Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@11:59:09 GMT

4گزینه‌ دولت برای وزارت آموزش و پرورش

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۳۳۱۳۹

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، اسامی چهار گزینه‌ احتمالی برای وزارت آموزش و پرورش را اعلام کرد و گفت: منتظر اعلام رسمی نامزدهای تصدی پست این وزارتخانه هستیم. ناطقان: سیدمحمدجواد ابطحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره گزینه‌های احتمالی دولت برای وزارت آموزش و پرورش گفت: گزینه‌های متعددی برای این وزارتخانه مطرح هستند که تاکنون 4 گزینه محتمل‌ترین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بعد از استعفای سید محمد بطحایی وزیر سابق آموزش و پرورش، سیدجواد حسینی سرپرستی این وزارتخانه را با حکم رئیس جمهور بر عهده گرفت که همین فرد یکی از گزینه‌های وزارت آموزش و پرورش است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: با توجه به رأی استمزاجی که در مجلس صورت گرفته بعید است بتواند رأی کافی را برای تصدی این وزارتخانه اتخاذ کند.

ابحطی خاطرنشان کرد: چون دولت از عدم رای آوری حسینی برای حضور در ساختمان شهید قرنی تهران مطلع شده است با گزینه‌های دیگری رایزنی کرده است.

وی افزود: علی زرافشان یکی از این گزینه‌های تصدی گری وزارت آموزش و پرورش است که بر اساس شنیده‌هایم وی این پیشنهاد را نپذیرفته است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: شاپور محمدزاده مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش گزینه سوم دولت برای حضور در وزارت آموزش و پرورش است.

ابطحی تصریح کرد: داود محمدی نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون آموزش مجلس از دیگر گزینه‌های احتمالی دولت برای تصدی وزارت آموزش و پرورش هستند که با توجه به اینکه وی از صف تا ستاد در بخش‌های مختلف وزارت آموزش و پرورش از جمله مدیرکلی این وزارتخانه را هم عهده داشته است قوی‌ترین گزینه دولت برای وزارت آموزش و پرورش است و می‌تواند رای لازم را هم از نمایندگان بگیرد.
منبع: فارس برچسب ها: وزارت آموزش و پرورش ، دولت ، چهار گزینه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش دولت چهار گزینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۳۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله

شامگاه یکشنبه آموزش و پرورش استان زنجان طی برنامه‌ای از معلمان بالای ۸۰ سال در دبیرستان ماندگار و قدیمی شریعتی واقع در چهارراه سعدی تقدیر و تجلیل کرد.

آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در این برنامه اظهار داشت: توجه به وزارت آموزش و پرورش باید بیش از پیش جدی گرفته شود چرا که صاحبان آینده انقلاب همین دانش‌آموزان فعلی هستند.

وی با بیان اینکه باید به تربیت دانش آموزان در کنار آموزش آنها جدی گرفته شود، گفت: هرچقدر به وزارت آموزش و پرورش بها بدهیم قطعاً در خصوص تربیت نسل جدید موفق خواهیم بود. اگر چه دشمنان در تلاش هستند که نسل جدید را نسبت به آینده ناامید کنند ولی قطعاً در این توطئه هم ناکام خواهد ماند.

علی اسماعیلی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در این مراسم ضمن ادای احترام به مقام والای معلم گفت: بنده افتخارم این است که شاگرد شما هستم. شما که یک عمر زندگیتان را در زمینه معلمی گذراندید.

وی گفت: ما همانند شاگرد قدر شما را می‌دانیم و یقین داریم امروز در حضور قرنی از تجربه، صداقت، فداکاری و تلاش مقدس هستیم و تمامی فرهنگ و اخلاق و تدین را مدیون شما اساتید هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • شکایت آموزش و پرورش از سریال افعی تهران
  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از چهارشنبه/۲۴۰ هزار ردیف استخدامی معلمان در دولت سیزدهم
  • تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله
  • گزارش تصویری | تشییع پیکر معلم شهید حجت الله یوسفیه در وزارت آموزش و پرورش
  • واکنش حاجی‌میرزایی به اظهارات صحرایی درباره سند 2030: از خدا پروا کنید!
  • پیکر شهید معلم در وزارت آموزش و پرورش تشییع شد
  • زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها مشخص شد
  • چند درصد بودجه آموزش و پرورش صرف پرداخت حقوق می شود؟ | بیشترین جهش بودجه ای در این وزارتخانه
  • اعلام زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها ؛ روند ثبت نام الکترونیک است
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۴ روز دیگر