Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد پاسداشت هفته استان اردبیل از آغاز برنامه‌های هفته پاسداشت اردبیل با تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم علی آقایی خبر داد. ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، نادر فلاحی صبح امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: براساس هدف‌گذاری‌های انجام شده برنامه‌های پاسداشت هفته اردبیل از روز جمعه چهارم مردادماه در سطح استان آغاز خواهد شد که برای این هفته با همکاری و مشارکت دستگاه‌های مختلف برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های هفته اردبیل از چهارم تا 10 مردادماه تصریح کرد: برنامه‌های این هفته با هدف تشریح و تبیین جایگاه صفویه در تاریخ سیاسی فرهنگی استان اردبیل اجرا می‌شود و تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم به اهداف برنامه‌ریزی شده در این هفته دست یابیم.

تحویل لباس لحظه شهادت شهید مدافع حرم «علی آقایی» به خانواده در قاب تصویراردبیل| «علی آقایی‌ها» آماده دفاع از خاک وطن هستندتشییع پیکر شهید مدافع حرم "علی آقایی" در اردبیل به روایت تصویر

دبیر ستاد پاسداشت هفته استان اردبیل از آغاز برنامه‌های هفته بزرگداشت اردبیل با تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم علی آقایی خبر داد و گفت: برنامه‌های این هفته فردا با برگزاری همایشی در ساعت 17 در مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل آغاز می‌شود که در این همایش  از خانواده شهید تازه تفحص شده مدافع حرم، شهید علی آقایی تجلیل و تمثال  این شهید گرانقدر نیز رونمایی می‌شود.

فلاحی بیان کرد: امروز با همراهی برخی مسئولان با خانواده این شهید مدافع حرم دیدار و در طی آن از آنها دعوت به عمل می‌آید تا در همایش پاسداشت هفته اردبیل حضور یابند تا از آن‌ها تجلیل شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از برگزاری مراسم غبارروبی مزار شهدای اردبیل در آستانه پاسداشت هفته اردبیل خبر داد و افزود: هفته استان اردبیل فرصتی مناسب برای معرفی تاریخ و فرهنگ منطقه بوده و باید از این فرصت به نحوی شایسته و مناسب بهره‌برداری کنیم.

انتهای پیام/ ع

R41374/P1494/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۳۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۷۰۰ برنامه توسط سپاه روح الله

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: دیدار جمعی از معالمان بسیجی با مقام معظم رهبری، دیدار جمعی از فرهنگیان و معلمان، مربیان و هادیان عقیدتی سیاسی با نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه، تجلیل و تکریم از معلمان نمونه و دیدار و تجلیل از خانواده شهدای معلم، جانبازان و ایثارگران شاخص‌ترین برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در استان است.
حجت الاسلام عبدی غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری نشست‌های روشنگری، ترویجی و تبیین اندیشه‌های مطهر در قالب سخنرانی و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و محافل انس با قرآن کریم را از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در استان عنوان کرد.
۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت ماه بعنوان هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است. 

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس و روز معلم در قشم
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • آنچه در آئین افتتاحیه هفته فرهنگی سنندج گذشت + فیلم
  • افتتاحیه برنامه های هفته سنه / سردیس استاد عباس کمندی رونمایی شد + فیلم
  • اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی
  • تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • اجرای نزدیک به ۳هزار عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی
  • اجرای ۷۰۰ برنامه توسط سپاه روح الله