتکار تروریست که در هر مرحله‌ای به او ارفاق می‌شود بعد از مدتی در عمق توطئه نقش دارد، عملیات انجام می‌دهد و همدستی می‌کند. در مواجهه با چنین فردی باید عوامی و سادگی به خرج می‌دادیم و اجازه هر عملیاتی را به او می‌دادیم؟ در قبال فردی که نقشه فرارش را کشیده بود، می‌خواست جماران را بگیرد، امام را بگیرد و بکشد، اطرافیان امام را بکشد، صداوسیما و مراکز حکومتی را بگیرد و نقشه عملیاتی گرفته بود که کجا برود و چه‌کار بکند باید می‌گفتیم که تو در خط مقدم نبودی، تو پشتیبانی می‌کردی؟! هر کسی در میان دشمن است باید با او جنگید.

ما هنوز تصفیه‌حساب نکرده‌ایم. اکنون وقت این‌ حرف‌ها نیست، وقت تصفیه‌حساب است. امروز هم منافقین خائن‌ترینِ دشمنان‌ این ملت‌اند و باید جواب بدهند، باید پای میز محاکمه بیایند و به حساب تک‌تک آنها رسیدگی شود. به دلیل فضای روانی یا جهالت و حماقت عده‌ای ما بدهکار شده‌ایم؟ ما باید پاسخ بدهیم؟ جنایتکارها باید بیایند و پاسخ بدهند. چرا اکنون این حرف‌ها زده می‌شود؟ موضوع بحث درباره منافقین کاملا روشن و شفاف است».

وزیر پیشین دادگستری درباره فایل صوتی اخیری که حکایت از گفت‌وگوی او و چند نفر از دیگر شخصیت‌ها با آیت‌الله منتظری درباره اعدام‌ها داشت، اظهار کرد: «آن فایل پخش شد و افرادی که معتقد به شفاف‌سازی هستند، برای دشمن شفاف‌سازی کردند و جاده‌صاف‌کن دشمن شدند. دلیلی برای انتشار آن نبود، زیرا این مطالب همه‌اش به صورت مکتوب منتشر شده است».

مصطفی پورمحمدی در پاسخ به این پرسش که آیا این احتمال وجود دارد که در ایام انتخابات ریاست‌جمهوری برای تخریب ابراهیم رئیسی این فایل منتشر شده باشد، گفت: «خیر؛ عملیات مشترک آمریکا، سی‌آی‌اِی، موساد و عربستان برای موج جدید براندازی در ایران بود. اصلا نباید آن را به این موضوعات کوچک گره بزنیم». او ادامه داد: «اکنون وقت جنگیدن است، وقت حرف‌زدن نیست.. الان وقت به‌حساب‌رسیدن است، وقت زمین‌گیرکردن و محاکمه‌کردن است، وقت بر سر جای نشاندن دنیای جنایتکاری است که از تروریسم دفاع می‌کند ».

انتخاب/شرق

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۲۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ حزب‌الله کوبنده خواهد بود/ با جنگ به جایی نخواهید رسید

معاون دبیر کل حزب الله لبنان بر واکنش کوبنده با هر تحرک رژیم صهیونیستی علیه مقاومت تاکید کرد و به رجزخوانی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پاسخ کوبنده داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان اعلام کرد: حزب الله لبنان به یاری غزه برخاسته و این حمایت، طرح جنگی دشمن صهیونیست در فلسطین و لبنان را در برهه کنونی و در آینده با مانع روبرو کرده است.

وی افزود: هرآنکه آینده نگر نباشد و این دشمن را نشناسد نمی‌تواند حقایقی را درک کند که بیانگر این است که حمایت ما فوایدی دارد که فراتر از حمایت از غزه و نیز فراتر از حمایت لبنان است و آن تشکیل نیروی بازدارنده در برابر رژیم صهیونیستی است. طرح‌هایی که درباره لبنان و جنوب آن گفته می‌شود تا زمانی که آتش بسی در غزه برقرار نشود غیرقابل اجراست. هر آنکه بحث آتش بس در جنوب را مطرح می‌کند تا دشمن صهیونیست به راحتی در غزه به جنگ ادامه دهد در واقع از ما دعوت می‌کند که در حمله دشمن اسرائیلی مشارکت داشته باشیم.

نعیم قاسم تاکید کرد: ما با غزه و فلسطین هستیم نه با اسرائیل. جنگ در غزه باید متوقف شود و پس از آن جنگ در لبنان متوقف می‌شود. اینکه با تهدیدات نزد ما بیایند مبنی بر اینکه اسرائیل به شما حمله می‌کند و خطاب به آن‌ها می‌گوئیم که تهدیدات شما درست بودن رویارویی ما را ثابت می‌کند و اینکه ما را مصمم‌تر خواهد کرد.

وی افزود: گالانت وزیر جنگ دشمن که تهدید می‌کند که هدف اصلی بازگردانیدن ساکنان شمال به منازلشان است و برهه آتی سرنوشت ساز خواهد بود؛ خطاب به او می‌گوئیم که جنگ نمی‌تواند ساکنان شمال را برگرداند بلکه این جنگ بازگشت آن‌ها را بیش از پیش دورتر خواهد کرد و ممکن است در نهایت بازگشتی در کار نباشد. تداوم جنگ و توسعه آن شهرک نشینان را بر نمی‌گرداند بلکه اوضاع را پیچیده‌تر خواهد کرد. جهان باید بیدار شود و جنگ غزه را متوقف کند، زیرا این به واقعیت نزدیک‌تر است.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان بیان کرد: حزب الله به دشمن به شکل متناسب پاسخ می‌دهد و گسترش جنگ از سوی دشمن، گسترش پاسخ و مقاومت از سوی حزب الله را به همراه خواهد داشت این تصمیم قطعی است. هنگامی که دشمن، یکی از برادران ما را در منطقه الصرفند هدف قرار داد ما روز سه شنبه با سه پهپاد انتحاری مقر فرماندهی تیپ گلوانی و مقر یگان ایغوز را در پادگان شراگا در شمال شهر عکا هدف قرار دادیم و طبق گزارش رادیو ارتش رژیم صهیونیستی ۲۰۰ هزار شهرک نشین در شمال فلسطین اشغالی به پناهگاه رفتند. همه این تحولات فقط با سه پهپاد رقم خورد حال تصور کنید که اگر پا را فراتر بگذارند چه رخ خواهد داد.

وی افزود: رسانه‌های دشمن تأیید می‌کنند که حدود ۴ هزار موشک و حدود ۶ هزار موشک ضدتانک از سوی حزب الله از زمان شروع جنگ در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است. آن‌ها می‌گویند که حزب الله ۱۵۰ هزار موشک دارد. با یک محاسبه این میزان سه درصد خواهد بود این بدان معنی است که ما فقط سه درصد از ذخایرمان را طبق گزارش رسانه‌های دشمن طی این هفت ماه خرج کرده ایم و تأثیرات آن آواره شدن شهرک نشینان و خسارت سنگین دشمن و فرسوده شدن ارتش اشغالگر بوده است. آیا بیش از این می‌خواهند؟ به هر حال ما آماده هستیم.

دیگر خبرها

  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • پاسخ حزب‌الله کوبنده خواهد بود/ با جنگ به جایی نخواهید رسید
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ما است
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۲۴ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۶۶ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف پاسخ داد
  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف
  • اظهارات سردار رادان درباره چرایی طرح حجاب: چشم مردم به بی‌حیایی عادت کند، غیرت گرفته می‌شود